Riješeno

a1 centar prodao model na odlasku i ne zele zamijeniti

  • 25 March 2022
  • 10 odgovora
  • 241 pregled

  • Forum rekreativac početnik
  • 3 odgovora

Pozdrav forumasima!
Teta jucer u a1 centru trazila telefon Samsung A22 uz produzenje ugovora.
Vratila se kuci s A12 na preporuku prodavaca iz a1 centra uz komentar “to vam je skoro isto”.

Vidim na netu a12 nije u ponudi a za istu cijenu se nudi bolji a13. A1 korisnicka podrska provjeri zalihu u doticnom a1 centru i potvrdi da je a13 dostupan. Odem odmah u tan a1 centar s tetom - kazu a13 nemaju na stanju, suprotno informaciji od korisnicke. Usput receno vrlo ugodni prodavaci! Potom trazimo zamjenu uz nadoplatu za skuplji a22 koji je inicijalno htjela. U pocetku nema problema, ali su nas odbili nakon telefonskog razgovora s voditeljem jer vanjska ambalaza minimalno ostecena na jednom uglu i ona folija je skinita i potom vracena oko telefona. Mobitel je nekoristen i neupaljen. 
 

je li malo ostecenje ambalaze dovoljan razlog za odbijanje zamjene?

Je li moguce da a1 istovremeno prodaje bolji i losiji telefon (a13 i a12)  za istu cijenu??


Sve su to slicno entry level telefoni, al bas se nekako izvozank osjecam nakon cijelog iskustva.

hvala!!

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Mateja 27 March 2022, 14:22

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 3
Bedž +2

Ambalaža, da li je bila oštećena prilikom kupnje ili se dogodilo u transportu kući? Trebate otić u centar nabrijani i zaprijetit raskidima ugovora, tužbama itd., meni je to uvijek palilo tako da ono, vrijedi probat.

Razina korisnika 1
Bedž +2

Bok @Roko00 žao mi je zbog iskazanog nezadovoljstva. Uređaj je moguće vratiti ako je isti u originalnoj ambalaži s neoštećenom (neprerezanom) zaštitnom naljepnicom na pakiranju. Ponudu i cijenu mobitela možeš provjeriti i usporediti na: https://bit.ly/3JMho6a

Razina korisnika 3
Bedž +2

Dajte molim vas, kakva su to pravila sa zaštitnom naljepnicom, čak i samsung prima uređaje sa prerezanom naljepnicom i samo zalijepe drugu preko toga, tako ga i prodaju opet.

 

Čak bi trebali uzeti u ozbir to da su kolege ponudile lošiji model iako je bolji bio na stanju što je bezobrazno.

Ponudu i cijenu mobitela možeš provjeriti i usporediti na: https://bit.ly/3JMho6a

Nazalost telefon koji je prodan (a12) nije naveden na toj poveznici (niti je bio na dan kupovine). Dakle - to ocito nije vasa cijela ponuda!

Stvarno nije fer prodati losiji telefon za istu cijenu dok je dostupan bolji bez obzira na razlog. Zalihe starog se vjerojatno trebaju potrositi, ali da je barem bila neka korekciia cijene ne bih vam mogao sto reci. Ovako ostaje nezadovoljstvo… 

Razina korisnika 6
Bedž +6

A12 uopće nije loš mobitel, ja sam svojoj mami kupila isti i zaista puno nudi u odnosu na cijenu. 

A12 uopće nije loš mobitel, ja sam svojoj mami kupila isti i zaista puno nudi u odnosu na cijenu. 

Naravno, ne kazem da je. 

Ali vjerujem da bi ste vjerojatno da je bio dostupan u trenutku kupovine noviji model s boljim ekranom, softverom, brzim punjenjem, 5g povezicosti itd  bi ste izabrali noviji.

 

vise je ovdje stvar principa. pogotovo kad visegodisnji pretplatnik zali i vraca ponovo nazad,  a voditelj odbija zamjenu zbog ostecenog ruba ambalaze…

Razina korisnika 6
Bedž +6

A12 ima 4 kamere i dolazi s punjačem, A13 ima 3 kamere i nema punjača. A12 se može nadograditi SD karticom, A13 ne. 5G mreža ionako je još u povoju, pa nema smisla da A13 traži 5G mrežu na području gdje je nema. Jedna bitna razlika koja bi utjecala da ja vratim A12 bila bi u tome da će A13 dobiti godinu više u softverskoj nadogradnji i sigurnosnim ažuriranjima.

Kao prvo, meni se nemre desiti da mi prodaju nekaj po kaj nisam došla. Ako sam došla po A22 , onda se ne bih vratila s A12, izvadila mob iz kutije i još skinula foliju s njega. I onda još u priču uvela A13.

A12 je bio jedan od best buy mobitela koji nude najviše za malo para u svom cjenovnom rangu i tvoja teta nebu zažalila kaj ga je kupila. I još bu 2 godine dobival softversku i 3 godine sigurnosnu nadogradnju. Bolje je prošla nego prijateljica moje mame kojoj je (isto A1 🤭🤣) podvalio neki ZTE mobitel, katastrofa od moba 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Neovisno o prodavatelju ili trgovini, ali u svakoj naglašavaju upravo ovo

"čuvajte neoštećenu originalnu ambalažu u slučaju reklamacije ili povrata"...

A12 je bio jedan od best buy mobitela koji nude najviše za malo para u svom cjenovnom rangu i tvoja teta nebu zažalila kaj ga je kupila. 


Moram priznat da mi je malo lakse kad vidim kako si zadovoljna.  

Kao sto rekih - stvar je principa. nadogradnje recimo nisam bi skuzio kao nesto bitno :)


ni meni se ne bi desilo. Starijim osobama se svasta desi. Da je a1 bio fer ili se ne bi desilo, ili bi prihvatili zamjenu. Vjerni korisnici i dobar glas su vazniji od inzistiranja na pravilima kakva mora bit ambalaza. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Zato ja svoju mamu nisam ni pustila da sama ode kupiti mobitel, išla sam s njom i odabrala A12 među izloženim primjercima u HT-u,lani u kolovozu. Mama nije neki zahtjevni korisnik i vrlo je zadovoljna mobom. 

 

Pa stavi se u položaj A1. Da li bi ti preuzeo nazad mobitel kojeg više uopće ne možeš prodati upravo zbog oštećene ambalaže ili izgubiti na njemu 1000 kuna, ako bi ga išao prodavati po super povoljnoj cijeni kao korišteni uređaj? I da ti takvih korisnika dođe barem 10 dnevno, jer mi smo ipak zemlja umirovljenika..

Odgovori