Riješeno

Raskid ugovora ili...? Savjeti dobrodošli

  • 25 Prosinac 2016
  • 27 odgovora
  • 19138 pregleda

Razina korisnika 3
  • Forum rekreativac
  • 43 odgovora
Nakon moje bezuvjetne i blesave vjernosti VIP-u svih ovih godina i nakon VIP- ove nevjerojatne aljkavosti i nemarnosti proteklih godinu -dvije i konstantnih problema koji se uporno ponavljaju svakih dva -tri mjeseca, kao i nakon ukidanja programa vjernosti, konačno je pala odluka i prelazim kod drugog operatera. Konkretno, dobila sam sjajnu ponudu za Max (Tv, flat internet, tel) koja se ne propušta, a odlična je i čak nakon isteka promocije nakon godinu dana. VIP mi tako nešto nikad nije ponudio a trenutna cijena koju plaćam za mobilni internet koji nije flat pa sve češće padam na brzine koje su posve neupotrebljive, je viša od paketa na koji prelazim.
Problem je što mi u VIP-u pretplata na mobilni internet L+ istječe tek negdje u 7. mjesecu. Bez obzira na to, neću čekati, jer je pitanje bih li tad upecala ovako dobar deal u T-comu koji je na 24 mjeseca. Trebalo bi biti sve sređeno u roku od tri tjedna, i tad gasim internet od VIP-a. Kako nikad ranije nisam raskidala ugovor, ne znam bi li mi se isplatilo da raskidam i plaćam penale ili da platim do kraja iako ga neću koristiti. Ne znam ni ovisi li to o nečijoj dobroj volji u Vip-u, ali će o njihovom postupku u ovom slučaju svakako ovisiti moj daljnji ostanak i na ostalim pretplatama koje trenutno imam u VIP-u ili ću i u svim preostalim uslugama promijeniti operatera.
Ako je netko imao slično iskustvo, odnosno raskidao ugovor, rado primam dobre savjete. Odluka je konačna, pitanje je samo kako to izvesti a da mi bude što bezbolnije.
Unaprijed zahvalna 🙂
icon

Najbolji odgovor od A1_Berislav 22 Veljača 2017, 17:49

Bok @Gala :)

čuli smo se telefonski, ali eto da odgovorim i ovdje radi zajednice...

Carnet promocija je bila aktivirana, ali jedan određeni parametar, koji je zadužen za naplatu, nije bio i zato je stalno dolazilo do povećane naplate, a teško je bilo uočiti grešku.
To je ispravljeno početkom veljače i umanjeni su računi za 12. i 01. mjesec koliko je potrebno da se dođe na iznos carnet varijante.

Također izračun prijevremenog raskida je bio poslan preporučenim pismom, ali na staru adresu, tako da ju nitko nije mogao preuzeti. Dogovorili smo se kako ažirirati tu adresu.
Izračun je bio veliki, jer je tada u sustavu bila puna cijan, bez canrnet promocije radi gornje greške.

Uglavnom, sve smo se dogovorili 🙂
Pogledaj original

Odgovora 27

Razina korisnika 6
Bedž
Znači koliko sam skužio raskidaš trenutno usugu mobilnog interneta i prelaziš na fiksni internet + TV + tel kod HT-a?

Jeftinije u svakom slučaju ispadne raskinuti ugovor i platiti penale nego plaćati mjesečne naknade do kraja budući da korisnik koji prijevremeno raskida ugovor plaća preostale mjesečne naknade do kraja ili razliku za ostvareni popust na proizvode i usluge u ovisnosti što je povoljnije za korisnika. Tako da npr. ako ti izračunaju da moraš podmiriti još 7 mjesečnih naknada, to ti ispadne jeftinije budući da se ne računa naknada za korištenje mreže koja iznosi 10 kn mjesečno. Pošalji upit Vipnetu da ti izračunaju unaprijed točan iznos penala na datum kada planiraš raskinuti uslugu.
Savjetujem ti da ne podnosiš zahtjev za raskid dok ti se usluga od HT-a ne realizira i dok se ne uvjeriš da sve uredno funkcionira. Također postoji mogućnost da mobilni internet staviš u mirovanje do 9 mjeseci. U tom periodu ne plaćaš mjesečnu naknadu nego samo eventualnu ratu za uređaj ukoliko si ga kupio uz tarifu. Trajno isključenje možeš napraviti kad god poželiš, ali možda i nađeš nekoga kome je potreban mobilni internet pa možeš napraviti prijenos pretplatničkog odnosa na drugu osobu.

