Riješeno

Nema interneta, nema usluge, podršku nije briga

  • 26 June 2020
  • 13 odgovora
  • 4470 pregleda

Razina korisnika 1
  • Probio led s 1 postom
  • 4 odgovora

Koristimo usluge A1 oko dva mjeseca, već razmišljamo vratiti se Iskonu.

 

Prebacili smo se u našem domu u Zagrebu internet sa Iskona zbog povoljnije ponude. Ljetujemo na obali, pa je za to potreban poseban sistem u obliku kartice koja se umeće u uređaj, pa se preko nje Wifijem koristi laptop. Sve je funkcioniralo ok dok smo tako koristili karticu koju je dao Iskon, prilično straightforward; umetneš karticu, uključiš Sony Xperiu Miro (star mobitel ali je služio svrsi, Android), ideš na postavke->više->Dijeljenje veze i prijenosna, te staviš kvačicu na Prijenosna WiFi pristupna točka, na laptopu pokaže vezu/točku s tim i tim imenom i uspostavljena konekcija bez problema.

 

Naravno, to nije bio slučaj sa A1.

 

Umetne se kartica,  na zaslonu uređaja pokaže se ime operatera A1, ali uz poruku "nema usluge". Kada se ide na postavke i stavi kvačica, ono pak izbacuje poruku "Pojavila se pogreška na mreži". Nakon toga pojavi se isti naziv na laptopu, ali s uskličnikom, uspjeva konekcija ali nema interneta. Pokušao sam svašta, mijenjao položaj kartice, išao na konfiguriranje wifi pristupne točke na mobitelu, mijenjao wpa psk, wpa2 psk, na mobilnim mrežama isključio i uključio podatke putem mobilne mreže, izmjenio način rada mreže wcdma/gsm itd. Možda je, zaboga, problem sa strane operatera?

 

Zovemo službu, iznesemo im problem, nakon razgovora oni nama kažu da bi to trebalo funkcionirati. Ok, trebamo nešto zbaviti u Zagrebu, otići ćemo direktno u njihovu poslovnicu na Savskoj cesti. Dođemo mi, damo uređaj, serijski broj kartice, gospodin nešto črčkao po mobitelu i računalu par minuta. On nam pokaže da se mogao konektirati koristeći drugi mobitel. Super, to valjda sad funkcionira. Vraga. Vratimo se na obalu, opet isto.  Zovemo ponovo. Pitamo za problem, damo osobi serijski broj kartice, oni kažu da je kartica deaktivirana. Molim!? Ok, aktivirajte nam karticu, oni kažu za 5 minuta. Naravno, nakon 20+ minuta sve isto.

 

Zovemo mi još jedamput, rečeno gdje smo, što tražimo, detaljno ja objasnim problem i gorenavedene korake. Prvo nas Davor operater traži jesu li omogućeni podaci tj pristup putem mobilne mreže? Jesu. Nakon toga traži gdje se izlistavaju pristupne točke. Toga, naime, nema u postavkama. Najbliže tomu su "Nazivi pristupnih točaka" pod Postavke mobilne mreže koji ne prikazuje ama baš ništa, ni nazive, ni mogućnost unošenja.  Misli li davor na "Konfiguriranje wifi pristupne točke" navedeno iznad?

 

Mi kažemo gospodinu Davoru da je sve jednostavno funkcioniralo preko Iskona, on prilično arogantno i već pun nervoze i s visoka odgovora, da su oni (vi) puno napredniji od iskona. Džabe ta tehnološka naprednost, ako ne funkcionira, niti operateri znaju išta. Dano nam je indirektno do znanja da smo udarili u zid.

 

Ostavljam ovo ovdje.

 

icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 29 June 2020, 16:57

Pogledaj original

Odgovora 13

Razina korisnika 1
Bedž +3

Pozdrav Ham, žao mi je radi nesporazuma s kolegom. Vjerujem da je s tobom htio kreirati naš APN, odnosno pristupnu točku kako bi se uređaj mogao spojiti na mobilni internet.

Na uređaju odaberi Settings, potom Wireless & networks, pa Mobile networks i na kraju Access point names. Potom stisni Menu, pa New APN. 

U nastavku ti šaljem i postavke koje trebaš unijeti u kreiranu pristupnu točku (APN):

Pristupna točka (APN): internet ; Početna stranica (Server URL): http://www.A1.hr ; Korisničko ime i lozinka: 38591; IP adresa: 212.091.099.091; IP port (ulaz): 8080.

Nakon spremanja postavki potrebno je ugasiti i upaliti uređaj.

