Materijalni nedostatak - IPhone 13 Pro Max

  • 13 September 2022
  • 3 odgovora
  • 690 pregleda

Dakle imam problem oko reklamacije na IPhone 13 Pro Max. Uređaj je kupljen 14.02.2022. te su nakon točno 6 mj (14.08.2022) prestale raditi kamere, IPhone je napisao slijedeće:  “Važna poruka o kameri - Ne može se utvrditi je li kamera vašeg Iphonea originalni Apple proizvod. Idite u postavke za dodatne informacije.” (imam snimke zaslona). Reklamirao sam uređaj po osnovi materijalnog nedostatka ali A1 me želi nagovoriti na popravak u jamstvenom roku - otvaranjem uređaja i zamjenom kamera, na što ja ne pristajem. Uređaj nije popravljan, niti je jednom pao, nema niti jednu ogrebotinu, nije bio u vodi. To natezanje traje skoro mjesec dana sa njima. Ovlašteni servis - MMM Agram servis je diagnosticirao: “Navedeni kvar uočen, popravak moguć zamjenom kamere”. Kada ih pitam za uzrok kvara, rekli su mi da oni nisu nadležni za to. Pa se pitam, ako oni nisu (a oni su ovlašteni servis) tko je onda nadležan diagnosticirati uzrok kvara? Po meni, diagnostika je da se utvrdi zašto je neki kvar nastao (fizičko oštećenje, vloda/vlaga,...) a ne da se kaže da se kamera treba zamijeniti. Da li je itko imao sličan slučaj?

Kavopija prije 1 godina

Problem ti je u tome što A1 radi po naputku ovlaštenog servisa, odnosno ako servis kaže da je uređaj nepopravljiv tek onda se izdaje novi uređaj.

Nigdje u Zakonu o zaštiti potrošača ne piše da se uređaj mora zamijeniti, nego da ga je prodavatelj dužan servisirati.

Ili se možeš spasiti raskidom unutar 14 dana, ako rok nije prošao pa ponovno kupiti isti uređaj ili ga popravljati dok je u jamstvenom roku, odnosno 12 mjeseci od kupnje ukoliko je iPhone u pitanju, ostali mobovi imaju 24 mjeseca jamstva.

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 6
Bedž +6

Dakle, iPhone izbaci poruku da kamere nisu od Applea??!?

Drži se ti materijalnog nedostatka i inzistiraj na novom uređaju ili povratu novca. Nije mi samo jasno kak ti je kroz A1 uletil lažnjak 🤔

Ili je fejk (obično ta poruka se pojavi kad aje IPhone popravljan pa je ugrađivana neka zamjenska kamera ili original) ili je tvornička greška 1:1.000.000. Kako god da bilo, imam pravo na novi uređaj što i zahtjevam. ponudio sam im da naprave raskid ugovora odnosno povrat pa se nisu očitovali po tom pitanju.

 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Problem ti je u tome što A1 radi po naputku ovlaštenog servisa, odnosno ako servis kaže da je uređaj nepopravljiv tek onda se izdaje novi uređaj.

Nigdje u Zakonu o zaštiti potrošača ne piše da se uređaj mora zamijeniti, nego da ga je prodavatelj dužan servisirati.

Ili se možeš spasiti raskidom unutar 14 dana, ako rok nije prošao pa ponovno kupiti isti uređaj ili ga popravljati dok je u jamstvenom roku, odnosno 12 mjeseci od kupnje ukoliko je iPhone u pitanju, ostali mobovi imaju 24 mjeseca jamstva.

Odgovori