Daj mi reci koji je uopće bio razlog da uzimaš mobilni internet ukoliko su ti fiksne usluge dostupne?
Razina korisnika 5
Bedž
Općenito plaćanje bilo kojih penala je najskuplje za korisnika jer operater dobi lovu za uslugu koju nije pružio. Ako nađeš nekog tko treba internet pa prebaciš ugovor na drugu osobu to isto može biti opcija.

Meni isto ističe max 3, samo neka ostanu u ovakvom raspoloženju 😃
Razina korisnika 3
@Relativity

Ako stavim taj mobilni internet u mirovanje, mogu li onda samo zatražiti trajno isključenje u sedmom mjesecu kad mi istekne pretplata bez da plaćam penale ili to znači da tad miruje i rok do isteka pretplate?

Ne znam nikoga kome bih prebacila pretplatu, uglavnom su svi na flatu. Proteklih godina sam se dosta selila i nisam živjela u svom stanu pa sam ranije imala Homebox a sad imam mobilni ali preko routera. Nešto kao fiksiran mobilni 😃 Ranije mi je tako odgovaralo da VIP ide sa mnom, no kako imam stolno računalo i faza čestih selidbi je prošla, a i svi oko mene uživaju na flatu dok se ja tu mučim, krajnje je vrijeme da to promijenim. Osim toga, imala sam problema i s noćnom opcijom koja mi se često naplaćivala iako nije trebala i tako... sve u svemu, jako sam nezadovoljna s VIP-om u posljednje vrijeme.

@ Nero
Čak sam gledala flat u VIP-u, but no - nemaju ni izbliza tako dobre ponude a i kako su u zadnje vrijeme krenuli, vjerojatno bi mi rekli da ne mogu promijeniti pretplatnički odnos iz mobilnog u flat. Isto kao kad sam htjela u pretplati kupiti još jedan mobitel i nudila im da im plaćam više mjesečnu ratu, a oni nisu pristali. Ne da mi se više natezati s njima, promijenili su poslovnu politiku naspram korisnika i dosta mi je. A apsolutno najveća fora je ta što sam jučer, dakle na sam Božić, surfala po tim Max paketima i odjednom mi se otvori prozor za chat i pita me treba li mi pomoć...i eto..dobila super ponudu, ja pristala i to je to. Sad čekam javljanje njihove tehničke ekipe, rekli su da je zakonski rok do 60 dana ali da će mi vjerojatno sve biti riješeno u roku od tri tjedna. Jedva čekam flat i da uživam cijeli daaaaan gledati filmove kad mi se hoće a ne da se moram buditi u 2 sata u noći da bih streamala i to stalno uz bojazan hoće li mi i to naplatiti ili ne 😃
Razina korisnika 5
@Relativity

Ako stavim taj mobilni internet u mirovanje, mogu li onda samo zatražiti trajno isključenje u sedmom mjesecu kad mi istekne pretplata bez da plaćam penale ili to znači da tad miruje i rok do isteka pretplate?

Vjerujem da je i VIP doskočio tome na način da ti se za vrijeme koliko je usluga bila privremeno isključena pomiče i kraj ugovorne obaveze. Tako da nema lakog izlaska.

