Riješeno

HiCare i jamstvo

  • 26 August 2019
  • 1 odgovor
  • 1667 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 3 odgovora
Ispričavam se na otvaranju nove teme, no stara je pod statusom riješeno, nisam siguran da li itko to onda cita.
Kupio sam P30 30.7. putem webshopa. Jedan od glavnih razloga da uzmem Mob u A1 je bilo besplatno jamstvo na staklo. U razgovoru sa call agentom sam pitao da li ce vrijediti iako uzimam 30.7. Odgovor je bio potvrdan. Mob je stigao 8.8. kad vise nije bilo moguće obaviti registraciju i ostvariti pravo!? Registracija je bila moguća samo putem aplikacije HiCare za vrijeme trajanja akcije,sto su mi danas potvrdili iz Huawei-a.
Sta sad da radim, tj. da li mogu teretiti A1 za zamjenu stakla ili raskinuti ugovor jer sam ocigledno zavaran?
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaN 26 August 2019, 21:58

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav Iblaz93, možeš poslati pisani prigovor na e-mail: sluzba.za.korisnike@a1.hr , ako ga šalješ s potvrđene e-mail adrese za komunikaciju sa službom za korisnike prigovor nije potrebno vlastoručno potpisati. Objasni razlog nastalog nezadovoljstva, podatke vlasnika usluge i kontakt broj telefona. Prigovor možeš poslati i poštom ili faxom, ovisno kako ti je praktičnije.

Odgovori