Riješeno

Prelaz na pretplatu i novi uredaj

  • 10 June 2018
  • 9 odgovora
  • 3700 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
U subotu sam presla na.pretplatu 24mj.uz kupnju uređaja. Ja sam mislila uzeti Huawei p10lite ili p9lite na sto me zaposlenik uputio da mi.je bolji novi koji su tek dobili Huawei y6 2018... Misleci da covjek ipak.zna.bolje od mene jer radi tamo ,uzela sam taj. Da skratim mobitel je UŽAS ,spor,bloka se ,cekam cijelu vjecnost da otvori aplikaciju ....ma uzas
Sutra idem u poslovnicu traziti novi uredaj ako treba i drugi model ...Nakon koliko imam pravo ako nisam zadovoljna raskinuti ugovor??? :@:@:@
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 11 June 2018, 14:51

Pogledaj original

Odgovora 9

Razina korisnika 3
Mimi81 pozdrav. Na koji si način sklapala ugovor? Na prodajnom mjestu, telefonskim putem, na nekom od tzv. štandova...?
U poslovnici.
Razina korisnika 3
@Mimi81 vjerujem da je postojao razlog zašto je kolega to preporučio? Naime, razlika u cijenama je primjetna. Također, jesi provjerila ima li u poslovnici izložbeni primjerak kako bi provjerila što ti se preporučuje? Naime, vjerujemo da je kolegina namjera bila najbolja, zbog čega bi percepcija mogla biti upitna. Prodan ti je uređaj po nižoj, a ne višoj cijeni zbog čega iskreno sumnjam da je pokušaj prevare. Naime, maloprodajna cijena uređaja Huawei Y6 2018 je 1.299kn, dok je za P10 lite 2.699kn, a P9 2.099kn. Odnosno to je bio najpovoljniji Huawei uređaj u ponudi.
Sve je to u redu. Ali ako kupac gleda jači uređaj ,onda se nemoze reci da su u istom rangu ta dva uredaja,a ovaj huawei je uzasno sporiji.I kad sam pitala zankarakteristike receno je da je procesor bolji u sto se nerazumijem oa sam mislila da On zna ali ocito nezna.
Danas sam bila u poslovnici i uredaj ce mi biti zamijenjen u srijedu.
Razina korisnika 3
@Mimi81 ok 🙂 Samo želim reći da svaka priča ima dvije strane i da sumnjam da je bilo zle namjere, ako je došlo do nesporazuma 🙂 Bitno da ti dobiješ što želiš 🙂 Hvala na povratnoj informaciji.
Razina korisnika 5
Ali ako kupac gleda jači uređaj ,onda se nemoze reci da su u istom rangu ta dva uredaja,a ovaj huawei je uzasno sporiji.I kad sam pitala zankarakteristike receno je da je procesor bolji u sto se nerazumijem oa sam mislila da On zna ali ocito nezna.
Danas sam bila u poslovnici i uredaj ce mi biti zamijenjen u srijedu.


A sve si to mogla izbjeći da si prije odlaska po ugovor i mobitel , ovdje pojasnila koji cjenovni rang uređaja želiš i koji uređaj da odabereš . Uvjeren sam da bi dobila kvalitetne prijedloge za odabir mobitela te pojašnjenje o razlikama i mogućnostima uređaja.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pokušaj s reklamacijom, ali nekako sumnjam da će ti uvažiti osim ako ne dokažeš nekako prevaru. Mobitel je upaljen, aktiviran, jako teško da će ga uzeti natrag. Na kraju krajeva imaju ih tamo izložene, trebala si stati pola sata i igrati se malo, testirati. Nije uređaj baš jabuka pa uzmeš prvu koju ti ponude.
Svidila ti se cijena i nisi se zapitala zašto je toliko niža.
Daj mobitel na njuškalo, a onda kupi u Elipsu ili negdje željeni aparat. Ionako što se tiče cijene nisi na nekom gubitku.

Može li se naknadno uzeti uredaj na tarifu? 
prešla sam s druge mreže na A1 i tad nisam uzela uređaj, a sad bi ga uzela.. broj je poslovni.. 

Razina korisnika 3
Bedž +3

@neve1989 savjetujem ti da se javiš kolegama na odjelu za poslovne korisnike kako bi oni odmah provjerili mogućnosti 😄 Broj korisničke podrške je 0800 091 091.

Odgovori