Najbolji odgovor od A1_Darka
Pogledaj original
Ikakvo objašnjenje?
Bok Diana13,
napravila sam provjeru, trenutano nemamo poteškoća s funkcijama unutar aplikacije. Molim te, ponovno ju instaliraj, ako već nisi, i javi se našoj tehničkoj podršci na 0800 091 091.
napravila sam provjeru, trenutano nemamo poteškoća s funkcijama unutar aplikacije. Molim te, ponovno ju instaliraj, ako već nisi, i javi se našoj tehničkoj podršci na 0800 091 091.
Bok A1_Darka,
kada kliknem na račune učitava par minuta te piše "Podaci su trenutno nedostupni" , tako već nekoliko dana. Koristim mobilni internet, budući da preko wifi-a nije moguće vidjeti, sve funkcionira osim računa što mi je najbitnije.
kada kliknem na račune učitava par minuta te piše "Podaci su trenutno nedostupni" , tako već nekoliko dana. Koristim mobilni internet, budući da preko wifi-a nije moguće vidjeti, sve funkcionira osim računa što mi je najbitnije.
Bok Diana13,
pojasni mi, molim te, što se događa kada klikneš na račune unutar aplikacije.
pojasni mi, molim te, što se događa kada klikneš na račune unutar aplikacije.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.