Riješeno

potrošnja baterije

  • 5 November 2018
  • 67 odgovora
  • 13292 pregleda

Poštovani,

Nedavno sam prešal sa pretplate na bonove, točnije, sa 1.11 i u ovih par dana sam primjetila da mi se baterija brži troši. Dakle, ujutro napunjen na 100% i do navečer je prazan, a ništa dirano ili pregledavano preko moba. Ista stvar se dešava i suprugu, otkako je sa pretplate prešao na bonove. Čak je i bateriju mjenjao, i nešto malo bolje je, ali svejedno smo primjetili puno brže pražnjenje baterije nego dosada. Mreža A1
Zanima me dali je to moguće.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 5 November 2018, 21:58

Pogledaj original

Odgovora 67

Razina korisnika 7
Bedž +3
Teško je generalno reći, neke razlike ne bi smjelo biti jer su uvjeti isti. A potrošnja može ovisiti o puno stvari. Koji mob, koji OS, kolika baterija, starost baterije, svijetlina ekrana... općenito neki uvjet koji prije dok ste bili na pretplati nije bio. Ili neka novo instalirana aplikacija, neki widget... neki novi mail, neki cloud koji ažurira a na pretplati nije bio...

Jeste li pogledali pod "battery usage" koja aplikacija dodatno troši bateriju?

Može biti i da je do update-a sustava neki bug. Meni recimo na 3 godine starom Samsung galaxy s7 edge sa svim ažuriranjima troši 4% baterije na sat da ga ne taknem, a ako uključim always on display, potegne i 6% na sat. Tako da mala sitnica, app ili widget uzme svoje. Razmislite što ste imali instalirano dok ste bili na pretplati i što ste dodali naknadno, provjerite "battery usage".
Pozdrav,

uspio sam rješiti problem ubrzanog trošenja baterije.

Uđite u:

*Postavke
*Bežično povezivanje i mreže
*Mobilna mreža
*Naziv pristupne točke
*Broadband - i
*Uredi pristupnu točku
*Nositelj
*Prebacite sa Neodređeno na LTE

Potrošnja je opet normalna.
Nadam se da će ova promjena i ostalima rješiti problem.

Definitivno nije problem u uređaju (HUAWEI P smart ).

Što se tiče vaših stručnjaka u tehničkoj podršci , najbolje bi im bilo potražiti drugi posao.

lp
Razina korisnika 7
Bedž +3
@corto maltese - drago mi je da sam pomogao. 😉
Razina korisnika 1
Ista stvar mi se dogodila. Prešla s pretplate na bonove i taj isti dan primjetila veću potrošnju baterije. Došla sam do toga da ju punim 3x dnevno i kupila novu bateriju i dala ju zamijeniti. Ok, stara se napuhala i reko zamjena će riješiti problem. Ništa od toga - umjesto 3x punim 2x. I to čak kad nemam razgovora tijekom dana nego tu i tamo odgovorima na koju poruku i ako surfam netom možda sve ukupno 1 vremena dnevno. S novom baterijom....
Otići ću do A1, vidjeti što kažu, ali se bojim da ću morati promijeniti mrežu..jer ovo nema smisla.


Ne moraš ići do A1. Nazovi službu za korisnike i objasni da ti se baterija troši. Meni isprva dok sam zvao agent nije znao objasniti i definirati problem, ukratko svalio je problem na moj mobitel i aplikacije. Zvao sam ponovno i eto srećom naletio na agenta koji zna. Samo zatraži da prijavi tehničke poteškoće i zahtjevaj dodjelu privatne IP adresue. Dok ti se to ne realizira, prebaci se na 3G i neće ti biti velika potrošnja baterije.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Napokon sam dobio suvisli odgovor od nekoga tko zna iz tehničke... Kad istestiram, javim... 😉
Razina korisnika 4
Bedž +4
To te oni hoce natrag na pretplatu navuci xd
Razina korisnika 7
Bedž +3
@nickno - Tele 2 je jedini priznao da koristi Huawei opremu, HT kaže da koristi Ericsson a A1 se koristi "opremom koja zadovoljava najviše tehnološke i sigurnosne standarde", štogod to značilo.

Još nisi prebacila, uživaš u prisluškivanju na Huawei opremi? 😆
Razina korisnika 1
Prebacio sam na 3G i naravno potrošnja je kao i prije, normalna. Što se pokrivenosti 4G tiče, uvijek mi je signal pun, eventualno crtica manje. Ponovno sam prijavio tehničarima pa ću vidjeti što će reći, do tada sam na 3G. Nije mi jasno kako jer dok sam bio na pretplati, isti mobitel, ista lokacija isti uvjeti - 4G je radio normalno bez poveće potrošnje baterije. Na bonovima - totalno druga priča. Provjeravam frekvencije 4G signala i mobitel mi podržava sve navedene. Kad ih pitam koja je razlika između 4G na pretplati i na bonove, ne znaju reći i tvrde da je isto, ali izgleda da nije.
Razina korisnika 6
Bedž +6



Mene stvarno zanima Samsungov fen za kosu 😜...zašto treba biti "pametan"?...A od ostalih marki-za nijednu nisam ni čula,a nabrojeno ih je negdje blizu 100...žarulje, termostati i svašta još
Razina korisnika 7
Bedž +3
Iz a1 web aplikacije napravite prijavu problema i navedite e-mail za kontakt i broj. Meni se povratno vratili unutar jednog dana na što sam im odgovorio da je glupost da mi mobitel nije ispravan jer je baterija nova i da su identični uvjeti na pretplati manje trošili nego na prepaidu. U roku još jednog dana se mailom javio g. Silvio iz tehničke da je sređeno gore napisano. Očigledno treba biti uporan i naić na pravu osobu.
Razina korisnika 1
Vjv imate jako los signal, probajte prebaciti na 3g ili promijenite mreznog operatera
Evo samo da javim da izgleda da su i meni riješili problem. Napravio sam kako je gogsy1975 rekao. Prijavio sam problem kroz a1 aplikaciju, odgovorili su mi u roku od jednog dana, jučer su mi javili da je problem riješen. Napunio sam sinoć bateriju do kraja i do sad je u mirovanju otišlo 3% baterije. Inače bi otišlo 15-20 % preko noći. Vidjeti ću dalje kroz dan, ali brijem da je to- to. Od dana prijave do dana kad je javljeno da je riješeno je prošlo 7 dana, s tim da je bio jedan praznik i jedan vikend u tih sedam dana, ako je to nekome bitno.
Razina korisnika 6
Bedž +4

Pozz ljudi.

