Riješeno

Pregled potrošnje u A1 aplikaciji

  • 24 December 2018
  • 4 odgovora
  • 2865 pregleda

Pozdrav! Isprike ako je ovo negdje već opisano; nisam našla.
Danas sam aktivirala pretplatu (mobilna L tarifa) i instalirala A1 aplikaciju da pratim potrošnju. Na početnom ekranu vidim koja mi je aktivna tarifa, vidim da su ispisani GB, ali ne vidim minute... ali zato imam potrošnju u tekućem mjesecu - a uz nju i neki iznos. Je li to neka greška ili tarifa još nije aktivna ili jednostavno ne razumijem aplikaciju?
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 24 December 2018, 20:13

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Vjerojatno se još nije sve posložilo kako treba a i bilo bi dobro da vidimo nekakav screenshot iz aplikacije o potrošnji (ili napisano, bez osobnih podataka i broja). Također bi bio dobar podatak do današnjega datuma jesu li bili bonovi, neka stara pretplata koja je istekla ili nešto treće. Pokazuje li pravo stanje kada se spojiš na web izdanje mojA1?

Ako zoveš SZK, reći će da nemaju uvid dok se ne izda prvi račun. Generalno gledano, podijeli gigabajte koje imaš u tarifi sa 30 dana u mjesecu i recipročno do kraja mjeseca imaš toliko Gb na raspolaganju. Isto tako i minute pa se okvirno držiš toga do isteka mjeseca.

I svakako prati potrošnju dok se sve ne posloži.
Do sad sam bila na Tomatu, tak da sam u A1 nova.
Ulogirala sam se na web izdanje i sve je isto - evo, dodajem screenshot. Ovo s podjelom minuta s danima mi može biti privremeno ok, ali bojim se, ako nije aktivirana tarifa (iako me čudi, jer mi piše da jest) - da mi ne dođe na kraju račun za potrošnju. Ovih 0,47kn se poklapa s jedinim obavljenim pozivom i to mi nema logike.

Razina korisnika 7
Bedž +3
Teško je iz ovog vidjeti, svakako prati raste li potrošnja kako koristiš pozive i Mb. Pretpostavljam da nemaš neke usluge koje se naplaćuju po svakoj primljenoj poruci tipa horoskop, tarot i drugo? Ljudi znaju pisat poruku pa nehotice pretvore sms u mms pa se čude. Svašta može biti ali prvenstveno mislim da se treba sve još posložiti.
Riješeno!
Zvala sam SZK i rekli su mi da je razlog taj što, iako je broj skoro odmah prebačen u A1, da tarifa nije u potpunosti aktivirana (Mb jesu, a minute nisu) i da bi to trebalo biti sve sposloženo u roku od 24 sata (ali vjerojatno prije - što se iskreno nadam) i da do tada kontroliram potrošnju.
Tako da je dobro da sam pitala.. onih 47lp mi je naplaćen taj jedan poziv. Sad nema više poziva dok mi ne aktiviraju sve.

Odgovori