Pozdrav,
predbilježio sam se za narudžbu navedenog uređaja u petak 17.9. Taj dan ( jutro ) nitko nije iz SZK mogao potvrditi da će biti uopce predbilježbi.
U ponedjeljak ste me zvali za potvrdu narudžbe i sve sam dogovorio, kolega je rekao da ću u četvrtak 23.9 dobiti link za plaćanje i da nakon toga ( taj dan ) ide slanje uređaja te da ga očekujem u petak, subotu ( ZG ) ili najkasnije početkom sljedećeg tjedna.
Uređaj sam platio ( odmah kako bi bio poslan što ranije, jer je tako sugerirala prodaja ) i očekivao danas, ali naravno uređaja nema. Zovem A1 i javi se netko i sa podsmjehom mi kaže da jesam ja stvarno očekivao uređaj danas ( točne riječi )? Na to mu kažem da u drugim dućanima ( SD, iStyle, Store.com.hr ) već se može kupiti uređaj u poslovnici i da su ih isporučili prve zalihe sa prednarudžbe ( jer tako prednarudžba funkcionira ). Na to se on bezobrazno podsmjehne i tu završava razgovor. Imam 4 pretplate u A1 i da se netko meni podsmjehuje!
Putem Whatsappa sa A1 saznajem da još uvijek uređaj nije predan dostavnoj službi i još gore ONI NEMAJU ROK DOSTAVE UREĐAJA JER OVISI O BROJU NARUDŽBI. Pripreme traju tjedan dana minimalno, ali bitno da sam 3x pričao sa agentima oko prednarudžbe i platio uređaj, a roka dostave nema.
Mene zanima čemu šarada oko predbilježbi, prednarudžbi, unaprijed plaćanja kad ne možete odraditi i poslati uređaje kada treba. Znači mi pokažemo interes, dogovorimo pretplatu i narudžbu uređaja 5 dana prije isporuke i vi ne možete se organizirati i naručiti tražene količine, pa čak niti nakon plaćanja uređaj ne ide na isporuku jer kako kaže vaša djelatnica uređaji danas stižu u ponudu ( čemu onda prednarudžbe ) i tek onda idu na slanje. Razumijete li što znači prednarudžba?
Drugo pitanje je kad mogu očekivati isporuku uređaja? Kad će biti predan dostavnoj službi, kad ću dobiti broj paketa?
Najbolji odgovor od A1_IvanL
Pogledaj original