Riješeno

Neuspješna naruđba

  • 25 September 2020
  • 1 odgovor
  • 300 pregleda

Pozdrav naručio sam uređaj na webshopu ispunio sve i na mail mi je došla poruka da je naruđba neuspješna međutim zvao me je njihov agent i on je završio naruđu. Na mail mi je došla poruka o potvrdi mail adrese za e račun i to je sve. Nigdje nemogu provjeriti status naruđbe a proslo je vec 5 dana. Zna li neko o čemu se tu radi? 

icon

Najbolji odgovor od A1_Mirna 25 September 2020, 15:32

Pogledaj original

Odgovora 1

Bedž +1

Pozdrav @vjekoslav. Ilicic  sve je u redu. U slučaju da preko tvog preglednika ne prolazi narudžba, kontaktiraju te naši agenti kako bi upisali narudžbu umjesto tebe. Svakako nas možeš kontaktirati na 0800 091 091 pa ćemo provjeriti status narudžbe. Možeš nam se javiti i porukom OVDJE sa svojim osobnim podacima kako bismo provjerili više informacija.

Odgovori