Riješeno

A1 Xplore music i GO music

  • 13 June 2020
  • 4 odgovora
  • 143 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Pozdrav svima!

Dakle problem je u registraciji i korištenju A1 xplore music i GO music aplikacije. 

Korisnik sam A1 pretplate koju sam aktivirao prije oko 8 mjeseci preko svog sindikata (nisam siguran koja je točno) a korisnik mreže A1 već par godina.

Kada instaliram aplikaciju i želim se registrirati javlja mi grešku da na mom broju nije moguće aktivirati navedenu uslugu. 

 

Ima li veze moja tarifa s time i mogu li ja uopće aktivirati opciju Xplore music i Go music za 39kn/mj?

 

Hvala! 

icon

Najbolji odgovor od A1_Ana 13 June 2020, 11:36

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ako si proučio ovo (na dnu linka imaš Uvjete korištenja):

A1 Explore music

i ako tvoja tarifa odgovara onoj iz Uvjeta, zovi SZK.

Razina korisnika 2
Bedž +1

@Grof pozdrav! Ako je riječ o poslovnoj tarifi onda opciju nije moguće aktivirati putem poruke. Potrebno je obratiti se odgovornoj osobi u firmi kako bi se mogla napraviti bilo kakva promjena na broju.

Pogledao sam na moj A1 i radi se o business standard tarifi.

Dakle moram preko firme. 

Hvala svima na pomoći, nadam se da xu uspijeti. 

 

Lijep pozdrav! 

Razina korisnika 2
Bedž +1

@Grof naravno da hoćeš :) 

Odgovori