Riješeno

potrošnja baterije

  • 5 November 2018
  • 67 odgovora
  • 13260 pregleda

Poštovani,

Nedavno sam prešal sa pretplate na bonove, točnije, sa 1.11 i u ovih par dana sam primjetila da mi se baterija brži troši. Dakle, ujutro napunjen na 100% i do navečer je prazan, a ništa dirano ili pregledavano preko moba. Ista stvar se dešava i suprugu, otkako je sa pretplate prešao na bonove. Čak je i bateriju mjenjao, i nešto malo bolje je, ali svejedno smo primjetili puno brže pražnjenje baterije nego dosada. Mreža A1
Zanima me dali je to moguće.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 5 November 2018, 21:58

Pogledaj original

Odgovora 67

Razina korisnika 7
Bedž +3
Teško je generalno reći, neke razlike ne bi smjelo biti jer su uvjeti isti. A potrošnja može ovisiti o puno stvari. Koji mob, koji OS, kolika baterija, starost baterije, svijetlina ekrana... općenito neki uvjet koji prije dok ste bili na pretplati nije bio. Ili neka novo instalirana aplikacija, neki widget... neki novi mail, neki cloud koji ažurira a na pretplati nije bio...

Jeste li pogledali pod "battery usage" koja aplikacija dodatno troši bateriju?

Može biti i da je do update-a sustava neki bug. Meni recimo na 3 godine starom Samsung galaxy s7 edge sa svim ažuriranjima troši 4% baterije na sat da ga ne taknem, a ako uključim always on display, potegne i 6% na sat. Tako da mala sitnica, app ili widget uzme svoje. Razmislite što ste imali instalirano dok ste bili na pretplati i što ste dodali naknadno, provjerite "battery usage".
Pozdrav, evo ja imam sličan tj. gotovo isti problem nakon preslaska na a1 mrežu.

Koristim iPhone 6 plus, prošli tjedan sam promijenio novu originalnu bateriju jer sam mislio da je problem u njoj, no evo sada sam došao do zaključka da je problem u sim kartici/mreži/signalu koji varira.

-u airplane modu ništa ne troši
-kad je sim kartica vani ništa ne troši
-kad ubacim drugu (tatinu) sim karticu od druge mreže ode 1-2%, a s mojom noćas opet 20%

Također, napravio sam clean restore i sve je ostalo isto.

Može li se ovdje što napraviti tj. popraviti ili ću opet morati mijenjati operatera pošto nema smsla da mi baterija uz normalno korištenje traje 6h.

Hvala!
Razina korisnika 1
Vjv imate jako los signal, probajte prebaciti na 3g ili promijenite mreznog operatera
Pozdrav,

evo podijelit ću i svoje iskustvo.
Prije nepuna 3 mjeseca sam prešao na bonove i od tog dana se baterija na Huawei P smart prazni abnormalno.(mobitel je onda bio 2 mjeseca star)
Navečer sve što bi moglo trošiti bateriju isključeno , baterija na cca 40%, uključim opciju "ultra štednja baterije" i ujutro me dočeka ugašen mobitel što na pretplati nije bio slučaj.
Dok sam bio na pretplati nikakvih problema sa pražnjenjem baterije nije bilo , znao je bit navečer na cca 15% i dočeka jutro.
Kad sam zvao A1 podršku i pitao dali je moguće da se na bonovima više troši baterija uvijek su me uvjeravali da je to do mobitela odnosno kapaciteta baterije.
Posumnjao sam u bateriju mobitela , zvao sam i Huawei podršku , savjetovali su mi Hard reset koji sam i napravio ali ništa nije pomoglo.
Odlučio sam odnijeti mobitel u servis , jučer ga napunim ,napravim kompletan backup, izvadim SIM karticu i gle iznenađenja ujutro me dočeka baterija na 99%.

Zašto se na bonovima toliko troši baterija ne znam ali sad sam uvjeren da je to jedini problem.

Pričekat ću ipak sa odlaskom u servis , probat ću bonove drugih operatera pa da vidimo dali će se problem ponavljati.
Pozdrav,

uspio sam rješiti problem ubrzanog trošenja baterije.

Uđite u:

*Postavke
*Bežično povezivanje i mreže
*Mobilna mreža
*Naziv pristupne točke
*Broadband - i
*Uredi pristupnu točku
*Nositelj
*Prebacite sa Neodređeno na LTE

Potrošnja je opet normalna.
Nadam se da će ova promjena i ostalima rješiti problem.

Definitivno nije problem u uređaju (HUAWEI P smart ).

