Riješeno

Nestaje signal i mobilni internet

  • 21 Studeni 2018
  • 4 odgovora
  • 929 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Dakle,
mobitel (Huawei P9 Lite) je u zadnja 2 mjeseca bio 2 puta na popravku zbog neispravne bljeskalice, i popravili su to iz drugog puta tako da su stavili novu matičnu ploču i sve pet.
Međutim, od tada (7.11.) do dana današnjeg mobitel ima problema sa signalom i mobilnim internetom:
  • signal nestaje u centru Zagreba, ili bilo gdje u Zgu i na putu, itd. (ostane crtica, dvije što je ništa)
  • poziv je praktički nemoguće ostvariti (u pola sata jednu te istu osobu mogu zvat s različitih lokacija i neću ostvariti poziv)
  • kada se poziv ostvari izbaci nakon par minuta i nije moguće ponovo nazvati
  • ljudi me slabo čuju ili čuju kao ga razgovaram kroz vodu
  • prije nego što prekine poziv čuju se škripavi i krčeći zvukovi (i to čujem i ja i osoba koju zovem)
  • mobilni internet je aktivan i uključen i piše 4G, međutim strelice su sive i interneta nema
  • internet je uključen, ali uopće nema znaka 4G, H il šta već i nema interneta
  • internet je isključen, znakova ima i nema interneta
  • nestaje na random, malo ga ima, pa crkne, pa ga se ne može dobit narednih 150 tisuća puta dok pokušavate da proradi (nekad upali reset mobitela, ali na vrlo kratko)
  • poruke ne šalje ili ih pošalje satima kasnije "kad uhvati signal"

Nešto ili sve od ovoga gore navedenog se događa barem nekoliko puta dnevno od tog datuma, s time da je u zamjenskom mobitelu internet radio normalno kao što je bilo moguće i uspostavljati pozive.

Danas su mi u službi za korisnike poslali SMS s postavkama interneta(APN: internet), što sam promijenila, međutim situacija je slična, otvori par internetskih stranica, a npr. youtube ili neke zahtjevnije aplikacije se vrte na "loading" i u konačnici kažu "no internet connection, check your connection" itd...S time da su mi rekli da su i uređaj i moja kartica u redu. Sad je stvar još gora, jer kad ima interneta otvara samo internet preglednik i ništa više, prije kad se internet pojavio (APN: data.vip.hr), bar je otvarao sve aplikacije normalno.

Drugi koji su na A1 mreži koje ja znam nemaju sličnih problema u posljednja 2 tjedna pa pretpostavljam da je s mrežom sve u redu.

Koje je rješenje za sve ovo?
icon

Najbolji odgovor od razjaren 21 Studeni 2018, 15:02

Nema veze što si ti oni rekli ( iz SZK-a da je kartica i mobitel u redu ), odakle oni to znaju.. nisu vidoviti , pa ne bi se nosio mobitel u servis da oni to tako rješavaju … mogu vidjeti da imaš signal ( to jest da je mob aktivan ) i da je uključen Internet promet na tvom sim kartici ). A to je li sim u potpunosti isparav ili je li mobitel u potpunosti isparavan ( antene i ležišta sima i slično ) ne vide nego se za isti problem ide u servis.

Moj prijedlog:
1. Ubaci drugu sim karticu u mobitel i provjeri kakvo je stanje radi li kako treba sve ( Internet , razgovori, slanje sms-a )… ako radi na drugoj kartici ..odi do A1 centra i zamjeni sim .

2. Ako navedeno u prvom koraku ne riješi tvoj problem… napravi povrat na tvorničke postavke … ponovo podigni telefon i provjeri stanje , radi li sve kako treba.

3. Ako ni drugi korak ne pomogne .. pravac u servis i ponovo nabroji kvarove na onaj obrazac , pa nek ih otklone servisu i vrate ti ispravan mobitel ( pretpostavljam da je uređaj još pod garancijom ) .