Odselio sam se van i nisam više A1 korisnik i sad sam došao na godišnji i pošto sam u roamimgu spojim se na A1 HR kad ono srče bateriju ko ludo. Čim sam primjetio prespojio sam se na Tele2 i nema problema.

Lokacija: Vukovar

Mreža: 4G+

Uređaj: Huawei mate 20 pro

Razina korisnika 1
Evo zvao sam ih da vidim što je, kažu da su mi još u ponedjeljak dodijelili privatnu ip adresu i da sad ne bi trebalo biti problema. Vratio sam se na 4g pa ću vidjeti...
Ista stvar mi se dogodila. Prešla s pretplate na bonove i taj isti dan primjetila veću potrošnju baterije. Došla sam do toga da ju punim 3x dnevno i kupila novu bateriju i dala ju zamijeniti. Ok, stara se napuhala i reko zamjena će riješiti problem. Ništa od toga - umjesto 3x punim 2x. I to čak kad nemam razgovora tijekom dana nego tu i tamo odgovorima na koju poruku i ako surfam netom možda sve ukupno 1 vremena dnevno. S novom baterijom....
Otići ću do A1, vidjeti što kažu, ali se bojim da ću morati promijeniti mrežu..jer ovo nema smisla.
Mogu li znati što ste konkretno naveli u poruci u A1 aplikaciji? Pokušat ću s tim pa možda i meni pomogne...
Napisao sam da sam prvo otišao u a1 centar zamijeniti karticu, ali da je problem i dalje ostao prisutan, zatim da sam svoj mobitel testirao s drugim karticama (tele2 i tomato na bonove i a1 pretplata) i baterija je izdurala 2 dana, preko noći bi pala za 3-5 %, a kad bih stavio a1 na bonove baterija bi preko noći pala za cca 20% i izdurala bi 1 dan maksimalno. I lijepo sam ih zamolio da pogledaju da li se da štogod učiniti. Ja sam ga stvarno istestirao jer je nedavno upgradean na android pie, a neš sam čitao da pie siše bateriju, međutim, s mojim mobitelom to nije slučaj. Stavljao sam problematičnu karticu u drugi mob koji imam i isto bi baterija rapidno curila.

Ista stvar mi se dogodila. Prešla s pretplate na bonove i taj isti dan primjetila veću potrošnju baterije. Došla sam do toga da ju punim 3x dnevno i kupila novu bateriju i dala ju zamijeniti. Ok, stara se napuhala i reko zamjena će riješiti problem. Ništa od toga - umjesto 3x punim 2x. I to čak kad nemam razgovora tijekom dana nego tu i tamo odgovorima na koju poruku i ako surfam netom možda sve ukupno 1 vremena dnevno. S novom baterijom....
Otići ću do A1, vidjeti što kažu, ali se bojim da ću morati promijeniti mrežu..jer ovo nema smisla.
Ne moraš ići do A1. Nazovi službu za korisnike i objasni da ti se baterija troši. Meni isprva dok sam zvao agent nije znao objasniti i definirati problem, ukratko svalio je problem na moj mobitel i aplikacije. Zvao sam ponovno i eto srećom naletio na agenta koji zna. Samo zatraži da prijavi tehničke poteškoće i zahtjevaj dodjelu privatne IP adresue. Dok ti se to ne realizira, prebaci se na 3G i neće ti biti velika potrošnja baterije.

Hvala puno na odgovoru! Javim rezultat...
Razina korisnika 6
Bedž +6
A
Bok,
kod kartice na bonove sustav automatski i nasumično nakon spajanja dodijeljuje privatnu ili javnu IP adresu.
Nažalost nije moguće utjecati da se dodjeljuje samo javna IP.


Evo ja našla ovo na ovom forumu. Kako si ti dobio privatnu IP adresu?
Razina korisnika 4
Bedž +3

@relativity Ista razina signala je kad si spojen i putem A1 i putem Tele2 mreže?

Razina korisnika 1
Bedž +1
Ne znam kako, no meni je situacija suprotna. Osijek, na 3g dere bateriju, brzina 4mbit/s download i nešto veci upload. A 4g 15 download i 30-40 up, potrosnja baterije normalna. Galaxy j6 mob
Razina korisnika 7
Bedž +3
Meni se čini da je samo Osijek upitan. Meni 4g full signal ali 6% baterije na sat (nove, originalne) ode bez da ga taknem ili pomaknem sa stola.
Razina korisnika 6
Bedž +4

Tako je. Pun signal, sve crtice na obje mreže. A1 mi potroši bateriju za manje od pola dana. Baterija se jako brzo troši i kada je mobitel u stanju mirovanja.

Na HT ili Tele2 je sve normalno.

Nije samo Osijek, ja sam u Zg.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Nisu samo Osijek i Zagreb, ja sam na Kvarneru 😬. Neke sile nečiste u A1 na pola Hrvatske

Odgovori