Riješeno

Problem s bonom

  • 22 February 2022
  • 1 odgovor
  • 178 pregleda

21.2. sam kupio bon od 90kn u A1 webshopu. Novce s računa su mi skinili, a potvrdu o aktiviranom bonu nisam dobio… Inače dobijem i mail potvrdu kupnje bona, ovaj put nisam ni to dobio. Jedino što imam kao dokaz da sam kupio bon je prikaz transakcije na mobilnom bankarstvu. Što da radim?

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 22 February 2022, 22:42

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3

@susakandrija ako želiš, možeš nam OVDJE poslati koji broj si htio obnoviti, koji bon je u pitanju, datum kupovine, e-mail koji si koristio i broj narudžbe (ako ga imaš) za provjeru? Te podatke nam možeš poslati i e-mailom na sluzba.za.korisnike@A1.hr .