Riješeno

SIM Internet problem

  • 18 January 2017
  • 40 odgovora
  • 8095 pregleda

Skoro pa će prva godišnjica moje Lumia 640 duo.
Inače sam i dugogodišnji sam korisnik T-com usluga MAX3 + paketa uz fiksni telefon (imam 76 godina)
Ja puno koristim Internet kod kuće 30MB/s (flat) i Wi-Fi moj smartphone sa WIN 10, za prijenos fotografija, a koji koristim i u šetnji vani na bonove. Jednostavno nemam potrebe za više od nekoliko razgovora i SMS-a mjesečno, kao i nekoliko Internet
na Wi-Fi FREE mjestima u gradu ili kafićima.
Ne i SIM Internet.
Dogodilo se tako da sam nadoplatio bon 110Kn 10.01 2017 da bi 15.01.ustanovio 0,00Kn na računu pa sam još jednom kupio
via PBZ NET bank. novi bon od 110Kn, da bi 16.01.opet ostao bez love na računu Kupio sam još jedan bon 0d 55Kn obavio hitan razgovor i sad imam na računu 51,00Kn
Nešto očito ne štima.
Drugi dan odem u VIP dućan i požalim se. Mlađi Lik s bradom me uvjeri da mi je na mobaću stalno uključen INTERNET,
i da mi je stoga "pojeo" 220Kn, isključi on tako opciju "mobilna mreža i SIM" ja se vratim kući, a ono mobitel mrtav nema oznake !!! nema ni signala. Sad mi je dosta.
Slijedeći dan odem ponovo u VIP požalim se drugom liku a on ni pet ni šest uputi me na servis u istom dućanu.
Konačno dobijem suvisli odgovor i objašnjenje, i na moje da koristim INTERNET isključivo via Wi-Fi-a, kako kod kuće
tako i vani u kafićima ili na Free pozicijama.
Mladi majstor isključi trajno opciju SIM internet. S time da povrat novaca isposlujem preko službe za korisnike.
Učinjeno.
Pitanje:
"SIM internet" ne bi smio bezočno nabijati promet nekakvom podmetnutom opciom, bez jasnog upozorenja, ili griješim ???
icon

Najbolji odgovor od Medokava 20 January 2017, 16:49

Pogledaj original

Odgovora 40

Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa mislim da tu uopće nije bit poštovanja/nepoštovanja... Poštujem ja bušene kartice, ali smo isto sa podsmijehom komentirali zašto je bitno da na informatici učimo detalje o njima iako ih je vrijeme pregazilo tridesetak godina prije našeg rođenja (kao i našeg profesora). Tehnologija napreduje, ona stara pada u zaborav. Cijenili je ili ne, to ne znači da joj nije prošao rok trajanja. Isto vrijedi i sa smartphoneima, hardverom i softverom. Postoji hardver itekako, bez njega ni od softvera nema koristi, samo je minimaliziran kao i sve drugo u ovom minimalističkom megalomanskom dobu. Ne podcjenjujem ja tvoje poznavanje tehnologija, ali to što si majstor Honywella ne znači ti apsolutno ništa za Lumiu kao što ti poznavanje vožnje bicikle ne garantira vozačku dozvolu za auto ili kamion.

P.s. svaka čast na praćenju tehnologije i dalje i korištenje unatoč dobu. Tu ima puno "majstora" i svi smo spremni pomoći oko svih pitanja, a imaš i dosta tema o WP i Lumiama, hrpu savjeta i aplikacija. Ne postoji glupo pitanje, samo glupi odgovor. Ali stav ja sam zeznuo, al netko drugi mi je kriv jednostavno ne prolazi niti ga itko od nas voli danas kada se do svake informacije i odgovora može doći s nekoliko minuta tipkanja 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Medokava - problem treba potražiti u prastaroj tarifi na bonove koja nema u sebi uključen internet promet pa je cijena 1Mb prometa kao suho zlato. Onda tu jediničnu cijenu 1 Mb treba pomnožiti sa stvarnom količinom koliko je mob "nehotično" povukao i brzo se dođe do 100 ili 200 kuna.
Ma ako si se nakačio na LTE to ti ažuriranje aplikacija ili sinkronizacija fotografija sprže za tren bez internet paketa... Dogodilo se, opeklo te i ne ponovilo se...
Dogodilo se i curi dite.... :
Dal se cura nakačila na LTE, LSD, MMDA ili nešto slično, nije riječ o curi nego o dileru 🆒
Razina korisnika 7
Bedž +3


