mobitel (Huawei P9 Lite) je u zadnja 2 mjeseca bio 2 puta na popravku zbog neispravne bljeskalice, i popravili su to iz drugog puta tako da su stavili novu matičnu ploču i sve pet.
Međutim, od tada (7.11.) do dana današnjeg mobitel ima problema sa signalom i mobilnim internetom:
- signal nestaje u centru Zagreba, ili bilo gdje u Zgu i na putu, itd. (ostane crtica, dvije što je ništa)
- poziv je praktički nemoguće ostvariti (u pola sata jednu te istu osobu mogu zvat s različitih lokacija i neću ostvariti poziv)
- kada se poziv ostvari izbaci nakon par minuta i nije moguće ponovo nazvati
- ljudi me slabo čuju ili čuju kao ga razgovaram kroz vodu
- prije nego što prekine poziv čuju se škripavi i krčeći zvukovi (i to čujem i ja i osoba koju zovem)
- mobilni internet je aktivan i uključen i piše 4G, međutim strelice su sive i interneta nema
- internet je uključen, ali uopće nema znaka 4G, H il šta već i nema interneta
- internet je isključen, znakova ima i nema interneta
- nestaje na random, malo ga ima, pa crkne, pa ga se ne može dobit narednih 150 tisuća puta dok pokušavate da proradi (nekad upali reset mobitela, ali na vrlo kratko)
- poruke ne šalje ili ih pošalje satima kasnije "kad uhvati signal"
Nešto ili sve od ovoga gore navedenog se događa barem nekoliko puta dnevno od tog datuma, s time da je u zamjenskom mobitelu internet radio normalno kao što je bilo moguće i uspostavljati pozive.
Danas su mi u službi za korisnike poslali SMS s postavkama interneta(APN: internet), što sam promijenila, međutim situacija je slična, otvori par internetskih stranica, a npr. youtube ili neke zahtjevnije aplikacije se vrte na "loading" i u konačnici kažu "no internet connection, check your connection" itd...S time da su mi rekli da su i uređaj i moja kartica u redu. Sad je stvar još gora, jer kad ima interneta otvara samo internet preglednik i ništa više, prije kad se internet pojavio (APN: data.vip.hr), bar je otvarao sve aplikacije normalno.
Drugi koji su na A1 mreži koje ja znam nemaju sličnih problema u posljednja 2 tjedna pa pretpostavljam da je s mrežom sve u redu.
Koje je rješenje za sve ovo?
Najbolji odgovor od razjaren
Pogledaj original