Pozdrav forumasima!
Teta jucer u a1 centru trazila telefon Samsung A22 uz produzenje ugovora.
Vratila se kuci s A12 na preporuku prodavaca iz a1 centra uz komentar “to vam je skoro isto”.
Vidim na netu a12 nije u ponudi a za istu cijenu se nudi bolji a13. A1 korisnicka podrska provjeri zalihu u doticnom a1 centru i potvrdi da je a13 dostupan. Odem odmah u tan a1 centar s tetom - kazu a13 nemaju na stanju, suprotno informaciji od korisnicke. Usput receno vrlo ugodni prodavaci! Potom trazimo zamjenu uz nadoplatu za skuplji a22 koji je inicijalno htjela. U pocetku nema problema, ali su nas odbili nakon telefonskog razgovora s voditeljem jer vanjska ambalaza minimalno ostecena na jednom uglu i ona folija je skinita i potom vracena oko telefona. Mobitel je nekoristen i neupaljen.
je li malo ostecenje ambalaze dovoljan razlog za odbijanje zamjene?
Je li moguce da a1 istovremeno prodaje bolji i losiji telefon (a13 i a12) za istu cijenu??
Sve su to slicno entry level telefoni, al bas se nekako izvozank osjecam nakon cijelog iskustva.
hvala!!
Najbolji odgovor od A1_Mateja
Pogledaj original