31.12.2021. Sam kupila novi mobilni uredaj i potpisala ugovor za pretplatu.
Cim sam dosla doma sam primjetila da na uredaju kamera ne radi (javlja "greska na kameri") te sam probala uredaj vratiti na tvornicke postavke, azurirati sve aplikacije no greska se je i dalje pojavljivala.
Odlucila sam vratiti uredaj i zatraziti novi.
2.1.2022. Sam donjela uredaj u Fibis u West Gateu gdje mi je zaposlenik tamo rekao da ovaj uredaj mora biti poslan na vjestacenje prije nego sto dobim novi uredaj.
Bijesna, ipak sam pristala te je on rekao da cu u roku 8 dana dobiti novi mobitel.
Proslo je 11 dana i mobitel jos uvijek nije niti dostavljen na servis.
Kontaktiram a1, svi mi daju razlicite informacije. Prvo su mi rekli da je uredaj poslan na servis u Tech Doctor, zatim su rekli da je uredaj poslan u Agramservis, i napokon na webu vidim preko Agramservisa da je uredaj zaprimljen i da je servis u tijeku medutim taj "servis je u tijeku" stoji tako vec danima te sam odlucila nazvati Agramservis gdje mi oni govore da uredaj nije kod njih nego je poslan na servis u Tech Doctor.
Zovem Tech Doctor te mi gospoda govori kako oni nemaju moj uredaj i da neka nazovem za par dana.
Nisam dobila zamjenski uredaj, nisam dobila novi uredaj, ovaj mobitel koji trenutno imam se raspada i dosao mi je vec racun sa prvom ratom za uredaj kojeg nemam!
Slala sam upite na WhatsApp, na email, zvala sam sluzbu za korisnike i sve sto mi svi na kraju krajeva mogu reci jest "molim vas za jos malo strpljenja"
Nemam vise strpljenja, zelim novi uredaj! Zato sam ga i dosla kupiti osobno, nisam ga narucivala online jer mi je hitno i trebam ga sada! Ovo traje vec predugo i mislim da cu na kraju raskinuti ugovor jer nemam vremena cekati tjednima da vi shvatite da uredaj ima serijsku gresku!!!!!
Najbolji odgovor od A1_Mirna
Pogledaj original