Riješeno

Servis uređaja preko A1 centra i procedura

  • 5 December 2018
  • 4 odgovora
  • 537 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 2 odgovora
Poštovani,
u prvoj polovici 11. mjeseca predao sam vam na servis preko A1 centra uređaj Samsung Galaxy S8+, kao zamjenski na korištenje sam dobio uređaj low end koji realno ne može ispuniti svoju zadaću te mi stvara poteškoće u dnevnom korištenju.

Servis mog uređaja se bliži roku od 30 dana, te nema naznake da će biti popravljen u razumnom roku.

Molim vas da mi objasnite proceduru i korake koje trebam poduzeti sukladno pravilima da bi ostvario zamjenu za novi istovjetni uređaj, pošto moj uređaj s garancijom očito nije moguće popraviti u razumnom roku.

Lp
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 5 December 2018, 23:09

Pogledaj original

Odgovora 4

Mobitel je danas preuzet u A1 centru, a servisni nalog se i dalje vodi kao da se uređaj servisira.

Lp,
Davor
Pozdrav,

ne postoji zakonski reguliran rok u kojem uređaj treba biti popravljen. Navedeno je samo da bi to trebalo biti u razumnom roku.

Savjetujem da nam se javiš u A1 Forum inbox sa svojim podacima pa ćemo provjeriti detalje servisa, a i dati ćemo daljnja uputstva ovisno o situaciju sa servisom.

A1 Forum inbox ćeš pronaći ovdje


Detalji sukladno uputama poslani u inbox.

Thx!
Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav,

ne postoji zakonski reguliran rok u kojem uređaj treba biti popravljen. Navedeno je samo da bi to trebalo biti u razumnom roku.

Savjetujem da nam se javiš u A1 Forum inbox sa svojim podacima pa ćemo provjeriti detalje servisa, a i dati ćemo daljnja uputstva ovisno o situaciju sa servisom.

A1 Forum inbox ćeš pronaći ovdje
Razina korisnika 6
Bedž +4
Savjetujem ti da pričekaš istek roka od 30 dana i nakon toga kontaktiraš A1 ili odeš u poslovnicu te se pozoveš na svoje pravo za zamjenu uređaja. Nakon toga će A1 zahtjevati od servisa da im odobre izdavanje novog uređaja, a možda ga čak i odmah dobiješ bez previše čekanja.

Odgovori