Inače sam i dugogodišnji sam korisnik T-com usluga MAX3 + paketa uz fiksni telefon (imam 76 godina)
Ja puno koristim Internet kod kuće 30MB/s (flat) i Wi-Fi moj smartphone sa WIN 10, za prijenos fotografija, a koji koristim i u šetnji vani na bonove. Jednostavno nemam potrebe za više od nekoliko razgovora i SMS-a mjesečno, kao i nekoliko Internet
na Wi-Fi FREE mjestima u gradu ili kafićima.
Ne i SIM Internet.
Dogodilo se tako da sam nadoplatio bon 110Kn 10.01 2017 da bi 15.01.ustanovio 0,00Kn na računu pa sam još jednom kupio
via PBZ NET bank. novi bon od 110Kn, da bi 16.01.opet ostao bez love na računu Kupio sam još jedan bon 0d 55Kn obavio hitan razgovor i sad imam na računu 51,00Kn
Nešto očito ne štima.
Drugi dan odem u VIP dućan i požalim se. Mlađi Lik s bradom me uvjeri da mi je na mobaću stalno uključen INTERNET,
i da mi je stoga "pojeo" 220Kn, isključi on tako opciju "mobilna mreža i SIM" ja se vratim kući, a ono mobitel mrtav nema oznake !!! nema ni signala. Sad mi je dosta.
Slijedeći dan odem ponovo u VIP požalim se drugom liku a on ni pet ni šest uputi me na servis u istom dućanu.
Konačno dobijem suvisli odgovor i objašnjenje, i na moje da koristim INTERNET isključivo via Wi-Fi-a, kako kod kuće
tako i vani u kafićima ili na Free pozicijama.
Mladi majstor isključi trajno opciju SIM internet. S time da povrat novaca isposlujem preko službe za korisnike.
Učinjeno.
Pitanje:
"SIM internet" ne bi smio bezočno nabijati promet nekakvom podmetnutom opciom, bez jasnog upozorenja, ili griješim ???
Najbolji odgovor od Medokava
Pogledaj original