Riješeno

Moj A1 aplikacija - nemogućnost prijave

  • 1 November 2021
  • 4 odgovora
  • 128 pregleda

Pozdrav! Imam poteškoća odnosno ne mogu se nikako prijaviti u Moj A1 aplikaciju preko mobitela, niti preko A1 mreže niti unosom podataka za prijavu. U oba slučaja javljaju mi se dvije poruke (vidi screenshotove)

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 1 November 2021, 21:51

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 3
Bedž +2

Greška u autentifikaciji znači krivo korisničko ime i/ili lozinku - javit se službi za korisnike za reset podataka (pripremi odmah i oib). Ovo sa greškom sa mobilnim podacima - pokušat reinstalirati aplikaciju, pa ako je i dalje isto napomenuti i to službi za korisnike kada im se javiš za username/password.

Razina korisnika 2
Bedž +2

@ls2801 ponajprije, vidi je li app ažurirana na najnoviju verziju, možeš je probati i obrisati pa ponovno instalirati. Ako to ne bi pomoglo, javiš nam podatke o usluzi  OVDJE pa provjerimo detaljnije. 

Hvala! Pomogla je  ponovna instalacija aplikacije:grin:

Bedž +3

@ls2801 odlično! Drago mi je da ti aplikacija radi. :grinning:

Odgovori