Riješeno

Nemoguće se povezati s internetom (mobitel LG G4)

  • 13 Studeni 2018
  • 21 odgovor
  • 754 pregleda

Razina korisnika 2
Haaaaaj! Cijeli dan moj sin i ja pokušavamo se spojiti na internet preko mobitela, postavke smo probali podešavati ručno, pa smo na kraju dobili i automatske postave od A1. Niti nakon toga mobitel se ne spaja na internet. Ima li tko takvih iskustva s tvrdokornim odbijanjem mobitela da se spoji na internet? Inače, preko WiFi-ja se spaja sasvim normalno. Heeeeeeeeeeelp! 😥
icon

Najbolji odgovor od razjaren 14 Studeni 2018, 16:15

1. Napravi kako je napisao kolega @relativity ( ugasiti pa upaliti uređaj, u postavkama omogućiti mobilne podatke )

2. Provjeri da nisi slučajno postavio ograničenje mobilnog prometa ( dnevnog ili mjesečnog ) to zna zaustaviti mobilni Internet ali obično uz poruku obavijesti o istom . Svejedno provjeri i to.... i da valjda imaš još prometa koji ti je dostupan ili kuna na računu kako bi mobilni internet bio dostupan.

3. Stavi drugu sim karticu u mobitel i vidi radi li …. Ili ako nemaš drugu sim ,,,zamjeni svoju sim karticu u A1 centru ( ako ti nije daleko ) , besplatno je

4. Ako nakon ovih radnji nema mobilnog interneta , vrati mobitel na tvorničke postavke ( prije toga spremi ono što ti je važno ,,,( slike, video ,dokument)i,,, kad radiš tu radnju sve ti obriše
sa mobitela. .

5. Ne pomogne li sve gore navedeno a naveo si da si i postavke za Internet već radio i postavljao ručno te iste zatražio i od A1 službe i nije pomoglo ……,
Nažalost morati ćeš u servis nositi mob na popravak ili kupiti novi.
Pogledaj original

Odgovora 21

Razina korisnika 6
Bedž
Jeste li pokušali ugasiti pa upaliti uređaj? Također provjerite u postavkama da li su vam omogućeni mobilni podaci?
Razina korisnika 4
1. Napravi kako je napisao kolega @relativity ( ugasiti pa upaliti uređaj, u postavkama omogućiti mobilne podatke )

2. Provjeri da nisi slučajno postavio ograničenje mobilnog prometa ( dnevnog ili mjesečnog ) to zna zaustaviti mobilni Internet ali obično uz poruku obavijesti o istom . Svejedno provjeri i to.... i da valjda imaš još prometa koji ti je dostupan ili kuna na računu kako bi mobilni internet bio dostupan.

3. Stavi drugu sim karticu u mobitel i vidi radi li …. Ili ako nemaš drugu sim ,,,zamjeni svoju sim karticu u A1 centru ( ako ti nije daleko ) , besplatno je

4. Ako nakon ovih radnji nema mobilnog interneta , vrati mobitel na tvorničke postavke ( prije toga spremi ono što ti je važno ,,,( slike, video ,dokument)i,,, kad radiš tu radnju sve ti obriše
sa mobitela. .

