Riješeno

inozemna potrosnja

  • 12 January 2022
  • 1 odgovor
  • 61 pregled

Pozdrav,zanima me jel netko imao slican problem,u 7 mjesecu sam produzi ugovor na dvije godine u a1 i paket sam uzeo sa svim (internet i pozivi)u inozemstvu bez dodatne roaming naknade ali su vec u 9 mjesecu mislim sve to poceli naplacivati sa odgovorom sluzbe za korisnike da su svima to promijenili,ali to je mijenjanje ugovora koji sam ja potpisao,zanima me jel netko ima slican problem i sto napravit ker su racuni vec ogromni a paket od 20 giga stoji koji je namijenjen za inozemstvo i nemogu ga trositi.hvala

icon

Najbolji odgovor od A1_Antonija 12 January 2022, 15:04

Pogledaj original

Odgovora 1

Pozdrav Josipe, žao mi je zbog tvog nezadovoljstva. Politiku pravedne uporabe u EU/EEA roamingu možeš provjeriti na stranici https://bit.ly/3Go3LIu

Odgovori