Najbolje raskinuti i platiti odmah što imaš i mir, a ne razvlačiti to mjesecima još...

flat rate najbolji ikad
Razina korisnika 3
Naravno da je najbolje raskinuti odmah, samo pitanje je hoću li ja to financijski biti u stanju. Inače ne bih tražila savjete...
Razina korisnika 5
Pošalji upit u Vip i traži da ti pošalju izračun naknade. Pa ćeš imati više informacija o kojem se iznosu radi.
Razina korisnika 6
Bedž
Da, tako je, za vrijeme dok je ptetplata u mirovanju, produljuje se i ugovorna obveza, ali opet ako trenutno nemaš para da sve isplatiš, može i to pomoći 😃
Razina korisnika 3
Hvala svima. :)
Da, poslat ću upit, zapravo i nema druge opcije.
Razina korisnika 3
Totalno (ugodno) iznenađena, 31.12. mi dolaze aktivirati Max što znači da ću se s Vipa isključiti puno prije nego što sam mislila. Ako netko ima ideju što se korisno može učiniti s Routerom koji će mi sad biti višak, slušam! 😃
Razina korisnika 6
Bedž
Koji router imaš?
Razina korisnika 4
Ako je ruter od Vipa u pravilu ga moraš vratiti, ako naravno zaboraviš, nakon nekog vremena stigne ti čestitka sa računom ili čak i ovrha....
Razina korisnika 3
Imam Huawei E5172.

@Kova

Netočno, router je moj, kupila sam ga u Vipovoj ponudi koja je išla uz produljenje pretplate prije godinu i pol 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +3
Provjeri uvjete da se ne iznenadiš za svaki slučaj... često ljudi misle da su kupili, a zapravo plaćaju najam, ne kupnju...
Razina korisnika 5
Bedž
Ako si imala mobilni internet onda sigurno nije najam jer se tu kupuje uređaj uz jednokratnu naknadu.

