Riješeno

lapsus

  • 17 May 2020
  • 6 odgovora
  • 2784 pregleda

Dobar dan, 

molio bih pomoc jer ne mogu koristiti aplikaciju. Dobivam,  poruku da ucitavanje broja nije uspjelo te da ne ispunjavam uvjete za nagradne MB.

 

LP, Robert

icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 21 May 2020, 13:51

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 1
Bedž +3

Pozdrav @RobertM, jesi li probao deinstalirati i ponovno instalirati aplikaciju? Molim te da nam pošalješ svoj broj OVDJE kako bi napravili provjeru.

Dobar dan. Jesam deinstalirao sam i opet instalirao, ali je situacija ista.

 

Broj je 

 

LP,

R

Razina korisnika 2
Bedž +2

Broj sam morala obrisati jer osobne podatke ne možemo imati objavljene na javnom dijelu stranice. Molim te, klikni na link koji je kolegica stavila u prethodnom odgovoru pa nam pošalji broj u inbox :) 

Poštovanje! Kod mene je isti problem kao kod RobertM, promjenio sam mobitel i ponovo instalirao lapsus i ne želi mi broj prihvatit nego mi stavlja rang listu. Već imam svoj nick odprije Nino72. Što trebam napravit da mi opet broj prihvati?? 

Razina korisnika 1
Bedž +3

Pozdrav @Brzi72 , pošalji nam svoj broj OVDJE kako bi napravili detaljniju provjeru.

Pokušajte kontaktirati SZK 0800 091 091.

Odgovori