5. Ne pomogne li sve gore navedeno a naveo si da si i postavke za Internet već radio i postavljao ručno te iste zatražio i od A1 službe i nije pomoglo ……,
Nažalost morati ćeš u servis nositi mob na popravak ili kupiti novi.
Razina korisnika 7
Bedž +3
U jednom trenutku sam pomislio napisati moguća rješenja ali onda pomislim... Gospodin je vjerojatno pročitao, otklonio problem, zaboravio uopće da se i registrirao na ovaj forum u sitnim satima otvarajući temu a da ne govorim da na kraju pameti nije bilo zahvaliti se ili napisati da je proradilo. To je realnost foruma i linka "Pitaj pa se više nikad ne pojavi na forumu". Svaka čast forumašima na pomoći. 😉
Razina korisnika 3
gogsy1975 nadam se da to ipak neće biti slučaj. Ako me pamćenje dobro služi, a profilna mi je u tome pomogla, Duddo68 s nama rado komunicira preko društvenih mreža. Sigurna sam da će svratiti ponovno i na forum. E sad, prije ili poslije ne znam, ali vjerujem da u nekom trenu hoće...Duddo68 nemoj da uzalud vjerujem 😃
Razina korisnika 2
Tu sam ja, samo se nisam imao vremena odmah javiti. Sve smo živo isprobali, ali ništa ne pomaže. Sanja, ti znaš da sam aktivan uvijek, ali, brate, sad sam se izgubio u postavkama. Sve je ispravno podešeno, jedino što mene muči je sljedeće. Prije par godina smo zatražili od VIP-a da za taj broj isključi opciju podatkovnog prometa, jer je preko noći nekad znao pojesti čitav bon. E, sad, gospođica iz Tehničke podrške kaže da ne vidi da je bilo što blokirano ili mijenjano. Fakat, Sanja, ako možeš, smisli rješenje. Gogsy1975 tu sam ja! Hvala na savjetima, relativiti, razjaren. Išli smo korak po korak, resetirali, dobili automatske postavke na SMS, ali čudo se ne želi upaliti. Love na bonu ima dosta i 4 gige neiskorištene 🙂 Heeeeelp
Btw, nisam od onih koji riješe problem zahvaljujući dragim ljudima i samo nestane bez zahvale ☺
Razina korisnika 4
Pa kolega @Duddo68 , jesi li probao staviti drugu karticu u taj LG G4 .. pa ako s drugom sim ( i drugi broj ) radi mobilni Internet onda je mobitel u redu a i postavke.
Ako radi na drugom broju ( sim-om) istog operatera , onda nešto nije u redu s tvojom sim karticom ili s brojem koji je vezan za taj tvoj sim.
A onda znamo da nije do mobitela i postavki nego do broja na tvom sim-u . te ti taj problem može riješiti samo A1 ( služba za korisnike, njihov centar ) ili @A1_Sanja kako si sam naveo ako joj pošalješ podatke ( ili ih zatraži od tebe )
Razina korisnika 3
Duddo68 znala sam ja da me nećeš iznevjerit. Koliko sam te upoznala kroz dosadašnju komunikaciju, po profilu odgovaraš našim forumašima 😃 Oni su uvijek realni i kad treba pohvalit i kad treba pokudit, ali ne ustručavaju se iskreno izjasniti niti u jednom niti u drugom slučaju..nego radi li se o broju na bonove? Ako da, možeš li poslati SMS sadržaja GPRS na skraćeni broj 13111. Nakon odgovora pokušat resetirat uređaj i spojit se?
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Duddo68 - drago mi je čuti, u tom slučaju se ispričavam na krivoj procjeni. Ili nisam toliko često na društvenim mrežama. :)

