Riješeno

Upisana kriva adresa prilikom produljenja ugovora

  • 8 Travanj 2021
  • 1 odgovor
  • 23 pregleda

Postovani,

 

prilikom produljenja ugovora putem interneta te odabirom uredaja, zaprimljenu narudzbu mi je “prebacilo” na krivu adresu, odnosno krivi postanski broj. Sto mi je ciniti? 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 8 Travanj 2021, 23:31

Pozdrav @Bumbi1999, na prvu mi se čini da je sistem povukao onu adresu koja je kod nas administrirana ili je netko prilikom unosa osobnih podataka nešto mijenjao? U svakom slučaju, možeš nam poslati privatnu poruku OVDJE uz šifru korisnika s računa i pretplatničkim brojem pa ćemo provjeriti što možemo napraviti za tebe ovim putem. Bilo bi dobro da odmah napišeš i broj Webshop narudžbe koja je stigla na e-mail adresu te koja adresa tebi piše kao adresa za dostavu, a koja bi zapravo trebala biti.

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Bumbi1999, na prvu mi se čini da je sistem povukao onu adresu koja je kod nas administrirana ili je netko prilikom unosa osobnih podataka nešto mijenjao? U svakom slučaju, možeš nam poslati privatnu poruku OVDJE uz šifru korisnika s računa i pretplatničkim brojem pa ćemo provjeriti što možemo napraviti za tebe ovim putem. Bilo bi dobro da odmah napišeš i broj Webshop narudžbe koja je stigla na e-mail adresu te koja adresa tebi piše kao adresa za dostavu, a koja bi zapravo trebala biti.

Odgovori