Rušenje aplikacije

  • 14 Travanj 2021
  • 7 odgovora
  • 94 pregleda

Poštovani,instalirala sam jednu aplikaciju koja je uredno radila sve do trenutka kada se softver na novo ažurirao,nakon toga prilikom svakog pokušaja da je otvorim ona se ne otvara i izbacuje me iz nje


Odgovora 7

Razina korisnika 5
Bedž +5

Probaj obrisati cache te aplikacije, pa ju ponovno pokreni. Postavke>Aplikacije>  nađeš tu svoju aplikaciju koja se ruši, tapni na nju i obriši predmemoriju (cache)

Obično se nakon svakog ažuriranja softvera mobitela preporučuje brisanje cachea mobitela, to se radi kroz recovery mode u kojeg se ulazi tako da ugasiš mobitel, zatim istovremeno držiš tipke volume up+power tipka+home tipka (potraži za svoj mobitel na netu kako se ulazi u recovery mode, nisi napisala o kojem mobitelu je riječ,pretpostavljam da je android softver).

Kad se nađeš u recovery modeu tipkama za glasnoću dođeš do wipe cache memory i potvrdiš sa power tipkom. Nakon toga power tipkom pokreneš mobitel. Ako će se aplikacija rušiti i nakon toga, probaj ju deinstalirati i ponovno instalirati. Ako ni to ne pomogne, jedino ti preostaje pisanje developeru te aplikacije da prilagodi aplikaciju novom softveru

Radi se o modelu samsung 51

Razina korisnika 5
Bedž +5

Ok, uguglaj s51 recovery mode i pogledaj prvi videozapis "how to activate recovery mode in s51"

Kad se nađeš u recovery modu pažljivo odaberi wipe cache mode jer je iznad njega wipe data memory, ako slučajno stisneš to-brišeš sve podatke na mobitelu, to je factory reset koji mobitel vraća u stanje kad je kupljen

Iskljucila sam mobitel,kada se je telefon isključio stisnula sam gumbe tipku za pojačavanje+uključovanje,i otpustila kada se pojavio logo na zaslonu samsung galaxi,međutim nije mi se otvorila opcija recovery mode nego odmah je ušlo u telefon kao normalo kada se ga ulljuči

Razina korisnika 5
Bedž +5

Da li je možda Android 11 u pitanju? Izgleda da je Samsung (ili Google) onemogućio uobičajeni ulazak pomoću tipki u recovery mode na Android 11 inačici softvera, ali se ipak može ući u njega. Sad ne znam da li  tvoj samsung 51 ima 3,5 mm port za slušalice ili usb-c port. Ako imaš slušalice sa usb-c portom, priključi slušalice i ponovi isti postupak kao u videu. Ili ako imaš kompjuter, spoji ga na njega i napravi isto.(spojiš ga ugašenog).

I onda pomoću tipki za glasnoću odabereš wipe cache memory (ne wipe data- to je factory reset).

Ako se može znati koja je aplikacija u pitanju? Možda postoji update za nju u Google ili Samsung trgovini

 

Radi se o andriodu verzija 11,riječ je o aplikaciji PLU treniranje za vježbanje šifri,ova aplikacija je dopuštala ulazak u nju sve dok se mobitel nije aktualizirao,nakon aktualizacije jedino ova aplikacije ne dopušta ulazk u nju,konstanto izbacuje

Razina korisnika 5
Bedž +5

Ako je to aplikacija PLU trening, posebno kreirana za Lidl zaposlenike, očito ti neće pomoći brisanje cachea iz recovery moda, aplikacija je zadnji put ažurirana u 2.mjesecu 2020 godine i nije kompatibilna sa Androidom 11. Žao mi je, morat ćeš se obratiti developeru da ažurira aplikaciju.

Odgovori