Notifikacijska traka ili notification center
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ja ponovo ponavljam, sam si rekao da koristiš godinu dana uređaj, dakle nije se dogodilo prva dva tri dana korištenja pa da možeš reći nisam znao, podvalili mi isl... Isto tako nije ti VIP ništa naplatio što nisi potrošio. Drugi par opanaka je što ti se omaklo...
Ako želiš možeš im sastaviti prigovor i sve objasniti, ako naletiš na nekog agenta dobre volje možda ti i refundiraju dio potrošenog. Bude takvih slučajeva kad su u pitanju slučajni troškovi roaminga isl. Nisu oni baš babaroge.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ma ako si se nakačio na LTE to ti ažuriranje aplikacija ili sinkronizacija fotografija sprže za tren bez internet paketa... Dogodilo se, opeklo te i ne ponovilo se...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nažalost, pametni telefoni imaju stalno neko "kopanje" po internetu, ažuriranje, sinhroniziranje mailova, aplikacija, sistema itd. kako na androidu, tako i na win i iOS-u. Ne samo Vi, često se ljudi zaborave pa odu npr. do Londona a zaboravljaju isključiti internet podatke pa tako čisto ažuriranje primjerice vremenske prognoze zna oduzeti internet prometa i povećati račun, pogotovo ako tarifa koju koriste sama u sebi ne sadrži internet promet. Iako su cijene mobilnog interneta u današnje vrijeme sve manje.

Poučen gore navedenim, prvo što sam svojim roditeljima napravio je isključio internet promet na smartphone-u. Funkcija pametnog telefona je da on uvijek bude "online" i povezan jer jedino tako on obavlja svoju nazovimo funkciju. Iz tog razloga sam im isključio, kada dođu kući se mob automatski spaja na wi-fi.

Zaključak svega je da nažalost ljudi nisu upoznati i nažalost, prvo iskustvo bude najgore. Iz iskustva znam kako je teško starijim ljudima objasniti kako pametni telefon zna izazvati "nepredviđene" troškove ukoliko nisu upoznati sa korištenjem istoga tako da u startu isključujem "krivnju" djelatnika u centrima jer gdje bi oni došli kada bi svakom objašnjavali funkciju pametnog telefona. 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Hvala što ste potvrdili namjeru.
Iz Vašeg odgovora zaključujem da bi trebalo zabraniti starijim osobama i kupovinu Smartphona a ne samo korištenje.


Naravno da ne. Samo kažem, dogodi se. Za primjer, mom tati (71 god.) sam nedavno dao na korištenje Samsung Galaxy S5 i umjesto da preko Vibera (interneta) zove mobilni broj u London, on je fino nazvao preko SIM-a, dobio telefonsku sekretaricu i umjesto da je stisnuo "završi poziv", on je fino stavio na čekanje, tek nakon nekog vremena je ponovo začuo glas sekretarice i opaaaa... ode 35 kuna sa bona. Kažem samo da se i starije osobe uče kroz rad, vjerojatno se slučajno pritisnulo (aktiviralo, deaktiviralo). Meni je tata prije neki dan slučajno deaktivirao wi-fi pa me čudom zove da nema interneta. :D

Učimo se svi, kroz rad. Sva sreća pa današnje mobilne tarife imaju uključenu određenu količinu internet promet pa ako se i dogodi slučajna greška, lakše se prebrodi.

Za sve ostalo, tu smo da pomognemo. 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Medokava - slažem se ali nažalost praksa pokazuje drugačije. Trebalo bi organizirati neku Službu koja bi pratila i vodila brigu o potrošnji starijih korisnika... 😃 Zato ja tati kažem, ne stavljaj više od 100 kuna bon pa ako nešto zezneš, naučit ćeš "po džepu" za drugi put... :D

Eto, nadam se da ste saznali nešto novo na forumu i da će pomoći ubuduće. A VIP kao i drugi operateri, nažalost moraju zaraditi.
Razina korisnika 4
Koliko mi je ADD dozovolio čitanje dugih postova... (znam znam 😃 )

Dakle, ako koristiš smartphone, MORAŠ imati neku opciju za internet. EOD.

