Riješeno

Poteškoce sa omogućenjem plačanja putem operatora

  • 18 September 2022
  • 7 odgovora
  • 277 pregleda

Pri pokušaju da omogućim plaćanje google play usluga preko a1 bonova , dođe do greške [OR-RCP-01] , te mi kaže da pokušam kasnije, da je kupnja otkazana, na ekranu se pokaze kod sa raznim brojevima i slovima.  Pokušao sam resetirati mobitel, prisilno zaustaviti google play i obrisao sve podatke u memoriji i predmemoriji , ponovno se ulogirao na google play račun... 

 

 

 

 

icon

Najbolji odgovor od D30102 18 September 2022, 21:58

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 7
Bedž +3

Pa jesi se javio kako ti je rečeno prije godinu dana?

Link

 

Evo što google kaže

Razina korisnika 6
Bedž +6

Vito ili Marin, kak god ti je ime...ni sada, kao ni prije godinu dana nisi napisal ono osnovno pa možemo samo nagađati zbog čega si dobil tu grešku.

1.ne spajaš se preko A1 mreže, već putem wi-fija, a tad Google "ne vidi" tvoj način plaćanja,pa niti ne može teretiti tvoju simicu

2.uopće ni nemaš registriranu A1 karticu kao način plaćanja, već si direktno htio nekaj kupiti, a to nemreš ako nemaš registriran način plaćanja. Za to moraš otići u Google Play i registrirati karticu PRIJE bilo kakve kupovine. Naravno, moraš biti spojen na A1 mrežu da bi Google (a i A1) registriral tvoju karticu. Ako si nedavno izvršil zamjenu kartice trebaš je ponovno registrirati kroz Google Play jer ima nove brojeve (ja tako imam jednu te istu karticu-broj registriranu tri puta zbog zamjene kartice,samo je zadnja registracija važeća, za ostale dvije piše Nedostupno)

3.na računu imaš nedovoljno sredstava pa ti je kupnja odbijena.

4.maloljetan si, a mama ili tata su ti onemogućili kupovinu u Google Playu

 

Kada je kartica registrirana, za svaki kupljeni proizvod u Google Playu (i kupovine unutar aplikacija iz GP-a) dobije se sms od A1, pa i u slučaju nedovoljnog iznosa kaj se meni jednom desilo 

 

Vito ili Marin, kak god ti je ime...ni sada, kao ni prije godinu dana nisi napisal ono osnovno pa možemo samo nagađati zbog čega si dobil tu grešku.

1.ne spajaš se preko A1 mreže, već putem wi-fija, a tad Google "ne vidi" tvoj način plaćanja,pa niti ne može teretiti tvoju simicu

2.uopće ni nemaš registriranu A1 karticu kao način plaćanja, već si direktno htio nekaj kupiti, a to nemreš ako nemaš registriran način plaćanja. Za to moraš otići u Google Play i registrirati karticu PRIJE bilo kakve kupovine. Naravno, moraš biti spojen na A1 mrežu da bi Google (a i A1) registriral tvoju karticu. Ako si nedavno izvršil zamjenu kartice trebaš je ponovno registrirati kroz Google Play jer ima nove brojeve (ja tako imam jednu te istu karticu-broj registriranu tri puta zbog zamjene kartice,samo je zadnja registracija važeća, za ostale dvije piše Nedostupno)

3.na računu imaš nedovoljno sredstava pa ti je kupnja odbijena.

4.maloljetan si, a mama ili tata su ti onemogućili kupovinu u Google Playu

 

Kada je kartica registrirana, za svaki kupljeni proizvod u Google Playu (i kupovine unutar aplikacija iz GP-a) dobije se sms od A1, pa i u slučaju nedovoljnog iznosa kaj se meni jednom desilo 

 

Hvala na pomoći, puno mi znaci, iako nisam jos ispravio problem barem znam šta trebam raditi. 

1. Hvala što si mi rekao/rekla za to, na google supportu mi je ukazivalo da mogu i preko Wi Fi mreže

2. Za ovo još nisam siguran je li mi kartica povezana sa google playom, niti znam kako to provjeriti

3. Za to također nisam siguran, bilo bi super ukoliko bi mi mogao/mogla reći neki primjer.

4. Maloljetan jesam ali mi roditelji nikada nisu modirali mobitel

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Marin Ilicic

1. ok, vidim da može i preko wi-fija, ali ti kartica mora već biti registrirana prije kupnje

2. Otvoriš Google Play, tapneš gore desno svoju sličicu računa, otvorit će se padajući izbornik, odabereš "Plaćanja i pretplate", ako ti je simica već registrirana, vidjet ćeš je na vrhu, ako nije, tapneš "Odaberi način plaćanja" i tamo bi ti trebala biti ponuđena i SIM kartica operatera, tj. A1/Tomato, pa to odabereš i pratiš upute s ekrana. Naravno, moraš je registrirati preko A1 mreže, tj.biti spojen mobilno prilikom registracije.

3. Pa ako imaš par kuna na računu, a ono kaj želiš kupiti košta više, dobit ćeš poruku da nemaš dovoljno novaca na računu, kao kaj i piše na slici koju sam stavila. Znači, potrebna je obnova bona za kupovinu sadržaja.

4. Ne trebaju tebi roditelji modificirati mobitel, ako postoji Obiteljska pretplata na Google računu, dovoljno je da tvoj otac ili mati kroz postavke svog računa tebi potpuno onemoguće ili ograniče do određenog iznosa kupovinu bilo kakvog sadržaja na Google Playu

EDIT:

Evo, dodat ću i 5.,ako niš od ovog nije vezano za tvoj slučaj.

