Poštovani
postoji li neki garantirani rok dijagnostike te popravka kvara mobilnog uređaja. uređaj je pod garancijom.
Srdačan pozdrav!
Ne, postoji samo razumni rok koji njima ništa ne zna znači, ali ako drže uređaj dulje od 2 mjeseca uglavnom će prigovori upaliti i ili će morati požuriti ili ti dati novi uređaj ako ne mogu popraviti.
postoji li neki garantirani rok dijagnostike te popravka kvara mobilnog uređaja. uređaj je pod garancijom.
Srdačan pozdrav!
Pozdrav Ivane! U pravilniku je rok definiran kao razumni rok. Što to točno znači samom servisnom centru? Trude se sve uređaje servisirati unutar 2 tjedna no nekad ni to nije moguće u slučaju da fale djelovi za pojedini uređaj 😕 Prigovor uvijek možeš uputiti, mi ćemo na temelju njega zatražiti očitovanje servisa i, vjerujem, pronaći rješenje na obostrano zadovoljstvo.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.