Riješeno

Pritužba

  • 9 February 2021
  • 3 odgovora
  • 77 pregleda

Pritužba na službu za korisnike i nedostavljanje uredjaja.

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Mateja 10 February 2021, 19:56

Pogledaj original

Odgovora 3

Pozdrav @Josipat, što se dogodilo? Možeš li nam opisati situaciju kako bismo mogli reagirati? 

 

 

Zatražila sam raskid ugovor unutar 14 dana, te uređaj koji je trebao doći Samsung Galaxy A12 DS crni nije stigao na moju adresu uz Savršenu tarifu.

Od 29.01. 2021.  trebao me neko od kolega nazvati povratno što nije učinjeno. Pa sam  zatražila raskid ugovora. 

 

 

Razina korisnika 1
Bedž +2

Pozdrav @Josipat molim te da nam se javiš privatnom porukom sa podacima [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] , kako bismo mogli sve dodatno provjeriti. 

Odgovori