Riješeno

tv za van

  • 30 August 2020
  • 3 odgovora
  • 287 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Pozdrav, prilikom prijave u aplikaciju s novog uredaja, stize mi obavijest da je maksimalan broj licenci iskoristen. Pristupila sam aplikaciji s drugog uredaja kako bih izbrisala uredaje koje vise ne koristim, medutim nakon brisanja oni su i dalje navedeni u popisu uredaja. Moze li se to rijesiti?

icon

Najbolji odgovor od Pero357 31 August 2020, 07:43

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 4
Bedž +3

I kad ih pobrišeš ti se javlja ona poruka da imaš mogućnost pobrisati još x uređaja ovaj mjesec?

Možda najbolje javit se tehničkoj, mislim da oni mogu isto pobrisati te uređaje koji su viška. Ako se odmah opet pojave ti uređaji na popisu bi vjerojatno bilo poželjno promijeniti lozinku.

Javlja mi da su uredaji uspjesno izbrisani i da prijavu s novog uredaja izvrsim za 1 sat. Ne brine me toliko promjena lozinke jer su uredaji koje vise ne koristim doma i razbijeni pa cu svakako probati s tehnickom. Hvalaa

Bedž +3

Pozdrav @Tea10  najbolje bi bilo javiti se kolegama na 0800 091 091 kako bi napravili dodatnu provjeru. :) Ako ti još kako možemo pomoći, slobodno se javi. :) 

Odgovori