Google play store - greška

  • 12 December 2016
  • 0 odgovora
  • 24533 pregleda

Razina korisnika 7
Bedž +3
Korištenje Google Play Store aplikacije najčešće je jednostavno.

Ipak, uslijed tehničkih problema s uređajem, problema s Google računom, problema s internet vezom ili samom GPStore aplikacijom moguće je pojavljivanje grešaka ili problema.



Postoje različiti problemi i pogreške koje se mogu pojaviti.

Navest ću najčešće i načine kojima se problemi mogu otkloniti.

Prva stvar koju treba napraviti ako se pojavi pogreška je očistiti podatke (cache i data) aplikacije. To se može napraviti na različite načine, a najjednostavniji je otići u Postavke uređaja te pratiti korake.

Settings (Postavke uređaja) > Apps (Aplikacije, Upravitelj aplikacijama) > All > Play Store > Clear Data i Cache.

Ako ni nakon toga ne radi kako treba, potrebno je ponoviti postupak i za Google App, Google Play services te Google Services Framework.

Ponekad će biti potrebno ukloniti Google račun i ponovno se prijaviti.
Za to učiniti potrebno je otići u Settings (Postavke uređaja) > Accounts (Računi) > Google te ukloniti račun i ponovno ga postaviti.

Uvijek PONOVNO POKRENUTI (restartirati) uređaj.

Najčešće pogreške/error:



24 prekid instalacije; ukloniti Proxy (Postavke > Mobilne mreže > APN > Izbrišite Proxy polje i spremite)
101 nema dovoljno prostora na uređaju pa je potrebno pobrisati nepotrebne aplikacije
403 preuzimanje nije moguće, problem s Internet vezom ili google računom; provjeriti stabilnost konekcije, ako se koristi više Google računa ukloniti sporedne
413 problem s internet vezom, proxy poslužiteljem; provjeriti stabilnost internet veze, povezati sa na WiFi, ukloniti Proxy (Postavke > Mobilne mreže > APN > Izbrišite Proxy polje i spremite), očistiti cache aplikacije
481/491 problem s Google računom; ukloniti i ponovno dodati Google račun
492/498 puna cache memorija; deinstalirate nepotrebne aplikacije i očistiti cache memoriju (najbolje pristupiti Recoveryju uređaja te očistiti cache (predmemoriju))
911/921 problem unutar aplikacije, očistiti cache i data GPStore aplikacije, promijeniti mrežu WiFi/data
919 aplikacija se preuzme/downloada, ali ne instalira; nema prostora za pohranu; deinstalirati nepotrebne aplikacije i očistiti cache
923 problem s Google računom ili manjak cache (očistiti iz recoveryja)
927 GPStore se ažurira, pričekati i pokušati ponovo
929 pri instaliranju preko računala; problem s povezivanjem; pokušavati ponovno
500 ništa se ne može instalirati; u recoveryju uređaja očistiti cache i dalvik cache



Ovo nisu jedine pogreške, ali su najčešće. U svakom slučaju većina ih se uklanja postupkom s početka i restartom uređaja te stabiliziranjem internet veze.

0 odgovora

Budi prvi koji ostavlja odgovor!

Odgovori