Preporuka je da staviš na njuškalo, drže visoku cijenu tak da po mojoj procjeni i za polovan 500-600 kn možeš dobiti, bar je tako bilo prije par mjeseci 🙂
Razina korisnika 3
Imam dovoljno iskustva u Vipu pa znam što sam kupila a što nisam. Nisam nikad imala ništa u najmu. Godinama sam bila na Homeboxu i uređaj je isto bio moj nakon isteka ugovorne obveze. Onda sam potpisala za mobilni internet i dobila stick ali sam ja strpala sim u uređaj od Homeboxa i to ne ilegalno nego fino uz pomoć tehničke podrške. S obzirom da je uređaj već bio zastario, uzela sam router kod obnove pretplate - točno je Nero, uređaj uz jednokratnu naknadu.
Hvala na ideji, njuškalo uopće nije loš prijedlog, dapače! 🙂
Razina korisnika 3
Pozdrav svima,
evo samo da obavijestim koju noćnu moru prolazim s Vipom a moje iskustvo može koristiti i ostalim korisnicima prije svega kao upozorenje;
dakle krajem 2016. sam zbog učestalih problema sa svojom pretplatom na mobilni internet, prešla na T-com i Ultra Max paket u kojem između ostalog imam flat internet, što u VIP-u u mojoj tarifi nije bio slučaj.
Sad ću se vratiti u razdoblje prije toga da dobijete jasnu predodžbu mog problema. Imala sam mobilni internet L+, ograničeni, s uključenom besplatnom noćnom opcijom i nakon isteka promocije sam plaćala 214 kn mjesečno, što mi je bilo apsolutno preskupo s obzirom na ponudu. Početkom 10. mjeseca prošle godine sam aktivirala Carnet uslugu uz pomoć korisničke službe ali mi je račun za 10 mjesec ostao isti, 214 kn, isto kao i svi idući, zaključno sa siječnjom ove godine. To u principu znači da svakog mjeseca zovem korisničku službu i ponovo sam prisiljena objašnjavati da imam Carnet (i adresa mi je od Carneta odnosno APN - dakle sve mi je ispravno namješteno), ali iz nekog razloga ti podaci nisu ažurirani u mojim računima. I svakog mjeseca mi se nakon što "prouče problem" javi neka druga agentica da mi priopći kako je "sad sve riješeno i da mi je upravo aktiviran Carnet" što je notorna glupost jer da mi nije aktiviran od desetog mjeseca ne bih se uopće mogla spajati na internet - ali eto, isti razgovor sam ponovo vodila prije nekoliko dana - a problem se konstantno nastavlja. S nestrpljenjem očekujem račun za veljaču. Inače mi je mobilni internet od VIP-a isključen i više ga uopće ne koristim od 30.12. jer mi je s tim datumom aktiviran flat internet, odnosno Max paket. Dodatna zanimljivost je i što mi je račun za siječanj veći za 50 lipa iako mi je router bukvalno odspojen iz compa i struje. (nije problem u tih 50 lipa nego u tome što ne znam otkud stiže to uvećanje)
Istovremeno, a i zbog niza sličnih problema (šteta što postovi sa starog foruma nisu prebačeni jer bi moja tema o srozavanju VIPa- bila i te kako aktualna) s VIP-om u posljednjih godinu dana, želim raskid ugovora za isti taj mobilni internet koji mi istječe krajem 7. mjeseca i u postovima iznad je o tome već bilo riječi. Dakle, prvo sam se telefonom obratila korisničkoj službi nakon čega su me uputili da pošaljem mail s molbom da mi izračunuju koliko bi iznosila svota koju sam dužna platiti zbog raskida ugovora, što sam i učinila. Nakon nekog vremena dobivam također mailom odgovor da za takve izračune moram ponovo poslati mail s preslikom osobne i vlastoručnim potpisom ili otići osobno u VIP centar i tamo na licu mjesta riješiti problem. Otišla sam u VIP centar u Gajevoj, 17. siječnja i tamo zatražila da mi izračunaju penale, što je uposlenica i učinila i izrekla mi cifru koja je skuplja nego da plaćam račune svakog mjeseca do isteka ugovora, na što sam reagirala i rekla joj da je to nemoguće i da bi cifra morala biti niža. Nakon toga mi nervozno odgovara da "ona ne zna i da njoj automatski izbacuje takvu cifru, a ukoliko želim poseban izračun, moram uputiti molbu pisanim putem, odnosno mailom", - de facto me vraća na početak. Nakon što sam prilično iznervirana (a u tom trenu mi je doista pukao film jer mi je pun kufer VIP-ove traljavosti, aljkavosti, nemarnosti) naglas, da čuju i ostali prisutni, rekla da je sramota na koje se grane srozao VIP i da mi je dosta da me rastežu okolo i da sam upućena u VIP centar i da želim da mi se to riješi OVDJE I SAD, ona postoje ljubaznija i predlaže da se "zahtjev za izračunom napiše odmah tamo na licu mjesta i da će biti proslijeđen dalje...".
Napisala sam zahtjev, ona ga je potpisala i udarila VIP.ov pečat, datum je 17.siječnja, čuvam kopiju tog zahtijeva - ja do danas nisam dobila nikakav odgovor od VIP-a.
Bukvalno mi je zlo od ponovnog zvanja korisničke službe s kojom eto "redovito" komuniciram već mjesecima svaki mjesec. Trenutno nisam sigurna što ću dalje učiniti no kako sam po profesiji novinarka, mislim da je krajnje vrijeme da se o Vipovom odnosu prema korisnicima obavijesti javnost - pritom ne mislim na ovu, forumsku javnost, nego daleko širu.
U međuvremenu i dalje plaćam račune za koje mi je sad rečeno da ih "umanjim", pa da ne platim 214, nego 144 kune. Problem je što to nemam nigdje napismeno i što ako platim manji iznos - mogu me za godinu dana tužiti da nisam platila - nemam pojma, samo znam da u VIP više nemam ni trunke povjerenja i da što prije želim raskinuti s njima u potpunosti (a imam i mob i jednu fiksnu liniju preko njih ali to ću morati izdržati do isteka ugovora).
A da razočaranje bude potpuno; ja sam u VIP-u od njegovih početaka i nisam dosad uopće bila kod drugih operatera (ni ne bih, da se VIP maksimalno nije srozao), pa nisam ni znala na koji način posluje T- com - dakle, mobilni internet u VIP-u plaćam 214kn, uz Carnet je cijena 144kn. Ultra Max paket gdje imam 3 usluge; flat internet, Max Tv i fiksnu liniju - plaćam 120 kn prvu godinu dana, a drugu godinu 240. Odnos prema korisnicima i korisnička služba od T- coma je za mene potpuno novo iskustvo - nisam imala blage veze do koje mjere korisnička služba može biti na raspolaganju u svakom trenutku, kao i način na koji se ophode; jer oni takoreći sami nude pomoć - chat služba je stalno na raspolaganju, nude se da sami nazovu korisnika ako je bilo kakav problem - jednom riječju, neusporedivo! T-com je kroz godine maksimalno evoluirao, a VIP devoluirao - dobro se sjećam kako je bilo prije 5, pa i 10 godina - a bilo je daleko bolje u svakom pogledu.
I tako, ako se bilo tko iz bilo kojeg razloga dvoumi, nemojte. T-.com je za tri klase iznad u svim segmentima.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mogu ti samo reći strpljenje i upornost... Sretno i ne odustaj.
Razina korisnika 3
Hvala Sunašce, po svemu sudeći će mi trebati.
Bok @Gala,

