Nepostojeća usluga

  • 11 September 2017
  • 4 odgovora
  • 723 pregleda

Prije otprilike 2 tjedna,zapoćela je naša agonija. Naime,uzeli tablet ,na pretplatu 2 godine. Trebao nam je net,na bonove skupo. Tablet je bio namijenjen,kao poklon nekome,tko je prošao maturu. Internet je bio za nas. Bilo kako bilo,poklonio tablet za maturu. Imali smo još nešto kuna na t mobile sticku,pa ono,nije bio toliki stres,što od prvog trenutka,internet puca. Svake minute. Moram se odspojiti pa ponovno spojiti,i onda radi normalno i brzo,cijelu jednu minutu. Otvaranje stranica ? Ako imam sreće. Kontaktirali službu za korisnike. Više puta. Loše mi je više,od zvanja,čekanja,a pogotovo ponavljanja. Bilo kako bilo,pronalaze se razni razlozi za navedeno. Od blizine shopping centra,do boje kape papa štrumpfa. Sve eto,legitimni i smisleni razlozi. 2 dan,pokušao raskinuti ugovor. Još sam mogao nekako,do tableta. Ono sorry,zeznuli me u vipnetu. Nije mi dozvoljeno,jer smo tablet uzeli na prodajnom mjestu,i ne možemo ga vratiti sada više,strpite se malo riješit ćemo. OK. Ostavio tablet,sinu od prijatelja,kao poklon za maturu. Zaslužio je. Mislih,sve bude ok. 2 godine smo ipak,imali već ugovor s vipom,bilo je problema,ali ne ovakvih. Bude se riješilo. I sad. Nemam tablet,nemam internet. Stigao prvi račun za pružene usluge. Koje točno usluge prosim lepo ? 4G ? Nemam. 3G ? imam. Na minutu,pa odspoji,spoji.Pa pogledaj mail. Zaboravi sim racing,a test vozač sam ,na forumu svjetskog glasa. Ovaj post,sam morao u notepadu,pa copy paste. Inaće pukne upload. Danas odoh sa pisanim zahtjevom za raskid ugovora,na prodajno mjesto. Tražim štambilj na svoj primjerak. Šaljem isto službi za korisnike. Ili budu,smanjili cijenu,tj umanjili raćune,zbog nemogućnosti pružanja usluge,ili budu raskinuli ugovor BEZ PENALA ! Tablet ? nemam. Voljan sam ga otplatiti,po planu,kako je navedeno u ugovoru,24 rate X 50 kn. To što gospoda iz vipneta,nisu u stanju ispoštovati ugovor,to ne znaći,da ćemo mi sada,uz to,što smo izigrani,još plaćati penale,ili ne daj bože,kompletnu cijenu tableta,i još jednokratno. Kontaktirao sam HAKOM. Znam proceduru i koliko gospoda iz vipneta imaju za odgovor. A Također,poznajem i gospodu iz vipneta,i njiovu ažurnost u rješavanju problema. Te uopće ne sumnjam,da bude sve završilo,na HAKOMU. A ne dao bog,da mi stigne još koji raćun,za vrijeme ne postojanja ugovorene usluge. Ili ne daj bože,obavijest o ovrsi,od nekog legalnog kamatara. Ne dao bog. Eto. Otvorih novu temu,možda nekome pomogne,da se VIPNETOM,ništa ne potpisuje. Možda netko eto,ima sličnih iskustava,pa se javi ovdje,sa nečim konkretnim.

Odgovora 4

Razina korisnika 4
Bok @tino008
Žao mi je što imaš poteškoće s našom uslugom :(
Možeš li nam, molim te, poslati podatke vlasnika usluge i kontakt broj, uz kratki opis, OVDJE pa ćemo dodatno provjeriti?
Poštovani,

zahvaljujemo na poslanoj poruci.

Vezano za vašu prijavu poteškoća vjerojatno se radi o mikrolokacijama gdje razina signala nije dostatna pa često dolazi do promjene mreže.



Nažalost nismo u mogućnosti uvijek i na svakoj mikrolokaciji ostvariti optimalnu kvalitetu signala. Uzrok tome raspored je baznih stanica, odnosno njihova usmjerenost.

Kako se radi o mobilnom internetu koji nije vezan uz lokaciju, sukladno članku 8.1 i 8.2 iz Općih uvjeta poslovanja Vipnet d.o.o., nismo u mogućnosti udovoljiti Vašem zahtjevu te odobriti raskid ugovora bez plaćanja ostatka ugovorne obveze.

