PITANJE

Prednarudžba iPhone 13

  • 24 September 2021
  • 12 odgovora
  • 187 pregleda

Pozdrav,

 

predbilježio sam se za narudžbu navedenog uređaja u petak 17.9. Taj dan ( jutro ) nitko nije iz SZK mogao potvrditi da će biti uopce predbilježbi.


U ponedjeljak ste me zvali za potvrdu narudžbe i sve sam dogovorio, kolega je rekao da ću u četvrtak 23.9 dobiti link za plaćanje i da nakon toga ( taj dan ) ide slanje uređaja te da ga očekujem u petak, subotu ( ZG ) ili najkasnije početkom sljedećeg tjedna.

 

Uređaj sam platio ( odmah kako bi bio poslan što ranije, jer je tako sugerirala prodaja ) i očekivao danas, ali naravno uređaja nema. Zovem A1 i javi se netko i sa podsmjehom mi kaže da jesam ja stvarno očekivao uređaj danas ( točne riječi )? Na to mu kažem da u drugim dućanima ( SD, iStyle, Store.com.hr ) već se može kupiti uređaj u poslovnici i da su ih isporučili prve zalihe sa prednarudžbe ( jer tako prednarudžba funkcionira ). Na to se on bezobrazno podsmjehne i tu završava razgovor. Imam 4 pretplate u A1 i da se netko meni podsmjehuje!

 

Putem Whatsappa sa A1 saznajem da još uvijek uređaj nije predan dostavnoj službi i još gore ONI NEMAJU ROK DOSTAVE UREĐAJA JER OVISI O BROJU NARUDŽBI. Pripreme traju tjedan dana minimalno, ali bitno da sam 3x pričao sa agentima oko prednarudžbe i platio uređaj, a roka dostave nema.

 

Mene zanima čemu šarada oko predbilježbi, prednarudžbi, unaprijed plaćanja kad ne možete odraditi i poslati uređaje kada treba. Znači mi pokažemo interes, dogovorimo pretplatu i narudžbu uređaja 5 dana prije isporuke i vi ne možete se organizirati i naručiti tražene količine, pa čak niti nakon plaćanja uređaj ne ide na isporuku jer kako kaže vaša djelatnica uređaji danas stižu u ponudu ( čemu onda prednarudžbe ) i tek onda idu na slanje. Razumijete li što znači prednarudžba? 

 

Drugo pitanje je kad mogu očekivati isporuku uređaja?  Kad će biti predan dostavnoj službi, kad ću dobiti broj paketa?

 

 


Odgovora 12

Kraj:

 

A1 je kasnio jedan dan u slanju, nisu poslali u četvrtak već su u petak ujutro najavili pošiljku ( oko 6 ), a HP je pokupio tek oko 19 sati. Pošiljku sam preuzeo u ponedjeljak ( čekala u skladištu isporuku, a na trackingu je bila u ZG ).

 

Dakle, najveći problem je komunikacija između A1 i HP, gdje oni do ponedjeljka ujutro nisu imali broj paketa te kriva informacija koju sam dobio pri prednarudzbi oko isporuke.

 

 

Razina korisnika 5
Bedž +6

Pa da, ali ako prednaručiš model kojeg nema, onda čekaš. Ja sam još i dobro prošla, u Velikoj Britaniji su na Ultru 512GB čekali i duže od mene 🤣.

Super ako je tvoj model dostupan i fizički u poslovnicama,znači da i možeš uskoro očekivati sms. vidim da onaj od 256 GB više i nije toliko dostupan, svega par poslovnica ga ima.

Zato i postoje prednarudzbe. Kužiš?
I divnog li čuda, bas model i boja koju sam ja želio postoji u nizu A1 centara.

Ja SMS još nisam dobio. Da jesam druga bi priča bila, jer onda vise nije do A1.

Razina korisnika 5
Bedž +6

Možeš ti snimati koliko hoćeš, pročitala sam da i u A1 postoji sms sa trackingom, kao i u SD. Dakle, sve ovisi i koji model si naručio, ako si naručio model koji još nije dostupan (a i boju) možeš se načekati kao i ja, za moju Ultru 512 GB tak je i pisalo-da nije dostupna u dućanima, ja sam je čekala, dok sam 128 ili 256GB mogla dobiti odmah.

Dakle, postoji snimljen razgovor od 20.9.

Postoji na whatsappu chat gdje kažu da će predati dostavnoj i da očekujem u roku 48 sati

Postoji na forumu odgovor od večeras da su provjerili sa dostavom i gdje kažu da će biti vjerojatno u ponedjeljak

Uredaj je u slobodnoj prodaji u A1 centru

Uredaj je u ponudi A1 za online narudžbu, piše dostupno.

Na stranicama A1 piše da za dostupne uređaje  rok isporuke je 48 ili 72 sata.

