Kada sam prvi put došao u poslovnicu A1 meni je rečeno da ja imam 100GB BRZOG interneta i nakon toga da je internet sporiji. Prvih testnih 10 dana je sve bilo uredu internet se ponašao sasvim odlično. Imam ovu opciju duže od 2 godine. U zadnja 2 mjeseca sam primjetio katastrofalan internet te sam odlučio otići na stranicu svoga rutera i provjeriti što se dešava. Kada sam ušao imao sam što i vidjeti. Brzina downloada koja se prikazuje je stalno bila iznad 3 mb/s ali nitko nije bio na internetu u to vrijeme. Nakon toga sam provjerio i vidio sam da sam “potrošio svojih 100GB interneta” ali tamo je pisalo da sam potrošio 41GB i da je preostalo 0MB kao što se može vidjeti u priloženom. https://prnt.sc/10enz0d .Ovo je prevršilo svaku mjeru djete mi ni školu ne može pratiti normalno zbog vaših problema. Molim vas da se ovo što prije riješi jer je ovo krađa većeg stupnja.
LP
Najbolji odgovor od A1_Drazen
Pogledaj original