Pozdrav,
evo moje negativno iskustvo s A1 (i njihovim servisom) koje nažalost još uvijek traje.
Naime, kupila sam novi mobitel Samsung Galaxy S21 koji sam u roku 10-ak dana odnijela na servis jer nije bio ispravan.
Zahtijevala sam novi uređaj, slala članke zakona, ali ništa, vratili su mi “popravljeni” uređaj koji i dalje nije bio ispravan.
Ponovno sam ga odnijela u A1 na servis te su me zvali iz Tech Doctora, njihovog ovlaštenog servisa, da kontaktiram Samsung i odnesem njima mobitel na servis obzirom da mi oni (a1/techno doctor) ne mogu izdati novi mobitel.
Također, vidim da su mi u odgovoru na zahtjev naveli da je uređaj izgreban - nije bio niti malo izgreban kad sam ga odnijela u A1 jer je imao zaštitu cijelo vrijeme!
Znači novi mobitel, očito s tvorničkom greškom i ne žele mi ga zamijeniti, a vraćaju ga neispravnog.
Savjet svima: dobro promislite prije nego kupite mobitel i potpišete ugovor jer ja sam naučila na svojoj greški!
lp,
nezadovoljna korisnica