PITANJE

huawei p40

  • 18 September 2021
  • 9 odgovora
  • 92 pregleda

Da li je moguca zamjena mobitela? 

Uzela sam novu tarifu 09.09 i novi mobitel s time da mi stara u pravilu nije jos istekla,tek11.10.

Uzela sam Huawei p40lite,ali nikako nisam zadovoljna s njime,jednostavno nemogu bez googla,play stora,rtl play-a itd.

Htjela bi zamjeniti za neki drugi koji su mi ponudili umjesto ovoga. Znam da imam 14 dana rok. Poslala sam zahtjev,pa me zanima koja je procedura,da li samo odnesem u bilo koji A1 prodajni centar ili? Svaki put kad bih zvala podrsku, rekli bi drugacije pa vise ni sama nisam sigurna. Imam osjecaj da nece biti sve tako lako kako izgleda,mogla sam jednostavno zadrzati mobitel i prodati ga ali eto nisam,ako vec placam,hocu ono sta mi se svida. Hvala lp


Odgovora 9

Razina korisnika 5
Bedž +6

Hm, nisam sigurna, ali mislim da si trebala otkazati cijeli ugovor,a ne samo dio njega (mobitel).

Oprema (korištena) mislim da se vraća u njihov ovlašteni servis,u originalnom pakiranju.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ako je vjerovati linku…

 

Procedura reklamacije

 

 

Razina korisnika 5
Bedž +6

@gogsy1975 me preduhitrio, to sam i ja htjela dodati

Ma vec sam citala i reklamaciju,povrat,zvala korisnicku sluzbu, rekli su da moram cekat povratni mail,i da odnesem u A1 centar,e sad,koliko ima istine u tome.

To mi sve zvuci pre jednostavno a svi dobro znamo da sa pretplatnickim sluzbama nije tako,uvijek ce nesto naplatiti ili naci

Razina korisnika 5
Bedž +6

Jesi poslala kak piše u dokumentu zahtjev za raskid ugovora? S verificirane e-mail adrese. 

Piše lijepo da se Ugovor smatra raskinutim kada A1 zaprimi Zahtjev, tvoje je da vratiš mobitel u roku 14 dana od njegovog primitka, mogla si ga već probati odnijeti u najbližu A1 poslovnicu, pa tamo i predaš odmah Zahtjev za raskid ugovora, pa onda A1 šalje mobitel na provjeru u servis.

E sad, budući da si ti prijevremeno produžila postojeći ugovor, ne znam kako A1 postupa u tom slučaju, tj.da li ti mogu  naplatiti prijevremeni raskid prethodnog ugovora, valjda si pročitala kaj ti sve u novom ugovoru piše i da li se uopće negdje i spominje stari ugovor.

Da poslala sam na tu adresu jos prije 2,3 dana i odgovorili su mi jucer tek,da popunim svoje podatke. A danas/sutra cu ici odnjeti mobitel u A1 centar,jer trenutno sam onaj stari dala mami pa moram ici po njega,da nebudem bez ijednog mobitela tih par dana dok oni ne ustanove jel sve okej.

Na korisnickoj sluzbi su mi rekli da ce me vratiti na prethodnu tarifu jer ona nije u principu jos istekla mada sam je ja produzila.

Hvala svima na pomoci

Razina korisnika 5
Bedž +6

Vjerujem da onda ne bi trebala imati problema, samo trebaš vratiti mobitel, da ti ga ne bi zaračunali. (A1 je isto tako svjestan da većina korisnika i dalje preferira Google ili iPhone, a ne neki Harmony OS koji se tek treba dokazati 😋)

Osobno, ne bih nikad kupila niti uopće razmišljala o mobitelu bez Googlea, ma kako on dobar bio, a za Huawei oni koji ih koriste kažu da su mrrak mobiteli, mogu biti ne znam koliko mrrak, ali zezancija s postavljanjem Google servisa je prevelik sigurnosni rizik preko kojeg ja ne bih nikako prešla, pa imali oni najbolje kamere na svijetu ili ne. 

 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ako te vrate na staru tarifu, znaš da istekom ugovorne obveze gubiš popuste (ako si ih imala) pa nakon isteka iste platiš tarifu u punoj cijeni. Dakle, istekom ili produži ili na dan isteka prebaci na bonove da ti ne opale tarifu po punoj cijeni. ;)

E pa toga se ja bojim, jer vjerujem da ce se oni naplatiti kako god,bilo to preko tarife,popusti ovo ono... 

 

Istina da, mi smo svi godinama navikli na google i ostale aplikacije

Odgovori