8.1. Krajnji korisnici usluga u pokretnoj javnoj komunikacijskoj mreži Vipneta potpisom Zahtjeva prihvaćaju da Vipnet pruža usluge unutar tehničkih i operativnih mogućnosti sustava svoje javne komunikacijske mreže te da zbog toga usluge neće biti dostupne Krajnjem korisniku u svako doba i na svakom mjestu.

8.2. Krajnji korisnici usluga u pokretnoj javnoj komunikacijskoj mreži Vipneta su obvezni plaćati mjesečnu naknadu čak i ako usluge ne budu dostupne u određenim područjima ili u određeno doba. Krajnji korisnici usluga u pokretnoj i nepokretnoj mreži Vipneta obvezni su plaćati mjesečnu naknadu iako nisu koristili ili pokušali koristiti usluge unutar određenog razdoblja i/ili po promjeni lokacije korištenja usluga. Vipnet se obvezuje prilikom potpisivanja Zahtjeva obavijestiti Krajnjeg korisnika o eventualnim smetnjama i/ili mogućim tehničkim poteškoćama.

U slučaju prijevremenog raskida pretplatničkog ugovora biti će naplaćena naknada za prijevremeni raskid ugovora sukladno članku 14.1 Općih uvjeta poslovanja VIPnet d.o.o.

14.1. U slučaju da Krajnji korisnik jednostrano raskine Ugovor prije isteka razdoblja obveznog trajanja Ugovora (što uključuje i raskid Ugovora u slučaju prijenosa broja), Krajnji korisnik je obvezan platiti ukupan iznos svih preostalih mjesečnih naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja Ugovora ili naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario, ako je plaćanje te naknade povoljnije za Krajnjeg korisnika.“

Opće uvjete poslovanja možete pronaći i na našoj internetskoj stranici: http://www.vipnet.hr/o-vipnetu/opci-uvjeti-poslovanja



Podsjećamo kako je pretplatnički odnos sklopljen uz ugovornu obvezu do 29-08-2019.

Ako Vam linija nije potrebna savjetujemo Vam da umjesto raskida pretplatničkog odnosa napravite prijenos ugovora na drugu platežno odgovornu osobu. Također, možete zatražiti uključenje usluge Privremenog isključenja, uslugu je moguće uključiti na maksimalno trajanje od 270 dana slanjem pisanog zahtjeva, s pečatom i vlastoručnim potpisom odgovorne osobe na broj faksa 0917709 ili odlaskom na najbliže Vipnet prodajno mjesto.



Ako i dalje želite napraviti raskid pretplatničkog odnosa uz uvjet naplate Naknade za prijevremeni raskid ugovora isti ste u mogućnosti zatražiti odlaskom na Vip prodajno mjesto gdje je potrebno ispuniti Zahtjev za raskid ugovora o pretplatničkom odnosu.

Raskid ugovora moguće je zatražiti i slanjem zahtjeva za raskid ugovora preporučenom poštom s kopijom osobne iskaznice i vlastoručnim potpisom na službenu adresu VIPnet-a:

VIPnet d.o.o. , p.p. 470, 10 000 Zagreb.



Nadam se da smo Vam pružili tražene informacije. Ukoliko istima ipak niste zadovoljni, utoliko ste slobodni u roku od 30 dana uputiti pisani prigovor drugostupanjskom tijelu na adresu Povjerenstvo za reklamacije potrošača, Vrtni put 1, 10000 Zagreb ili na e-mail adresu: povjerenstvo@vipnet.hr. Uvjet za slanje prigovora e-porukom je prijavljena e-mail adresa.

Za vrijeme trajanja spora, a da biste se mogli neometano koristiti uslugama na Vašoj liniji, potrebno je podmiriti nesporni dio računa/prosjek zadnja tri računa te nastaviti plaćati buduće račune."





Zahvaljujemo na Vašem upitu. Za najčešća pitanja i odgovore predlažemo Vam da posjetite našu Podršku na stranici: http://www.vipnet.hr/podrska ili postavite pitanje forumašima na Vip forumu: http://forum.vip.hr/

S poštovanjem,

Meriem Chatt Romić

Služba za korisnike
Vipnet d.o.o.
Služba za korisnike
Prvo. Vipnet se obvezuje prilikom potpisivanja Zahtjeva obavijestiti Krajnjeg korisnika o eventualnim smetnjama i/ili mogućim tehničkim poteškoćama.. Nije mi dozvoljeno niti isprobati tablet,a kamoli kvalitetu usluge,prije potpisivanja ugovora.

