Riješeno

Problem sa Moj A1 web + Android aplikacijom

  • 2 October 2018
  • 4 odgovora
  • 605 pregleda

Nakon povratka sa Tele2 mreže, a nakon vaše ponude za ostanak. Moj A1 web portal ne funkcionira ispravno. Zbog toga što A1 web ne funkcionira ispravno niti Moj A1 Android aplikacij, iščitava podatke samo kada je isključen Wi-Fi, dok je prije funkcionirala i sa korisničkim imenom i lozinkom sa weba, te otiskom prsta. Na vaš savjet o ponovnoj registraciji, javlja da je e-mail adresa već poznata, te ne želi ponovnu registraciju provesti do kraja.
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 2 October 2018, 16:16

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Aplikacija i moj portal ne rade već dulje kako treba od zadnjeg redizajna, malo hoće, malo ne, a sad kako je A1, opet već par dana ništa ne radi... Strpi se da se poslože stvari pa ako i za par dana ne bude radilo zovni SZK ako sa svoje strane mogu šta napravit.
Koga da kontaktiram da mi se po brišu podaci za moji A1, tako da mogu napraviti novu registraciju (Problem e-mail adresa već postoji) ? To su mi savjetovali u TP nakon povratka iz Tele2
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ja bi na tvom mjestu pričekala prvo par dana... Ako te do petka ne prepozna javi im se u inbox ili ih ponovno ugnjavi ovdje i na fejs...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Meni android app radi ok i sve učitava bilo preko wifi-a bilo preko mobilne. Vjerujem da će se posložit kroz koji dan. Možda probat uninstall i delete cache pa sve ponovo iako ja nisam ništa od toga radio osim čisti update.

Edit: jučer kupio bon preko neta, Amex. Pisalo transakcija uspješno provedena pa kad je trebao prebacit na početnu a1 stranu, greška. Ali bon uredno uplaćen i na računu.

Odgovori