Što se tiče vaših stručnjaka u tehničkoj podršci , najbolje bi im bilo potražiti drugi posao.

lp
Razina korisnika 1
Pozdrav,

uspio sam rješiti problem ubrzanog trošenja baterije.

Uđite u:

*Postavke
*Bežično povezivanje i mreže
*Mobilna mreža
*Naziv pristupne točke
*Broadband - i
*Uredi pristupnu točku
*Nositelj
*Prebacite sa Neodređeno na LTE

Potrošnja je opet normalna.
Nadam se da će ova promjena i ostalima rješiti problem.

Definitivno nije problem u uređaju (HUAWEI P smart ).

Što se tiče vaših stručnjaka u tehničkoj podršci , najbolje bi im bilo potražiti drugi posao.

lp

I ja trenutno imam isti problem s baterijom. Zvučalo mi je nezamislivo da se baterija drastično prazni baš nakon prelaska s pretplate na bonove. Zoveš tehničku službu, oni govore o jačini signala, o aplikacijama i slične stvari. A mobitel je isti, s istim aplikacijama. Promijenio sam tu postavku pa ćemo vidjeti...
Razina korisnika 4
Bedž +4
To te oni hoce natrag na pretplatu navuci xd
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ja sam oduvijek na bonovima na Vipnetu, tj.A1. I prije sa dummy telefonima i poslije sa androidima. Sve do jedne, baterije se trošile u jednom danu. Ni sadašnja od S9+ nije nešto,ne izdrži cijeli dan. Ma da imam i bateriju od 10000mA mislim da bi je A1 iscrpio. Evo i ja sam namjestila na LTE, ali dok ovo pišem pojede mi 2% baterije. Usred grada ja konstantno imam jednu ili nijednu crticu. Ali ne,Vipnet me konstantno uvjerava da je njihov signal vrlo dobar,mada ja vidim da NIJE!
Ja sam oduvijek na bonovima na Vipnetu, tj.A1. I prije sa dummy telefonima i poslije sa androidima. Sve do jedne, baterije se trošile u jednom danu. Ni sadašnja od S9+ nije nešto,ne izdrži cijeli dan. Ma da imam i bateriju od 10000mA mislim da bi je A1 iscrpio. Evo i ja sam namjestila na LTE, ali dok ovo pišem pojede mi 2% baterije. Usred grada ja konstantno imam jednu ili nijednu crticu. Ali ne,Vipnet me konstantno uvjerava da je njihov signal vrlo dobar,mada ja vidim da NIJE!

Najbolje zatraži novu sim karticu.
Razina korisnika 4
Bedž +4
@profa385 zar to ima veze? Zar i sim moze biti problem?
Razina korisnika 6
Bedž +6
Pa i je nova sim kartica, promijenjena kad sam kupila S9+ jer mi je trebala nano sim. Badava sto je nova,signal im je katastrofa. Ali zato nemam problema sa brzinom neta. Pitu sam skinula za 15 minuta. Ažuriranja aplikacija znaju bit do 100MB. I ne trepnem, update gotov.
Nema veze traži novu karticu i napravi reset telefona na tvorničke postavke....prije toga napravi backup telefona.
@profa385 zar to ima veze? Zar i sim moze biti problem?

