Najbolji odgovor od A1_Darka
Pogledaj originalnemogucnost koristenja podataka
Ne mogu koristit internet putem podataka, a imam ukljucenu tarifu 500MB. Sta da napravim da rijesim ovaj problem?
Pozdrav MilanCmar,
nazovi odjel tehničke podrške na 0800 091 091 da provjere tvoju liniju.
nazovi odjel tehničke podrške na 0800 091 091 da provjere tvoju liniju.
Zvao sam ih i poslali su mi neke upute i slijedio sam ih te i dalje se ne mogu spojit na mobilni internet.
Sta da radim, da aktiviram neku novu tarifu il sta?
Jel u pitanju android, iphone ili glupson mobitel?
Ako je u pitanju glupson mobitel moraš upisati proxy, za prva dva naprotiv, proxy uzrokuje nemogućnost spajanja na internet. Provjeri u postavkama za internet. Briši 212.091.099.091, početnu stranicu, lozinku 38591i pasword 38591 (upisan kao *****)ako imaš android. Naime, nebiš vjerovao, ali SZK šalje automatske postavke za android sa upisanim proxyjem
Ako je u pitanju glupson mobitel moraš upisati proxy, za prva dva naprotiv, proxy uzrokuje nemogućnost spajanja na internet. Provjeri u postavkama za internet. Briši 212.091.099.091, početnu stranicu, lozinku 38591i pasword 38591 (upisan kao *****)ako imaš android. Naime, nebiš vjerovao, ali SZK šalje automatske postavke za android sa upisanim proxyjem
Android je.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.