Samrtphone bez interneta je idiotska verzija Nokie 3310 ili daljinskog upravljača.
Nitko ne bi trebao računati na to da jhe baš sve postavio super super u postavkama i da se nešto neće sjebnuti. Tim više što sa svakim updateom proivođači izbace neki "super" feature za koji skužiš da ti ždere gigu neta mjesečno, a nisi ni opazio da se pojavio. Ups.
Lumie, barem po meni, imaju najzakučastiji software, i vjerojatno ti se negdje aktivirala neka od opcija (ovdje se pozivam na ADD, jer dugi postovi 😃 )


Provjeri je li ti uključen wifi back up ili neka inačica toga naziva, i AKTIVIRAJ OPCIJU ZA INTERNET :D
Operater ti tu ništa ne može pomoći jer ne može utjecati na način na koji ti koristiš svoj mobitel.

U ovom slučaju je nemoguće provjeriti jesu li novci namjerno ili ne potrošeni, i nisam sigurna da bi ti pisani prigovor bio uvažen.
Razina korisnika 4
Ne kažu badava "sve se plaća sve se vraća". ili Svatko uči na svojim greškama, pametniji na tuđim, a budala ni na čemu.
Zlo je kad to netko iskorištava. Zato sam i spomenuo "pravila struke" Jer pravilo vrijedi za "prosječnog" potrošača, pa kad se nekakav događaj ponovi više od tri puta, imate uvjete za postupak po prosječnom potrošaču. To znači da je nuditelj usluge u ovom slučaju VIP dužan voditi računa o potrošaču i prevenirati da on ne bude iskorišten.🆒🆒
Jel to tako?? što se Vama čini.


Nope. Razumijem što želiš reći, ali to je nemoguće napraviti bez da se izazovu negativne reakcije. Primjerice, ja volim Ebay. Ima mjeseci kad naručim jednu stvar ili ništa, a ima ih kad ih naručim dvadeset. Da me moja banka ili PayPal u mjesec kad naručim 20+ stvari blokiraju ili krenu upozoravati... pa ne bih baš bila sretna. Moja kartica - moje korištenje. Nitko se tu nema pravo miješati osim moje majke :D

Na pretplati imaš opciju da si staviš limit ili da dobiješ upozorenje ukoliko imaš neuobičajenu potrošnju. Na bonovima toga nema (niti će biti) jer ne možeš neograničeno nabijati račun. Ne bih rekla da si ovdje iskorišten, ali ona stara... nekom smrkne, nekom svane.
Razina korisnika 4
Zapravo mu sad više ni ne treba kad je tražio isključenje funkcije za mobilni net 😉 koristi samo pozive, poruke i WiFi
Ček dok pokuša poslati MMS :D
Btw, tnx, stvarno nisam sve detaljno isčitala :8
Razina korisnika 4
Moj smartphone je 22 sata dnevno na kućnoj Wi-Fi mreži (10Mb/s), dva sata provedem vani i to najčešće u opet nekom Wi-Fi okruženju. Kako mi se može spaliti 110Kn u 24sata ??? (od 15.01.2017 do 16.01.2017)
Pa pobogu koristim mobitel još od 2002 god. Koji sam to gumb na mobaču mogao stisnuti ??


Ako ti se aktivirala opcija podrške WiFiju, svaki put kad ti WiFi signal malo oslabi mobitel se spoji na podatkovnu mrežu. Kako ti Sunasce reče, ako si uz to na LTE signalu... wooosh. Ne znam koju tarifu imaš, ali internet van opcija je JAKO skup.

Dovoljno je, doslovno, da ti dvije-tri aplikacije povuku žuriranje podataka i skurit će ti 100kn u roku od par minuta, ne dva sata.

