Riješeno

povratak mobilnog uređaja kupljenog u A1 u gotovini

  • 4 August 2022
  • 1 odgovor
  • 131 pregled

Prije dva dana 01.08.2022 u A1 centru u Zadru kupili smo mobilni uređaj Samsung Galaxy a13 kojim nismo zadovoljni. Željeli smo vratiti uređaj i nadoplatiti za bolji na što nam je rečeno da to nije moguće jer je uređaj otvoren. Postoji li neka opcija ili je stvarno tako, kupiš i nema povrata. 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 4 August 2022, 11:33

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @j4dr3, zamjena uređaja je moguća nakon određenih “koraka” i ako govorimo o neispravnom uređaju poslanom na servis. Ako sam te dobro razumjela, kupljen je uređaj (ispravan) kojim nisi zadovoljan, a u takvom slučaju nije moguća zamjena uz nadoplatu. Većina mobilnih uređaja je izložena na našim prodajnim mjestima i mogu se testirati pa tako vidjeti odgovaraju li funkcije/izgled željama/potrebama. 

Odgovori