Jucer je u A1 poslovnici ugovoren prekid pretplate i prelazak na placanje bonovima.
Danas je usluga iskljucena te time nije moguc upis bonova na racun i aktiviranje usluge.
Kako pokrenuti uslugu?
Najbolji odgovor od A1_Anchi
Pogledaj originalJucer je u A1 poslovnici ugovoren prekid pretplate i prelazak na placanje bonovima.
Danas je usluga iskljucena te time nije moguc upis bonova na racun i aktiviranje usluge.
Kako pokrenuti uslugu?
Najbolji odgovor od A1_Anchi
Pogledaj originalPozdrav
Hvala na odgovoru.
U medjuvremenu sam rijesio problem i to putem dva uzastopna reseta uredjaja visekratnog upisivanja broja bona.
Hvala jos jednom!
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.