Riješeno

izgubljena kartica

  • 29 November 2019
  • 3 odgovora
  • 2072 pregleda

Izgubila sam mobitel na pretplatu koji je drugi dan pronađen,ali unutra nije bila kartica - ukradena je ,zanima me kako da se ponisti ta kartica,pa da mi posalju novu ili kako vec.

icon

Najbolji odgovor od nickno 30 November 2019, 14:02

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pretpostavljam da je kartica isto na pretplatu?

Čim si izgubila mobitel, to si trebala prijaviti A1 i tražiti poništenje kartice. Do sada ti je netko mogao nabiti poveliki račun. 

Izgubila sam ga prije 4 dana, prekjucer je naden 

Ali kartica nije u nicijem mobitelu,sve je ostalo isto sta se tice mb,poruka,poziva ..

Hvala na odgovoru!

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav meri22,

 

u slučaju gubitka kartice najbolje je odmah nazvati Službu za korisnike na 0800 091 091 kako bi se broj blokirao da ti netko ne napravi troškove. Zamjensku karticu možeš podići u bilo kojoj poslovnici i broj će ti ponovno biti aktivan kroz par minuta.

Odgovori