Riješeno

Huawei P 10 lite

• 31 August 2018
  • 2 odgovora
  • 324 pregleda

Posjedujem navedeni mobitel i zanima me kako slike i videa koje se naprave da se spremaju na SD card.
Imam SD card u mobitelu ali kad se radi slike i videa to ide malo na telefon malo na SD card...
Imam u postavkama mobitela označeno spremanje na SD card.
Evo i slike.
https://s33.postimg.cc/t3yval3v3/Screenshot_20180831-065845.jpg
https://s33.postimg.cc/plmve12xb/IMG_20180831_070013.jpg
Koliko sam mobitela promijenio svi bi spremali do ijednu i sliku na SD card kad bih u postavkama označio...a na ovom to ne funkcionira jer mi zauzima memoriju mobitela.
Na starim android mobitelima sam znao i za aplikacije da ih prebacim na SD card koristio aplikaciju AppMgr lll ali na ovom to ne funkcionira...
Imate kakav prijedlog sa čime i aplikacije skinute prebacivati na SD card.
Lijepi pozdrav svima.
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 31 August 2018, 08:49

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Nemam P10, a muž nema potrebu sa eksternom karticom na P Smart, al možda ovo pomogne.
(Google - huawei p10 lite storage photos and apps on external sd card).

How to turn the "External" SD card into "Internal" storage on "Marshmallow".

NOTE: Please be sure you start with a blank SD card. It needs to be blank because when the card is converted to "Internal" storage, it will be formatted (wiped) and encoded (making the cards data only readable by that device).

1. Go to device “Settings”, then select “Storage”.
2. Select your "SD Card", then tap the “three-dot menu“ (top-right), now select “Settings” from in there.
3. Now select “Format as internal”, and then “Erase & Format”.
4. Your SD Card will now be formatted as internal storage.
5. Reboot your phone.

NOTE: If you don't reboot the phone, many things may not work correctly, so make sure you do.

How to turn the "External" SD card into "Internal" storage on "Nougat".

IMPORTANT NOTE: Be sure you start with a blank SD card. When the card is converted to "Internal" storage, it will be formatted (wiped) and encoded (making the cards data only readable by that device), so anything on it prior would be gone.

1. Go to "Settings", and then select "Storage & USB".
2. At the bottom of the list you should see the SD card's details, including the option to format it and make it "Internal" storage.
3. Once this is done, reboot the device and you can start running things from the card.

If you don't reboot the phone, some things may not work correctly, so make sure you do the reboot.

Inače, preporučujem google photos za slike, stvarno u današnje doba nema smisla držat veliku količinu fotografija na mobitelu i riskirat gubitak u slučaju tehničkog problema s karticom ili mobitelom.
Pokušavam ali ne ide...najbolje mi se sviđala aplikacija AppMgr lll koja je super radila na prošlom mobitelu,Umi Rome X...samo je pokrene s i označiš šta želiš na SD kartici...a ovi mobiteli noviji uvik nešto zakompliciraju.

Odgovori