Drugo. Krajnji korisnici usluga u pokretnoj javnoj komunikacijskoj mreži Vipneta su obvezni plaćati mjesečnu naknadu čak i ako usluge ne budu dostupne u određenim područjima ili u određeno doba. Krajnji korisnici usluga u pokretnoj i nepokretnoj mreži Vipneta obvezni su plaćati mjesečnu naknadu iako nisu koristili ili pokušali koristiti usluge unutar određenog razdoblja i/ili po promjeni lokacije korištenja usluga. Vipnet se obvezuje prilikom potpisivanja Zahtjeva obavijestiti Krajnjeg korisnika o eventualnim smetnjama i/ili mogućim tehničkim poteškoćama.

Na istoj lokaciji,u protekle 2 godine,korišten je vipov internet,bez pucanja signala. Vrlo rijetko problemi,sa vezom,češće sa vašim službama i računima,kao i uslugama.


Treće. Ako Vam linija nije potrebna savjetujemo Vam da umjesto raskida pretplatničkog odnosa napravite prijenos ugovora na drugu platežno odgovornu osobu. Također, možete zatražiti uključenje usluge Privremenog isključenja, uslugu je moguće uključiti na maksimalno trajanje od 270 dana slanjem pisanog zahtjeva, s pečatom i vlastoručnim potpisom odgovorne osobe na broj faksa 0917709 ili odlaskom na najbliže Vipnet prodajno mjesto.


Dakle,prodate mi uslugu bez usluge,i tvrdite da je sve po zakonu ? Linija mi je potrebna,ali vaše usluge ne postoje.








Četvrto. Marljivo skupljam fotografije i video za HAKOM,koji će očito,ovdje morati uzeti stvari u svoje ruke.

Nemam što više dodati,pripremamo se za drugostupanjsku komisiju vipa, a nakon toga idemo na HAKOM. Dosta.
Mail koji je stigao prije gor zalijepljenog. 5 minuta prije.

Poštovani,

zahvaljujemo Vam na poslanoj poruci.

Prije svega želimo naglasiti kako nam je izuzetno važno primiti iskreno mišljenje svakog korisnika budući da cijenimo Vaše povjerenje koje nam poklanjate i koristite naše usluge. Ujedno, zahvaljujemo na ukazanom nezadovoljstvu jer upravo nam ono pomaže da djelujemo na ponudu svojih usluga kako bismo se što više približili potrebama i interesima naših korisnika.

Nažalost, nismo u mogućnosti uvijek i na svakoj mikrolokaciji ostvariti optimalnu kvalitetu signala. Uzrok tome raspored je baznih stanica, odnosno njihova usmjerenost kao i konfiguracija terena.

Upoznati smo da pored svih naših akcija i mrežnih optimizacija krajnji rezultat, na žalost, nije u potpunosti ispunio Vaša očekivanja, no kako smo na navedenoj lokaciji optimizacijski napravili najviše što smo mogli, kvaliteta signala ostat će na postignutoj razini sve do postavljanja novih baznih stanica.



Usluga mobilnog interneta nije vezana za lokaciju.



S obzirom da navodite poteškoće koje mogu biti povezane sa kvarom na uređaju ili SIM kartici, savjetujem da ih testirate.

Stavite SIM karticu u drugi uređaj i ukoliko se poteškoća ponavlja, ljubazno molimo da posjetite najbližu Vip poslovnicu i napravite zamjenu SIM kartice.



Ukoliko tablet ima istu poteškoću sa drugom SIM karticom, potreban je servis te Vas ljubazno molimo da posjetite najbližu Vip poslovnicu radi istoga.



Za dodatne upite stojimo na raspolaganju.



Pronađite najčešća pitanja i odgovore na Tehničkoj podršci na webu ili postavite pitanje forumašima na Vip forumu

S poštovanjem,

Meriem Chatt Romić

Služba za korisnike
Vipnet d.o.o.
Služba za korisnike
E: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
W: http://www.vipnet.hr



Hrpa gluposti. Kartica je zamijenjena drugi dan. Testirana u 5 uređaja. Na svima isto. Otišao sa stickom kod prijatelja na savicu. Isti problem. Na 2 uređaja. Na drugoj lokaciji. Poslikao sve,čuvam za drugostupanjsku komisiju i hakom. Poslikao testiranja brzine interneta,na 2 lokacije. Poslikao na konzoli na firefoxu,neresponsivnost VIP ovih servera,kao i uporno lovljenje signala u bosni,umjesto u zagrebu. Poslikao i timed out veze. Svaka tako završi. Snimio i kako izgleda korištenje vašim internetom,odspajajne svake 2 minute,da bih mogao surfati.Poslikao i t mobile bonove,koje sam prisiljen kupovati,zbog vaših laži. Ja kad zagrizem,ne puštam. Dokazah vam već više puta,da i iznad boga ima bog. Budem i ovaj puta. Lijepi pozdrav.

Odgovori