Neispravan novi mobitel - negativna recenzija za A1

  • 22 March 2022
  • 7 odgovora
  • 808 pregleda

Pozdrav,

evo moje negativno iskustvo s A1 (i njihovim servisom) koje nažalost još uvijek traje.

Naime, kupila sam novi mobitel Samsung Galaxy S21 koji sam u roku 10-ak dana odnijela na servis jer nije bio ispravan.

Zahtijevala sam novi uređaj, slala članke zakona, ali ništa, vratili su mi “popravljeni” uređaj koji i dalje nije bio ispravan.

Ponovno sam ga odnijela u A1 na servis te su me zvali iz Tech Doctora, njihovog ovlaštenog servisa, da kontaktiram Samsung i odnesem njima mobitel na servis obzirom da mi oni (a1/techno doctor) ne mogu izdati novi mobitel. 
Također, vidim da su mi u odgovoru na zahtjev naveli da je uređaj izgreban - nije bio niti malo izgreban kad sam ga odnijela u A1 jer je imao zaštitu cijelo vrijeme!
Znači novi mobitel, očito s tvorničkom greškom i ne žele mi ga zamijeniti, a vraćaju ga neispravnog.

Savjet svima: dobro promislite prije nego kupite mobitel i potpišete ugovor jer ja sam naučila na svojoj greški!

lp,

nezadovoljna korisnica


 


Odgovora 7

Razina korisnika 6
Bedž +6

Kaj je bilo neispravno na S21? 

Tech Doctor mislim da i je službeni servis za Samsung, tak da mi nije jasno zakaj su te uputili u Samsung 🤔. Ako si u Zagrebu, u Areni imaš ovlašteni Samsungov servis koji je jako brz. Ponesi i papire koje si dobila sa servisa.

Slažem se da 10 dana star uređaj nemre nikak biti izgreban, osim ako nisi jako povoljno dobila mob i ako nije bilo izričito navedeno da je to već korišten uređaj.😬🤔

Nisan u Zagrebu 😞 Hvala! 😀

a i očekujem da A1 rješava jer sam kod njih kupila uređaj.

Da uređaj je bio na super popustu, ali novi uređaj (nigdje nije navedeno da je uređaj već korišten). Svakako da je mibitel 1 kn ili 10.000 kn, od mobitela se očekuje da je ispravan, ali ako dođe do greške koja je očito tvornička, da se napravi zamjena mobitela.

Znaci mobitelu je baterija jako losa (s obzirom koliko traje ljudima koje znam, a nisam influencer tako da ga ne koristim u velikoj mjeri), glazba ne funkcionira dobro (tijekom poziva ne prestane već istovremeno ide glazba i ja pričam i trebam sama gasiti glazbu, sama se pojača/smanji), touch na momente blokaje (kad sam nosila prvi put na servis to je bilo po sredini ekrana, sad je pri vrhu ekrana), usporen je na momente i neće učitava kao da internet nije dobar (ali nije moguće da mi toliko često internet nije dobar, i na svim drugim uređajima mi insternet stvarno radi provjeravala sam), ekran kao da bljesne onako nekako brzinski sto mi se npr nikad ne događa na mom mobitelu koji ima već 4 ipo godine i sad ga koristim dok je onaj “novi” na servisu, u više navrata mi otisak prsta nije funkcionirao, ali ajd to može biti i do mene ali vise ne virujen da je do mene… eto mislim da sam sve nabrojala. 
Ali svakako očekujem da a1 to rješava, i nije mi jasno kako su napisali da je mobitel izgreban jer mobitel je stalno imao zaštitu, a koristila sam ga sve skupa niti 20 dana, a kupljen je 4.1. 
eto toliko… 😩

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Imaš li app Samsung Members na telefonu? Kroz tu aplikaciju može se provjeriti i hardver i softver, pa ako nešto ne štima prikazat će ti se.

Moram priznati da još nisam čula da glazba može svirati kod poziva, masu usera s21 se žalila da im glazba prestane svirati sama od sebe,a kod tebe ne stane nikako 🤭. Možda je u pitanju neka krivo namještena postavka koja dozvoljava playerU da ga ništa ne može prekinuti i čini mi se da je to neki third party player, a ne Samsung Music ili Youtube,jer oni to ne rade.

kaj se baterije tiče, ako izdrži jedan dan,dobra je, pogotovo na A1 mreži. A1 mreža je poznati cuclator baterija, ne samo Samsungovih flagshipa,već i iphonea istO.

s21 je imao problema s bljeskanjem u Chromeu, ja osobno nisam primjetila, ali na forumima se dost njih žalilo da im se ekran zacrni i zabljesne dok surfaju u Chromeu, i to baš poslije nadogradnje u siječnju, pa može biti da je to i kod tebe bilo.

U dost slučajeva štekanja interneta pomaže brisanje cookya u browserU, zablesave se i oni na kompu,a gdi neće na mobu 🤭. Ali da,neki su se žalili na veze, tak da bi to mogao biti razlog za zamjenu. 

Ono kaj ti možeš učiniti sama kod dijagnosticiranja problema prije slanja na servis je- provjeriti kroz Samsung Members aplikaciju sve postavke, veze, hardver,bateriju, aplikacije, rad sustava. Zatim, probati resetirati uređaj na tvorničke postavke i nadograditi ga na najnoviji softver, trenutno je u tijeku OTA update na OneUI 4.1 koji ispravlja brojne softverske pogreške.

Dijagnostika u Samsung Members aplikaciji

 

Hvala na info! Ali bio je na servisu i sada je opet tako da ne mogu provjeriti.

ali evo sada znam da vise necu niti produžiti ugovor u a1 niti kupovati samsung, za mene je iPhone definitivno br.1 😀

 

Razina korisnika 3
Bedž +2

Zanimljivo, S21 koristi jedan od boljih zaslona, Gorila Victus. Imam osobnog iskustva sa ovim zaslonima i mogu reći samo dobre stvari o njima tako da vjerujem da ti je došao sj**an.

Da😀 

vecina ljudi je zadovoljna, ali eto netko treba biti baksuz 🙈

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ja ne vidim da je cijena S21 kod A1 baš nešto super povoljnija od iPhone 13, razlika je samo u onom početnom iznosu koji se treba odmah platiti, ali ako je 1380 kuna prepreka jednom ajfonašu da kupi iPhone 13 umjesto prošlogodišnjeg i to najslabijeg iz S21 serije...🤭🤭🤭

Odgovori