čitam sve ovo i baš mi je neugodno. Mogu se ponuditi da mi pošalješ podatke u privatnoj poruci pa da provjerim gdje je zapelo.
Cijena prijevremenog raskida ne može biti veća od zbroja mjesečnih pretplata.
Razina korisnika 3
Hvala Berislave, evo upravo sam ti poslala poruku.
Bok @Gala :)

čuli smo se telefonski, ali eto da odgovorim i ovdje radi zajednice...

Carnet promocija je bila aktivirana, ali jedan određeni parametar, koji je zadužen za naplatu, nije bio i zato je stalno dolazilo do povećane naplate, a teško je bilo uočiti grešku.
To je ispravljeno početkom veljače i umanjeni su računi za 12. i 01. mjesec koliko je potrebno da se dođe na iznos carnet varijante.

Također izračun prijevremenog raskida je bio poslan preporučenim pismom, ali na staru adresu, tako da ju nitko nije mogao preuzeti. Dogovorili smo se kako ažirirati tu adresu.
Izračun je bio veliki, jer je tada u sustavu bila puna cijan, bez canrnet promocije radi gornje greške.

Uglavnom, sve smo se dogovorili 🙂
Razina korisnika 5
@gala dobrodošla u veliku HT obitelj.

Lijepo je voziti se u prvom razredu, osobito kad je tarifa povoljna. :)

Žao mi je zbog svega navedenog u Vipu.
Nisam vidio tvoj post ranije, da jesam reagirao bih.
Ja bi čekao kraj U.O. a u međuvremenu bi mi doveli uslugu do savršenstva ili ponudili raskid U.O. bez plaćanja penala.
Bok @Gala,

čitam sve ovo i baš mi je neugodno. Mogu se ponuditi da mi pošalješ podatke u privatnoj poruci pa da provjerim gdje je zapelo.
Cijena prijevremenog raskida ne može biti veća od zbroja mjesečnih pretplata.


Dragi Berislav..
I ja bih vam rado poslala podatke u pp, pa izračunajte i meni, jer imam totalno, ali totalno identični problem kao gospođa, počevši od enormnih cifri, do nemogućnosti dobivanja odgovora... Isto koristim Carnetov popust i smatram, s obzirom da je i zakonski tako da penale idu one koje su povoljnije za korisnika, da bi trebala platiti samo tu razliku u cijeni za preostalo razdoblje ugovora, a ne kako je i meni "zbrojano" čak i više nego bi me koštalo ukupno da nastavim plaćati mjesečno isti taj broj mjeseci...
Bok Danchi,

Moolim te da se za navedeni zahtjev javiš u Službu za korisnike kako bi se detaljnije moglo provjeriti o čemu se radi.
Nažalost od njih do sada nije bilo nikakve koristi. Hvala svejedno, dakle čekam istek...

Odgovori