Riješeno

A1 Lappsus

  • 13 June 2020
  • 1 odgovor
  • 126 pregleda

Posljednjih nekoliko dana aplikacija A1 Lappsus ne dopušta korištenje osvojenih MB-a, nego samo javi: “Došlo je do greške!”, pa me zanima zašto. Postoji li problem s aplikacijom? Imam osvojenih 2200 MB-a, aplikacija nesmetano radi, tj. postavlja pitanja svaki treći put kad otključam mobilni telefon, ali je nemoguće aktivirati, tj. “zgrabiti” MB-e. U čemu je problem i što učiniti da se problem popravi? Hvala unaprijed na pomoći.  

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 17 June 2020, 23:38

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Ivana Majksner, isprike na čekanju do odgovora. :disappointed_relieved:  Jesi uspjela u međuvremenu preuzeti MB? Ako nisi, budeš nam se javila privatnom porukom i napisala nam neke podatke koji će nam biti potrebni za provjeru.

Odgovori