A prije svega toga pisalo je na stranici uz iPhone da je dostupno ili u prodaji od 24.9.( kad i u svim dućanima). Sad posto je dostupan piše KUPI ONLINE.

Ti si čekala mjesec dana jer su ti rekli tako. Ja čekam koliko su meni rekli.

Mogu ti do sutra argumentirati svoje stajalište jer imam uporište. Ne vidim zašto imaš motiv mene napadati i preispitivati, a teško ti sama pogledati stranice. Sama kažeš da ne znaš kako funkcionira; ali meni proturjecis. 

Na koncu nisi naručivala S21 Ultru u A1 tako da…

 

Moj motiv je dobiti uredaj u dogovorenom roku, a tvoj braniti A1.

Razina korisnika 5
Bedž +6

Imaš napismeno? Vidiš, ja ne mješam kruške i jabuke. Doba kad je USMENI dogovor nešto vrijedio prošlo je prije 100 godina. 

Danas vrijedi samo ono napismeno. Zato te i pitam- piše li na A1 webu rok koji moraju ispoštovati kod isporuke prednarudžbe?

Tebi su rekli mjesec dana, meni su rekli petak, sub ili pon. Da su mi rekli mjesec dana, ok. Ali rekli su kad su rekli i to se treba poštovati.

Jesu tvoje poštovali? Jesu.
Jesu moje? Još nisu, iako sam dobio odgovor malo prije da bi isporuka trebala biti u roku, najvjerojatnije ponedjeljak. Pa ćemo vidjeti.

Tako da ne mjesaj kruške i jabuke.

 

Razina korisnika 5
Bedž +6

Moje iskustvo sa prednarudžbom je takvo da ja nisam morala zivkati SD svakodnevno jer je lijepo pisalo da bum dobila sms sa datumom isporuke u roku mjesec dana od prednarudžbe 🙄. I tako je i bilo. I ja sam sada ponosni vlasnik Ultre 512 GB, koje više uopće nema u prodaji nigdje u Europi 🤣

Postoji i jedan ne tako mali problemčić koji si previdio, a koji nije bio tako očit kad sam ja kupovala mobitel. Globalni zastoj u prometu i isporukama svega u cijelom svijetu. Isporuke znaju kasniti i par mjeseci, pogotovo one iz Kine. Gdi se ono proizvodi iPhone?

Znaci opet miješanje kruski i jabuka.

Ti imaš svoje iskustvo, ja svoje. Ti si čekala mjesec dana, ja neću.

Dakle, kad 3x razgovaram u tjedan dana ( predbilježba, prednarudzba i plaćanje ) sa nekim, imam rezerviran uređaj, placen i kad ti Netko kaže jasno da uređaj kreće na isporuku u četvrtak i da ga mogu očekivati petak ( drugi dućani su poslali svoje, i ima kupiti u poslovnicama ) ili ponedjeljak - onda definitivno imam pravo očekivati uređaj u taj dan.

Pisalo je isporuka od 24.9. Kao i u svim drugim ducanima. Neki A1 centri su imali uređaje za prodaju, znaci uređaji su fizički u Hrvatskoj ( ako nisu i to zeznuli pa u tjedan dana nisu naručili sto su trebali ), treba obraditi narudžbu i poslati. Ali očito je to teško i koga briga za korisnike jer kako kažu: nemaju rok isporuke jer se ne znaju organizirati i ispoštovati rokove.

Treba li reci da se ljudi stalno žale da kasne sa isporukom, treba prolistati forum.hr ili pitati nekog.

 

Razina korisnika 5
Bedž +6

Huh? iPhone 13 je predstavljen svijetu 14.09. Ti si ga prednaručio 17.09.i tebi su rekli da buš ga dobil ovaj petak ili subotu? 🤣🤣🤣

A daaaj me nemoj zezat.

Ja imam prednaručenu S21 Ultru, prednaručila sam je u Sancta Domenici i čekala sam mjesec dana na isporuku.Mislim ono, valjda negdje piše rok isporuke kod prednarudžbe na web stranicama???  I tek kad sam ga primila Sancta Domenica je mogla od moje banke zatražiti potvrdu plaćanja, prije ne.

Dodatak: 

Petak navečer, još nema odgovora na forumu.

 

Chat kaže da se javim sutra, pa će imati vise informacija. U subotu, bas me zanima.

 

Ukratko uređaj još nije poslan iako je predbilježen, prednarucen i placen među prvima.

 

 

Bedž +1

@Nikola8894, žao mi je radi iskazanog nezadovoljstva i ako je u kontaktu sa službom za korisnike došlo do nesporazuma ili nerazumijevanja. 😞 Predbilježbe za Iphone 13 su završile 23.9. Molim te pošalji nam svoje podatke i broj OVDJE da napravimo provjeru narudžbe i da provjerimo kada bi se uređaj mogao isporučiti.

Odgovori