Riješeno

raskid ugovora

  • 23 April 2018
  • 1 odgovor
  • 3390 pregleda

pozdrav svima.. imam prituzbu na vip ugovor.. ako mi mozete pomoci nekako bila bi zahvalna.. dakle ovako.. koristila sam vip broj do prije tri godine na bonove i VIP me nazove i predlozi da skolpimo ugovor na 24 mjeseca po 80 kn. ja pristanem i za par dana mi dode ugovor kao da je to potpisano.. i sve super.. sve dok mi ugovor nije isteko. istekle su te dvije godine ali oni su i dalje slali racune kao da smo pod ugovorom.. taj broj vise ne koristim jer sam zagubila karticu.. isla sam par puta u VIP centar da bi mi rekli da moram slati neke molbe da se to iskljuci jer oni kao ne mogu.. sad je moje pitanje sta da radim i kako da se rijesim tog ugovor.. hvala svima
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 23 April 2018, 16:25

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ugovor traje dok ga sama ne raskineš (podneseš zahtjev). Istekla ti je nakon 2 godine Ugovorna obveza a Ugovor traje.

Ukratko, opći uvjeti kažu:

3.1. Krajnji korisnik može raskinuti pretplatnički odnos slanjem obavijesti o raskidu Ugovora poštom, elektroničkim putem, telefaksom ili potpisivanjem zahtjeva za raskid Ugovora na ovlaštenom prodajno-poslovnom mjestu. Korisnik koji podnosi zahtjev u pravilu ga treba potpisati i dostaviti svoje identifikacijske podatke koji obuhvaćaju ime i prezime pretplatnika ili ovlaštene osobe u pravnoj osobi, adresu, OIB, presliku osobnog identifikacijskog dokumenta i podatke o priključku i uslugama za koje podnosi zahtjev. Ako se radi o zahtjevu za raskid ugovora iz članka 5.1.4. i 5.1.5. ovih Općih uvjeta koji se podnosi elektroničkim putem ili zahtjevu koji se podnosi s verificirane adrese elektroničke pošte, on ne mora biti potpisan niti treba biti dostavljena preslika identifikacijskog dokumenta. Osim u slučaju iz čl. 3.8. ovih Općih uvjeta, po zaprimanju pisane obavijesti o raskidu Ugovor u pokretnoj mreži bit će raskinut u roku od jednog radnog dana, dok pravne posljedice raskida ugovora u nepokretnoj mreži nastupaju istekom dvanaestog radnog dana od dana kad je Vipnet zaprimio izjavu o raskidu pretplatničkog ugovora. U slučaju da je raskid ugovora u nepokretnoj mreži posljedica obrade jedinstvene izjave za raskid ugovora, poseban pisani zahtjev za raskid ugovora nije potreban, a raskid može nastupiti prijenosom broja, aktivacijom usluge kod novog operatora ili na zahtjev Krajnjeg korisnika. Vipnet će Krajnjeg korisnika koji je podnio zahtjev za raskid ugovora pisanim putem obavijestiti o raskidu ugovora.

Predlažem da ideš u VIP centar i tamo obaviš sve brže.

Odgovori