Sve je napisano pa ako još nešto zatreba, piši. 😉
Razina korisnika 2
@gogsy1975, sve ok, nemaš frke 🙂 Tu smo, međusobno si pomažemo! 😉
Razina korisnika 2
Sanja, probat ću, javim ti povratno!!! Da, broj je na bonove!
Razina korisnika 3
Duddo68 znam da me nećeš iznevjeriti 😃 Nadam se da će pomoći..čekamo..
Razina korisnika 2
@razjaren , ni na drugom mobu ne radi. Dakle, nešto je u vezi s tarifom ili možda treba aktivirati podatkovni promet, s obzirom da je deaktiviran prije par godina. Evo, Sanja mi kaže da pošaljem SMS s porukom GPRS na broj 13111. Probat ću i to.
Razina korisnika 2
Nažalost poslali ste SMS krivog sadržaja. Kaže mi u povratnom SMS-u
Razina korisnika 2
Uglavnom, dragi moji ljudovi, moramo u poslovnicu A1, na provjeru kartice....eto 😐
Razina korisnika 4
Bedž
Hm, o kojoj tarifi se uopće radi ovdje? Meni se čini nekoj prastaroj ako je "jela" novce za internet?
Razina korisnika 2
Bio sam danas u Gajevoj u A1 poslovnici. Čovjek na šalteru pogledao mobitel i skužio da su APN postavke koje sam dobio od službe za korisnike skroz krive. A dobio sam ih ukupno 5 od Službe za korisnike. Od tih pet postavki svaka je bila drugačija i naravno....pogrešna. Što nakon ovoga reći? To je na razini onog upita: ''imate poteškoća s telefonom, jeste li ukopčali žicu u zid?''...a tim telefonom razgovaramo. Dakle, stručnost nekih ljudi koji tamo rade, a pogotovo u Tehničkoj podršci je....nula. Kažem, nekih ljudi. Ja imam baš takvu sreću da naiđem na poprilično nesposobne djelatnike. Mislim da ću prije dobiti pomoć na ovom Forumu od dobrih ljudi koji se kuže u tehniku, nego od takozvanih ''stručnjaka'' 😒
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mislim da je preblaga selekcija kadrova, ponekad po davanju nebuloznih informacija čak pomislim da su insideri drugih mreža koji rade kontra a1. 😎
Razina korisnika 4
Bedž
Mda, automatske postavke za internet su za glupe mobitele još uvijek. Badava sam im ja stoput telefonski objašnjavala da za androide već odavno nema unosa za proxy,za početnu stranicu,za IP adresu, lozinku i korisničko ime. Badava se telefonskoj SZK ukazuje da su im te automatske postavke krive i već odavno zastarjele. Poslali su oni i meni automatske postavke, pa sad ne mogu iz Samsung internet browsera izbrisati početnu stranicu http://live.vip.hr 🤣, mogu samo promjeniti da mi se ne otvara a1.hr, jer naravno, live.vip.hr ne postoji već par godina, ali očito to SZK ne zna 🤣😂
Razina korisnika 2
@gogsy1975, da...preblaga selekcija. Kad ti netko pošalje par puta postavke, a ti onda nazoveš drugog djelatnika korisničke pa ti taj pošalje sasvim druge postavke, treći treće...i tako dalje. Da ne spominjem tako infantilne odgovore koji se ponavljaju do besvijesti ''a, jeste restartali mobitel?''....Jesam, brate, već se restartao i upalio i ugasio i upalio....''I, kažete, ne radi?''....Pa da radi, ne bih zvao, džizssss...Dakle, onda naletiš na čovjeka u Gajevoj, u poslovnici A1, koji s dva poteza prstom podesi postavke, bez ikakvog paljenja i gašenja mobitela i napomene da su postavke skroz krivo podešene, a podešene su prema uputama Službe za korisnike. Već smo živce izgubili ovih par dana...Mislim si da nešto nije s mobitelom u redu, ali neeee....Službu za korisnike malo pročešljati, ostaviti ljude koji znaju svoj posao.
Razina korisnika 2
@nickno, pa upravo to. Meni šalju da moram upisati IP, adresu, lozinku, a ja gledam k'o telac jer to nemam gdje upisati. I trubim isto da te postavke ne rade, nešto ne štima. Pitaju koji model, kažem LG G4, oni mi pošalju nešto sasvim deseto, a onda mi se sljedeći operater smije jer se pokušavam ulogirati s neke čudne vip...nešto...postavke i veli da je to baš sve čudno i krivo...i pošalje mi automatske postavke koje su isto totalno pogrešne. Beš mi sve ako neki od njih znaju što je Android i da VIP više ne postoji.
Razina korisnika 4
Bedž
Čak i na ovom forumu u podforumu Android za postavke interneta prvo piše ovo:

Internetske postavke odnose se na uređaje s Android operativnim sustavima: Ice Cream Sandwich, Jelly Bean i KitKat.


Kaj netko još koristi te android OS-ove? Mislim ono, za dva mjeseca ću dobiti Pitu, tj. Android 9.0...
Postavke vrijede i za Oreo,ali nemojte zbunjivati androidaše, ajedanovci 😁.
Mada ja još nisam izbrisala APN gprs0.vipnet. hr, još mogu i preko njega na internet. Ali, da upišem 212.091.099.091., 38591,*****, ulaz 8080, nema šanse da ću se spojiti na internet. To nemrem već 5 godinaaaa. I to nisam saznala preko Vipa, već preko časopisa Bug. 🤣😂

Odgovori