Riješeno

dostava uređaja na kućnu adresu

  • 28 July 2021
  • 5 odgovora
  • 94 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 3 odgovora

Jučer sam kontaktirala putem e-maila SZK u vezi uređaja koji još nije stigao na moju kućnu adresu. Zanima me što se događa s obzirom da sam ja sad bez starog broja ostala (098 koji je sad isključen) i koji je prebačen na 091. Kako sam objašnjavala ranije karticu ste poslali odmah 2-3 dan, ali mobilni uređaj ne. Stara kartica (098) mi je sada ugašena, pa tako nemam mogućnost korištenja mobilne usluge s obzirom da karticu u svoj stari telefon ne mogu staviti jer je zaključan na 098 (stariji model uređaja) i nemam namjere se “trgat” sa T-comom za otključavanje tog starog uređaja. “Požurnica je poslana”...to je jedini odgovor kojeg dobijem od strane SZK. Neugodno ste me iznenadili. 

icon

Najbolji odgovor od A1_Anchi 29 July 2021, 11:27

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 2
Bedž +3

@ruzica žao mi je to čuti :disappointed_relieved:  Možeš li nam se javiti OVDJE kako bismo izvršili detaljniju provjeru? 

@ruzica žao mi je to čuti :disappointed_relieved:  Možeš li nam se javiti OVDJE kako bismo izvršili detaljniju provjeru? 

čemu…. dobit ću isti odgovor kao i do sad “vaš zahtjev je u postupku”, “radimo na vašem zahtjevu”, “kolege su napravili “požurnicu””…. i dalje meni to ništa ne znači… jedino što sam shvatila je da svaki puta drugi kolega radi nešto, a ja ostajem na mjestu

 

 

@ruzica žao mi je to čuti :disappointed_relieved:  Možeš li nam se javiti OVDJE kako bismo izvršili detaljniju provjeru? 

čemu…. dobit ću isti odgovor kao i do sad “vaš zahtjev je u postupku”, “radimo na vašem zahtjevu”, “kolege su napravili “požurnicu””…. i dalje meni to ništa ne znači… jedino što sam shvatila je da svaki puta drugi kolega radi nešto, a ja ostajem na mjestu

 

 

javila sam se Vam se  “OVDJE”

Bedž +3

@ruzica hvala ti, odgovor stiže. :)

@ruzica hvala ti, odgovor stiže. :)

I danas sam već kontaktirala SKZ. Očito da je odgovor prema korisnicima “molimo vas za strpljenje” jedino što korisnici dobivaju bez ikakvih konkretnih riješenja. 

Odgovori