Riješeno

Neplaćanje računa

  • 17 February 2021
  • 3 odgovora
  • 1755 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Poštovani,

 

ukoliko nisam podmirio račun do datuma dospijeća istoga, kakva je daljnja procedura sa naplatom tog računa?

 

Hvala na razumijevanju.

 

Lijepi pozdrav

icon

Najbolji odgovor od A1_Dolores 18 February 2021, 10:35

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @pepe8, ako račun ne platiš do datuma dospijeća, 14 dana nakon tog datuma ti šaljemo opomenu. Svakako predlažemo redovito plaćanje računa kako bi se izbjegla isključenja i daljnji troškovi za ponovno uključenje usluge :)

Postovana, 

imam situaciju gdje placu dobivam 20. u mjedecu pa me ovom prilikom zanima postoji li mogucnost da se korigira datum dospijeća računa?

 

Lijepi pozdrav.

Josip

@pepe8  nažalost, nemamo mogućnost mijenjanja datuma dospijeća računa. Do isključenja usluge dolazi tek nakon 3 neplaćena računa, odnosno 2 kojima je prošao datum dospijeća. Može se dogoditi da kamata od nekoliko lipa bude naplaćena za jedan neplaćeni račun.

Odgovori