Riješeno

Račun aplikacija

  • 18 December 2018
  • 4 odgovora
  • 2712 pregleda

Zašto ne mogu uvidjeti račune preko A1 aplikacije?
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 20 December 2018, 13:33

Pogledaj original

Odgovora 4

Ikakvo objašnjenje?
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok Diana13,

napravila sam provjeru, trenutano nemamo poteškoća s funkcijama unutar aplikacije. Molim te, ponovno ju instaliraj, ako već nisi, i javi se našoj tehničkoj podršci na 0800 091 091.
Bok A1_Darka,

kada kliknem na račune učitava par minuta te piše "Podaci su trenutno nedostupni" , tako već nekoliko dana. Koristim mobilni internet, budući da preko wifi-a nije moguće vidjeti, sve funkcionira osim računa što mi je najbitnije.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok Diana13,

pojasni mi, molim te, što se događa kada klikneš na račune unutar aplikacije.

Odgovori