Sretno , javi kako je prošlo.
Pogledaj original

Odgovora 4

Evo jučer bijah u A1 poslovnici. Kažu da ništa ne mogu nego ponovo na servis. Tako da sad čekam pa ćemo čut šta će reć u čem je stvar.
Razina korisnika 1
M.C. bok,

ovdje je najbolje rješenje upravo ovo što ti je sugerirao 'razjaren' - Testirati SIM karticu u drugom mobilnom uređaju ili neku drugu SIM karticu u tvom uređaju kako bi znali odakle početi s provjerama.
Prema svemu što si naveo nekako mi se čini da je pogreška do mobilnog uređaja te bih te također uputio u A1 poslovnicu da se uređaj preda ovlaštenom servisu.

Također, nakon što obaviš testiranje SIM kartice. javi se na 0800 091 091 ako ćeš i dalje imati poteškoća da tehnička podrška napravi svoj dio posla i obavi dodatne provjere te ćemo te nakon toga uputiti na servis.

Matej
A očito ću morati opet ić. Mučno mi je više ić i čekat red po 3-4h, pa čekat mob po mjesec dana da se vrati iz servisa. Od 13.9. sam na ekstra sporom zamjenskom mobu, a svoj imam 2 tj. i od prvog dana ne radi. Nadala sam se da je možda stvar u mreži ili nešta da ne moram ić, ali očito je stvar u mobitelu.
Treba mi ispravan mobitel zbog faxa i posla, sve u hodu rješavam, a ako opet zaglibi na servisu na mjesec dana poludit ću.
Kartica je ta 2 mjeseca u zamjenskom mobu radila normalno uključujući i internet i signal. Prije nego što je Huawei bio na popravku, sim je također radila normalno i nikada nije bilo problema niti sa signalom niti sa internetom. Signala je bilo čak i u šumskim zabitima, a sad na trgu Jelačića prazno i ne radi.
Samo sam je prebacila u to novo ležište u svom mobu i nitko joj ništa nije radio, nema smisla da sim sad ne valja. Trenutno nemam nikoga u blizini tko je na A1 da zamjenim sim i to provjerim.
Ono šta su mi danas rekli da ručno "namjestim postavke" je koma. Kao i na postu prije mojeg, ona fora sa ukucavanjem IP adrese i ostalih stvari - n.e. r.a.d.i.. Toliko je loše da sam izbrisala novi APN, vratila stari i resetala mob, i sad barem kad uhvati internet, otvara sve normalno.
Uređaj je pod garancijom novom na 2 godine jer su zamjenili matičnu ploču, samo kažem, dosta mi je servisa koji toliko dugo traje i onda napišu da je popravljeno i provjereno pa nije, pa se ja moram žalit i opet mjesec dana čekat servis. I onda, ne radi nešta totalno treće.

Pokušat ću ovaj tjedan navratit u istu A1 poslovnicu gdje i prva dva puta, pa da vidim imaju li tamo kakvu ideju šta napravit il sam opet osuđena na servis. Javim se s vijestima 🙂
Razina korisnika 4
Nema veze što si ti oni rekli ( iz SZK-a da je kartica i mobitel u redu ), odakle oni to znaju.. nisu vidoviti , pa ne bi se nosio mobitel u servis da oni to tako rješavaju … mogu vidjeti da imaš signal ( to jest da je mob aktivan ) i da je uključen Internet promet na tvom sim kartici ). A to je li sim u potpunosti isparav ili je li mobitel u potpunosti isparavan ( antene i ležišta sima i slično ) ne vide nego se za isti problem ide u servis.

Moj prijedlog:
1. Ubaci drugu sim karticu u mobitel i provjeri kakvo je stanje radi li kako treba sve ( Internet , razgovori, slanje sms-a )… ako radi na drugoj kartici ..odi do A1 centra i zamjeni sim .

2. Ako navedeno u prvom koraku ne riješi tvoj problem… napravi povrat na tvorničke postavke … ponovo podigni telefon i provjeri stanje , radi li sve kako treba.

3. Ako ni drugi korak ne pomogne .. pravac u servis i ponovo nabroji kvarove na onaj obrazac , pa nek ih otklone servisu i vrate ti ispravan mobitel ( pretpostavljam da je uređaj još pod garancijom ) .

Sretno , javi kako je prošlo.

Odgovori