5.ako kupuješ kroz aplikacije, a u njoj nije ponuđen tvoj A1/Tomato račun, znači da aplikacija želi dolare, eure ili tak nekaj kao sredstvo za plaćanje,tj.ne možeš platiti kunama

@Marin Ilicic

1. ok, vidim da može i preko wi-fija, ali ti kartica mora već biti registrirana prije kupnje

2. Otvoriš Google Play, tapneš gore desno svoju sličicu računa, otvorit će se padajući izbornik, odabereš "Plaćanja i pretplate", ako ti je simica već registrirana, vidjet ćeš je na vrhu, ako nije, tapneš "Odaberi način plaćanja" i tamo bi ti trebala biti ponuđena i SIM kartica operatera, tj. A1/Tomato, pa to odabereš i pratiš upute s ekrana. Naravno, moraš je registrirati preko A1 mreže, tj.biti spojen mobilno prilikom registracije.

3. Pa ako imaš par kuna na računu, a ono kaj želiš kupiti košta više, dobit ćeš poruku da nemaš dovoljno novaca na računu, kao kaj i piše na slici koju sam stavila. Znači, potrebna je obnova bona za kupovinu sadržaja.

4. Ne trebaju tebi roditelji modificirati mobitel, ako postoji Obiteljska pretplata na Google računu, dovoljno je da tvoj otac ili mati kroz postavke svog računa tebi potpuno onemoguće ili ograniče do određenog iznosa kupovinu bilo kakvog sadržaja na Google Playu

U redu, hvala ti puno, drago mi je što si mi sve objasnio/la, obavijestim još kasnije.

@Marin Ilicic

1. ok, vidim da može i preko wi-fija, ali ti kartica mora već biti registrirana prije kupnje

2. Otvoriš Google Play, tapneš gore desno svoju sličicu računa, otvorit će se padajući izbornik, odabereš "Plaćanja i pretplate", ako ti je simica već registrirana, vidjet ćeš je na vrhu, ako nije, tapneš "Odaberi način plaćanja" i tamo bi ti trebala biti ponuđena i SIM kartica operatera, tj. A1/Tomato, pa to odabereš i pratiš upute s ekrana. Naravno, moraš je registrirati preko A1 mreže, tj.biti spojen mobilno prilikom registracije.

3. Pa ako imaš par kuna na računu, a ono kaj želiš kupiti košta više, dobit ćeš poruku da nemaš dovoljno novaca na računu, kao kaj i piše na slici koju sam stavila. Znači, potrebna je obnova bona za kupovinu sadržaja.

4. Ne trebaju tebi roditelji modificirati mobitel, ako postoji Obiteljska pretplata na Google računu, dovoljno je da tvoj otac ili mati kroz postavke svog računa tebi potpuno onemoguće ili ograniče do određenog iznosa kupovinu bilo kakvog sadržaja na Google Playu

EDIT:

Evo, dodat ću i 5.,ako niš od ovog nije vezano za tvoj slučaj.

5.ako kupuješ kroz aplikacije, a u njoj nije ponuđen tvoj A1/Tomato račun, znači da aplikacija želi dolare, eure ili tak nekaj kao sredstvo za plaćanje,tj.ne možeš platiti kunama

Nadam se da ti nisam dosadan, ali ovo mi puno znači, sada sam provjerio i sim kartica mi je povezana na A1, na google trgovini,naćinu plačanja nemaju opciju registracije SIM kartice nego samo kreditne ili debitne kartice. 

@Marin Ilicic

1. ok, vidim da može i preko wi-fija, ali ti kartica mora već biti registrirana prije kupnje

2. Otvoriš Google Play, tapneš gore desno svoju sličicu računa, otvorit će se padajući izbornik, odabereš "Plaćanja i pretplate", ako ti je simica već registrirana, vidjet ćeš je na vrhu, ako nije, tapneš "Odaberi način plaćanja" i tamo bi ti trebala biti ponuđena i SIM kartica operatera, tj. A1/Tomato, pa to odabereš i pratiš upute s ekrana. Naravno, moraš je registrirati preko A1 mreže, tj.biti spojen mobilno prilikom registracije.

3. Pa ako imaš par kuna na računu, a ono kaj želiš kupiti košta više, dobit ćeš poruku da nemaš dovoljno novaca na računu, kao kaj i piše na slici koju sam stavila. Znači, potrebna je obnova bona za kupovinu sadržaja.

4. Ne trebaju tebi roditelji modificirati mobitel, ako postoji Obiteljska pretplata na Google računu, dovoljno je da tvoj otac ili mati kroz postavke svog računa tebi potpuno onemoguće ili ograniče do određenog iznosa kupovinu bilo kakvog sadržaja na Google Playu

EDIT:

Evo, dodat ću i 5.,ako niš od ovog nije vezano za tvoj slučaj.

5.ako kupuješ kroz aplikacije, a u njoj nije ponuđen tvoj A1/Tomato račun, znači da aplikacija želi dolare, eure ili tak nekaj kao sredstvo za plaćanje,tj.ne možeš platiti kunama

Nadam se da ti nisam dosadan, ali ovo mi puno znači, sada sam provjerio i sim kartica mi je povezana na A1, na google trgovini,naćinu plačanja nemaju opciju registracije SIM kartice nego samo kreditne ili debitne kartice. 

Pokušaj napravit novi račun pa sa njim spojit a1 karticu

Odgovori