Vjerojatno si stisnuo opciju za data podatke (strelice prema gore i dolje na brzom izborinku).
Razina korisnika 4
@ROBOGO ok, ne mora, istina, i može koristiti mobitel kako god želi, stoji 😃
Ali onda ne bi trebao plakati kad se dogodi ovako nešto :D

Ono, ne znam plivati ali ću žmirećki hodati u moru, a ako upadnem u rupu i utopim se, krivo je moooooore 😃 Pa stavi si jastučiće, nije teško :D

Slažem se da su šanse jako malo da mu uvaže prigovor, i čisto da naglasim, ja silno volim Nokiu 3310 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
Naravno da ima opciju, u notifikacijskoj traci i izgleda kao dvije strelice, jedna gore, jedna dole. Ako koristiš mobitel već godinu dana vjerojatno ti je i bilo isključeno, ali si slučajno pritisnuo i uključio prilikom korištenja uređaja. Nije toliko problem korištenje starijih osoba, nego korištenje tehnologije od strane bilo koga tko nema volje učiti, učiti, učiti. Smartphone je računalo i nitko te ne može naučiti koristiti ga osim sam sebe. Kažeš da koristiš računalo i brzi WiFi doma, pa eto umjesto čitanja novina malo vremena provedi googlajući W10 i svoj uređaj i proučavajući sve mogućnosti i opcije mimo WiFija, poziva i poruka.
Sretno
Razina korisnika 7
Bedž +3
Hehe dobra ti je usporedba... Piše i svejedno tko želi pušiti puši, pa i trudnice, iako se zna da ubija... Svi znaju i da smartphonei troše podatkovni promet pa svejedno neće da uključe internet pakete... Ili barem nauče kako onemogućiti internet.
Postavke - postavke mobilne mreže - omogući mobilni internet odznačiš i svi problemi riješeni...
I simpatično kako ti se podmeće iako sam kažeš da godinu dana koristiš uređaj... Casper došao po noći i aktivirao ti mobilni internet 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Zapravo mu sad više ni ne treba kad je tražio isključenje funkcije za mobilni net 😉 koristi samo pozive, poruke i WiFi
Razina korisnika 7
Bedž +3
Vidi u potrošnji koja aplikacija je povukla neobično mnogo podataka...
Razina korisnika 7
Bedž +3
18Mb pomnoži s cijenom MB u tvojoj tarifi i vidi jel odgovara približno. Pošto ti je obračunska jedinica vjerojatno 1Mb onda je vjerojatno još više jer se svako spajanje zaokružuje (kao što se poziv od 30 seks zaokružuje na minutu).
Razina korisnika 7
Bedž +3
Kako smo i pretpostavili... Reko bi Kalimero to je plava plavcata neplavda...
Razina korisnika 5
Dakle, ako koristiš smartphone, MORAŠ imati neku opciju za internet. EOD.
Ne mora, pogotovo ako je 90% vremena u dometu Wi-Fi signala.

Samrtphone bez interneta je idiotska verzija Nokie 3310 ili daljinskog upravljača.
Istina, ali opet, svatko ima pravo koristiti svoj uređaj kako želi.

U ovom slučaju je nemoguće provjeriti jesu li novci namjerno ili ne potrošeni, i nisam sigurna da bi ti pisani prigovor bio uvažen.
Gotovo pa sigurno da prigovor neće biti uvažen.
Razina korisnika 5
Kad već sve imate na HT-u, preporučujem i Simpu uz zmajsku opciju i nema problema.

Lumia 640 je odlična Lumia 🙂
Razina korisnika 5
Opcija 65 kn mislim da je mjesečno.

Dobijete 4000 jedinica.

Jedinice čine poruke, pozivi MB.

Moj otac 65, to ne može potrošiti za mjesec dana. Lumia 535

Isprobano i na mom sinu 8, nekada potroši, nekada ne, ovisi kakve igrice igra 😃.
Lumia 550.

Detalje možete doznati na 0800 9000 ili vidjeti na web stranicama.
Razina korisnika 5
S obzirom da Vam ne treba internet u pokretu, onda Vam ne treba.

Samo držite mobilne podatke isključeno i nema nikakvih problema.
Razina korisnika 4
Čak i lumia ima brzi izbornik koji ti se pokaže kad povučeš prstom od vrha ekrana prema dolje, ako se dobro sjećam.

Koju tarifu koristiš?

Aktiviraj si miniZakon. 30kn je mjesečno, a 300 Mb ti je i više nego dosta za ovakve situacije.

Odgovori