rijetko, ali može kao najvjerojatnije u ovom slučaju
Razina korisnika 1
Postavio sam u postavkama mreže nositelja na LTE, ali i dalje se baterija prazni. Riječ je o Xiaomi mi 8. Punim svaki dan uređaj, a do prije par dana dok sam još bio na pretplati izdržao bi dva dana bez problema. Slijedeći korak je traženje nove sim kartice
Razina korisnika 4
Bedž +4
Kakva je pokrivenost lte signala u tvom podrucju, crtice? Ako nije dobra, probaj 3g
Razina korisnika 1
Izvrsna je pokrivenost. Riječ je o Osijeku
Razina korisnika 4
Bedž +4
Uistinu onda ne znam u cemu bi mogao biti problem, jer i ja sam u os (sjenjak) i svi iz obitelji imaju 3 crtice pa cak i dvije u zgradi, a baterija se ne trosi toliko puno... ali hajd poslusaj svejedno moj savjet, probaj 3g par dana pa javi je li ista potrosnja😉
Razina korisnika 1
Prebacio sam na 3G i naravno potrošnja je kao i prije, normalna. Što se pokrivenosti 4G tiče, uvijek mi je signal pun, eventualno crtica manje. Ponovno sam prijavio tehničarima pa ću vidjeti što će reći, do tada sam na 3G. Nije mi jasno kako jer dok sam bio na pretplati, isti mobitel, ista lokacija isti uvjeti - 4G je radio normalno bez poveće potrošnje baterije. Na bonovima - totalno druga priča. Provjeravam frekvencije 4G signala i mobitel mi podržava sve navedene. Kad ih pitam koja je razlika između 4G na pretplati i na bonove, ne znaju reći i tvrde da je isto, ali izgleda da nije.
Razina korisnika 1
Evo zvao sam ih da vidim što je, kažu da su mi još u ponedjeljak dodijelili privatnu ip adresu i da sad ne bi trebalo biti problema. Vratio sam se na 4g pa ću vidjeti...
Ista stvar mi se dogodila. Prešla s pretplate na bonove i taj isti dan primjetila veću potrošnju baterije. Došla sam do toga da ju punim 3x dnevno i kupila novu bateriju i dala ju zamijeniti. Ok, stara se napuhala i reko zamjena će riješiti problem. Ništa od toga - umjesto 3x punim 2x. I to čak kad nemam razgovora tijekom dana nego tu i tamo odgovorima na koju poruku i ako surfam netom možda sve ukupno 1 vremena dnevno. S novom baterijom....
Otići ću do A1, vidjeti što kažu, ali se bojim da ću morati promijeniti mrežu..jer ovo nema smisla.
Razina korisnika 1
Ista stvar mi se dogodila. Prešla s pretplate na bonove i taj isti dan primjetila veću potrošnju baterije. Došla sam do toga da ju punim 3x dnevno i kupila novu bateriju i dala ju zamijeniti. Ok, stara se napuhala i reko zamjena će riješiti problem. Ništa od toga - umjesto 3x punim 2x. I to čak kad nemam razgovora tijekom dana nego tu i tamo odgovorima na koju poruku i ako surfam netom možda sve ukupno 1 vremena dnevno. S novom baterijom....
Otići ću do A1, vidjeti što kažu, ali se bojim da ću morati promijeniti mrežu..jer ovo nema smisla.


Ne moraš ići do A1. Nazovi službu za korisnike i objasni da ti se baterija troši. Meni isprva dok sam zvao agent nije znao objasniti i definirati problem, ukratko svalio je problem na moj mobitel i aplikacije. Zvao sam ponovno i eto srećom naletio na agenta koji zna. Samo zatraži da prijavi tehničke poteškoće i zahtjevaj dodjelu privatne IP adresue. Dok ti se to ne realizira, prebaci se na 3G i neće ti biti velika potrošnja baterije.

Ista stvar mi se dogodila. Prešla s pretplate na bonove i taj isti dan primjetila veću potrošnju baterije. Došla sam do toga da ju punim 3x dnevno i kupila novu bateriju i dala ju zamijeniti. Ok, stara se napuhala i reko zamjena će riješiti problem. Ništa od toga - umjesto 3x punim 2x. I to čak kad nemam razgovora tijekom dana nego tu i tamo odgovorima na koju poruku i ako surfam netom možda sve ukupno 1 vremena dnevno. S novom baterijom....
Otići ću do A1, vidjeti što kažu, ali se bojim da ću morati promijeniti mrežu..jer ovo nema smisla.
Ne moraš ići do A1. Nazovi službu za korisnike i objasni da ti se baterija troši. Meni isprva dok sam zvao agent nije znao objasniti i definirati problem, ukratko svalio je problem na moj mobitel i aplikacije. Zvao sam ponovno i eto srećom naletio na agenta koji zna. Samo zatraži da prijavi tehničke poteškoće i zahtjevaj dodjelu privatne IP adresue. Dok ti se to ne realizira, prebaci se na 3G i neće ti biti velika potrošnja baterije.

Hvala puno na odgovoru! Javim rezultat...
Razina korisnika 6
Bedž +6
A
Bok,
kod kartice na bonove sustav automatski i nasumično nakon spajanja dodijeljuje privatnu ili javnu IP adresu.
Nažalost nije moguće utjecati da se dodjeljuje samo javna IP.


Evo ja našla ovo na ovom forumu. Kako si ti dobio privatnu IP adresu?
Razina korisnika 1
Bedž +1
Ne znam kako, no meni je situacija suprotna. Osijek, na 3g dere bateriju, brzina 4mbit/s download i nešto veci upload. A 4g 15 download i 30-40 up, potrosnja baterije normalna. Galaxy j6 mob
Razina korisnika 7
Bedž +3
Meni se čini da je samo Osijek upitan. Meni 4g full signal ali 6% baterije na sat (nove, originalne) ode bez da ga taknem ili pomaknem sa stola.

Odgovori