PITANJE

garancija i račun mobitela kupljen preko web

  • 15 January 2021
  • 10 odgovora
  • 378 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora

Molila bih pojasnjenje za kupnju mobitela preko web shop. 

Naime,uz mobitel sam dobila Potvrdu o datumu kupnje uređaja iz Jamstvenog lista na kojem se nalazi model i naziv uredaja,serijski/IMEI broj,datum otpreme,pečat i potpis. 

Dali je to račun? 

Jamstveni list takoder nemam osim male knjizice .

Kako doći do jamstvenog lista koji je potreban u slučaju kvara proizvoda.

Unaprijed zahvaljujem


Odgovora 10

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Snikey, prilikom kupovine uređaja na našem webshopu, račun i jamstveni list nalaze se u pakiranju :D

Mislite u pakiranju u kojem je mobitel ili paketu (kutiji )u kojoj dođe mobitel ,ugovor i sl papiri?

Razina korisnika 3
Bedž +3

Račun i jamstveni list trebaju biti u kutiji od A1 :)

Pozdrav,

To bi trebalo biti ovo, to sam dobio uz mob, vjerojatno ste i Vi to dobili.

 

Da,to je to! Jel to račun? 

Jamstveni list nemam vec jamstvenu knjizicu u kojoj nema detalja o proizvodu već  pise generalno o uvjetima u kojima vrijedi jamstvo.

Jel trebam zatražit jamstveni list preko službe za korisnike?

Unaprijed zahvaljujem

Piše da je prava iz jamstva moguće ostvariti isključivo uz ovu potvrdu a na njoj piše serijski broj uređaja a to je to. I meni je došlo samo to i jamstveni list koji nije ispunjen. Ali netka netko od admina potvrdi.

Hvala puno na odgovoru. Također bih voljela da admin potvrdi,to bi bila tocka na i. 😊

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Snikey u kutiji treba biti točno definiran račun za uređaj koji si kupio. Isti nisi pronašao? 

Znaci ova potvrda o datumu kupnje uređaja iz jamstvenog lista ne vrijedi kao racun?

Ne,nisam dobila nista drugo

Razina korisnika 1
Bedž +2

Bok @Snikey molim te da nam se javiš  [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url]  privatnom porukom sa podacima kako bismo mogli sve dodatno provjeriti. 

Odgovori