Riješeno

Homebox-prijevara

  • 6 March 2021
  • 8 odgovora
  • 267 pregleda

Kada sam prvi put došao u poslovnicu A1 meni je rečeno da ja imam 100GB BRZOG interneta i nakon toga da je internet sporiji. Prvih testnih 10 dana je sve bilo uredu internet se ponašao sasvim odlično. Imam ovu opciju duže od 2 godine. U zadnja 2 mjeseca sam primjetio katastrofalan internet te sam odlučio otići na stranicu svoga rutera i provjeriti što se dešava. Kada sam ušao imao sam što i vidjeti. Brzina downloada koja se prikazuje je stalno bila iznad 3 mb/s ali nitko nije bio na internetu u to vrijeme. Nakon toga sam provjerio i vidio sam da sam “potrošio svojih 100GB interneta” ali tamo je pisalo da sam potrošio 41GB i da je preostalo 0MB kao što se može vidjeti u priloženom. https://prnt.sc/10enz0d .Ovo je prevršilo svaku mjeru djete mi ni školu ne može pratiti normalno zbog vaših problema. Molim vas da se ovo što prije riješi jer je ovo krađa većeg stupnja.
 

LP

icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 7 March 2021, 18:34

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Misko1321, trenutnu potrošnju možeš pratiti putem Moj A1. Potrebno je registrirati se na linku, potreban ti je registracijski kod koji se nalazi na ugovoru pod podacima o SIM kartici i uređaju. Što se tiče brzine interneta, možeš nam se javiti privatnom porukom u inbox klikom OVDJE. Potrebni su nam podaci vlasnika usluge i kontakt broj.

Pozdrav @Misko1321, trenutnu potrošnju možeš pratiti putem Moj A1. Potrebno je registrirati se na linku, potreban ti je registracijski kod koji se nalazi na ugovoru pod podacima o SIM kartici i uređaju. Što se tiče brzine interneta, možeš nam se javiti privatnom porukom u inbox klikom OVDJE. Potrebni su nam podaci vlasnika usluge i kontakt broj.

Nije problem brzina interneta nego to što je meni kod kupnje rečeno da imam 100GB brzog interneta a gore u priloženoj slici se lijepo može vidjeti da ja imam  manje od 45GB. 
Želim odgovore na to.

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Misko1321, trenutnu potrošnju možeš pratiti putem Moj A1. Potrebno je registrirati se na linku, potreban ti je registracijski kod koji se nalazi na ugovoru pod podacima o SIM kartici i uređaju. Što se tiče brzine interneta, možeš nam se javiti privatnom porukom u inbox klikom OVDJE. Potrebni su nam podaci vlasnika usluge i kontakt broj.

Nije problem brzina interneta nego to što je meni kod kupnje rečeno da imam 100GB brzog interneta a gore u priloženoj slici se lijepo može vidjeti da ja imam  manje od 45GB. 
Želim odgovore za to.

Uslijed pojačanog prometa u mobilnoj mreži, s obzirom na to da zbog epidemiološke situacije veći broj korisnika radi sa svoje kućne infrastrukture moguće su povremene oscilacije u pristupu Internetu. Naime, na uređajima koji se spajaju mobilnom tehnologijom, kao što su Homebox, mobitel, USB stick, MiFI i drugi, brzine prijenosa podataka ovise o raspoloživim resursima mreže uz nastojanje da se ostvari najbolja moguća brzina. Brzina pritom također ovisi o udaljenosti od bazne stanice, broju aktivno spojenih korisnika i o lokaciji na kojoj se usluga koristi. Stoga je u ovim izvanrednim uvjetima rada i provođenja nastave na daljinu moguće da se pojačan promet odrazio na učinak mobilne pristupne mreže, prije svega na LTE (4G) propusnost. Žao nam je ako ti je to izazvalo bilo kakve neugodnosti. Nastavljamo na dnevnoj razini pratiti propusnost i dostupnost baznih stanica i sukladno tome provodimo proširenja kapaciteta, bez obzira na to što u sustavu pod kontrolom A1 nismo pronašli nepravilnosti. Unaprijed zahvaljujemo na strpljenju i razumijevanju u ovim okolnostima.

Razina korisnika 3
Bedž

Opet, nije pitao sa brzinu, nego za manjak zagarantiranog prometa od 100GB pri najvećim brzinama, ma kolike one bile.

Ali, sudeći po slici koju je postavio, ne koristi stranicu moj A1/potrošnja, pa mu se možda nešto zbugalo.

Ako sam dobro shvatio napao ga je covid na 45. Gb pa kašlje ili?

Razina korisnika 2
Bedž +3

Iznos MB, odnosno GB, po punoj brzini ovisi i o ugovorenom paketu. Provjeru možemo napraviti tako da nam @Misko1321 pošalje podatke o vlasniku usluge OVDJE, a može nas i kontaktirati na 0800 091 091. 

Razina korisnika 5
Bedž +6

@Misko1321 , evo da te malo utješim, ja sam ogromni update od 2,25MB za svoje sluške buds pro skidala, nemoj molim te past u nesvijest od smijeha, punih 15 minuta. Na 4G+ A1 mobilnoj mreži za bonaše 🤣

Objašnjena su im kao i uvijek fenomenalna. Postavite više baznih stanica pa neće biti preopterečenja. Opravdanja o puno korisnika u isto vrijeme i zagušenosti je sramotno.

Najsmješnije od svega- “ Nastavljamo na dnevnoj razini pratiti propusnost i dostupnost baznih stanica i sukladno tome provodimo proširenja kapaciteta, bez obzira na to što u sustavu pod kontrolom A1 nismo pronašli nepravilnosti. “

Alan Ford je nula naspram vaših objašnjenja.

Ali nema frke još “malo” i krećete sa 5G pa neće biti problema.:joy:

 

Odgovori