PITANJE

Neispravan novi uredaj

  • 13 January 2022
  • 2 odgovora
  • 58 pregleda

31.12.2021. Sam kupila novi mobilni uredaj i potpisala ugovor za pretplatu.

 

Cim sam dosla doma sam primjetila da na uredaju kamera ne radi (javlja "greska na kameri") te sam probala uredaj vratiti na tvornicke postavke, azurirati sve aplikacije no greska se je i dalje pojavljivala.

 

Odlucila sam vratiti uredaj i zatraziti novi.

 

2.1.2022. Sam donjela uredaj u Fibis u West Gateu gdje mi je zaposlenik tamo rekao da ovaj uredaj mora biti poslan na vjestacenje prije nego sto dobim novi uredaj.

Bijesna, ipak sam pristala te je on rekao da cu u roku 8 dana dobiti novi mobitel.

 

Proslo je 11 dana i mobitel jos uvijek nije niti dostavljen na servis.

 

Kontaktiram a1, svi mi daju razlicite informacije. Prvo su mi rekli da je uredaj poslan na servis u Tech Doctor, zatim su rekli da je uredaj poslan u Agramservis, i napokon na webu vidim preko Agramservisa da je uredaj zaprimljen i da je servis u tijeku medutim taj "servis je u tijeku" stoji tako vec danima te sam odlucila nazvati Agramservis gdje mi oni govore da uredaj nije kod njih nego je poslan na servis u Tech Doctor.

Zovem Tech Doctor te mi gospoda govori kako oni nemaju moj uredaj i da neka nazovem za par dana.

 

Nisam dobila zamjenski uredaj, nisam dobila novi uredaj, ovaj mobitel koji trenutno imam se raspada i dosao mi je vec racun sa prvom ratom za uredaj kojeg nemam!

 

Slala sam upite na WhatsApp, na email, zvala sam sluzbu za korisnike i sve sto mi svi na kraju krajeva mogu reci jest "molim vas za jos malo strpljenja"

 

Nemam vise strpljenja, zelim novi uredaj! Zato sam ga i dosla kupiti osobno, nisam ga narucivala online jer mi je hitno i trebam ga sada! Ovo traje vec predugo i mislim da cu na kraju raskinuti ugovor jer nemam vremena cekati tjednima da vi shvatite da uredaj ima serijsku gresku!!!!! 


Odgovora 2

Bedž +1

@Elusee pozdrav još jednom, upoznata sam s prepiskom na našem whatsappu i vidim da se aktivno dopisujete pa neću ponavljati informacije koje su već tamo napisane. Radimo na provjeri te smo proslijedili zahtjev za provjeru u nadležni servis u kojem bi trebao biti uređaj. Nažalost, izdavanje novog uređaja odmah nije moguće jer je potrebna dijagnostička provjera, a na taj dio ne možemo utjecati jer u principu posredujemo u prodaji uređaja uz naš proizvod koji je u ovom slučaju tarifa. Trudimo se da ti što prije omogućimo ispravan uređaj i razumijem da te ova situacija ljuti no ipak postoje procedure kojih se moramo držati pa te osim za strpljenje molim i za razumijevanje. Prepisku slobodno nastavi na Whatsappu da imaš sve informacije na jednom mjestu, a nadam se da će se ovdje javiti netko od drugih forumaša koji mogu podijeliti svoje iskustvo jer vjerujem da je to prvotni razlog ovog posta. Hvala ti još jednom na strpljenju!

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Elusee , tvoja greška- kupila si mobitel u Fibisu, odnijela u Fibis na reklamaciju, a od onda kontaktiraš A1...ne, trebala si i dalje kontaktirati Fibis.

A A1 kontaktiraš da se požališ na njihovog partnera Fibis.

2.greška- po zakonu o pravima potrošača imala si pravo raskinuti ugovor 3-5 dana od sklapanja ugovora na prodajnom mjestu, bez penala. Ja osobno bih uradila upravo to, a ne bih pristala na vještaćenje. Ali kad si već pristala na to, pričekaj, jer ćeš zasigurno i dobiti novi uređaj, ako ga ne uspiju popraviti, jer je zakon na tvojoj strani. Potraje li to duže od mjesec dana imaš pravo zatražiti zakonske kamate (čini mi se da je to negdje oko 250 kn po danu) za sve dane koliko si bila bez mobitela.

Ja kad sam kupovala S9+ u Sancta Domenici, odmah su mi rekli da imam pravo na zamjenu uređaja u roku od 3 dana ako primjetim bilo kakav nedostatak na uređaju. Imala sam isto tako problem s kamerom i uredno su mi zamijenili S9+, bez ikakvog vještaćenja, dovoljno je bilo pokazati da kamera ne radi. Ali to već spada u dobru praksu trgovca i nije obvezna za njih.

Odgovori