Nadam se da će ti ovo biti od pomoći. :)

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Ham , a koji uređaj koristiš kao hot spot? Jel to i dalje Android ili neki router? Ako je Android, zaboravi na upisivanje IP adrese, IP porta, jer Android već godinama ne može na internet sa postavkama koje ti je gore @A1_IvanL  stavio. Ali ako je router, ja sam slučajno dok sam proučavala Uvjete korištenja nabasala na podatak da A1 ne dozvoljava korištenje govornih kartica u routerima. E sad, uopće se ne sjećam gdje sam to pročitala 🤔

Razina korisnika 1

Nema polja za upisivanje ip, ip porta. Ima mmsc, mms proxy, mms priklj, mcc mnc

Razina korisnika 1

Probao sam bez ipja, i sa praznim poljima, restart - ne pali.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Pokušavam rezimirati ovaj podugačak post, pa ne zamjeri. Dakle, kupio si karticu mobilnog interneta A1, otišao na more, gurnuo karticu u Sony Experia Miro i probao napraviti hotspot interneta kojeg bi dijelio na raclčunalo i druge korisnike?

- Uređaj je Sony Experia Miro? Ako je sony experia miro koja datira iz 2012. sa starim androidom, nije li zaključana na drugu mrežu?

- ako je gospodin iz A1 stavljajući karticu u drugi mob napravio hotspot i spojio se, bit će da je gore navedeno.

Sorry, ali nekad je u uvodnom bolje navesti kratke činjenice a ne imenovanje djelatnika koji možda nije upućen, nażalost. Eto, odgovori na moje pitanje pa će netko od forumaša valjda pomoći. Moderatori te jedino mogu uputiti na servis. :)

 

EDIT: karticu stavio u neki drugi "uređaj", da probaš i na drugom?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa evo ti postavke za internet.

https://forum.a1.hr/android-25/a1-apn-postavke-internet-i-mms-za-android-24

A probaj i "zaboraviti" mrežu na laptopu i ponovno se spojiti.

A možda i tvoj laptop ima mogućnost odabira dinamičke MAC adrese, a tvoj stari mobitel to ne podržava kao ni moj. Ja sam morala na svom S9+ odabrati da koristi MAC telefona pri spajanju na hot-spot kojeg "glumi" moj prastari S5, sve dok je bilo namješteno na dinamički MAC, dobivala sam istu grešku kao i ti- bilo je spojeno, ali interneta nije bilo

Razina korisnika 1

Prebacio na noviji uređaj, sve više manje isto. Uređaj mora biti od A1 da radi?

Razina korisnika 7
Bedž +3

Prebacio na noviji uređaj, sve više manje isto. Uređaj mora biti od A1 da radi?

Čuvaš ime uređaja kao zmija noge, zato su i odgovori takvi jer ne znamo o kojem se uređaju radi. Ako trpaš sim karticu u mob iz dana kad su još operateri zaključavali uređaje na svoju mrežu, da. Uređaj zaključan na jednu mrežu ne radi na drugoj. Dakako, može se otključati (ako je isplativo). Ako imaš uređaj zaključan na HT, ne radi ti kartica od A1 u njemu. Ti najbolje znaš u koji uređaj stavljaš pa zaključi. ;) Isto tako da imaš neki prastari mob zaključan na A1 mrežu, dakako da u njemu neradi kartica od HT-a ili tele2 ili iskona. Samo to onda nebi javno opisao jer HT i tele2 nemaju forum na kojem to dozvoljavaju. ;)

Razina korisnika 6
Bedž +6

"Umetne se kartica,  na zaslonu uređaja pokaže se ime operatera A1, ali uz poruku "nema usluge". Kada se ide na postavke i stavi kvačica, ono pak izbacuje poruku "Pojavila se pogreška na mreži". Nakon toga pojavi se isti naziv na laptopu, ali s uskličnikom, uspjeva konekcija ali nema interneta."

 

Hmmm, a da ti nisi izvadio karticu iz Homeboxa, stavio je u mobitel i došao na područje gdje nema Homebox usluge? Homebox se baš nemre seliti kak ti hoćeš. Ak te A1 "ulovi" sa homebox karticom 500 km dalje od mjesta gdje je prijavljena, može ti blokirati uslugu.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@gogsy1975 , čisto sumnjam da mu je mobitel zaključan, ne bi mu pisalo A1, a mislim da bi ga odmah pri uključenju tražilo kod mreže. "Nema usluge" poruka pojavljuje se kad je mreža nedostupna, a to može značiti da uopće nema signala. 

Razina korisnika 1

Pokušali otključati uređaj, ni to nije išlo. IMEI nema na drugim mrežama.

 

U svakom slučaju, najizglednije deaktivirat ćemo uslugu. Na iskonu je funkcioniralo. If it aint broke, dont fix it.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa konfiguriranje hot-spota moguće je i na A1. 

Tvoj problem je mreža, a ne hot-spot. Nemaš signala. Nemaš signala od A1. 

Još uvijek nisi pojasnio koji je uređaj u pitanju, ni koja sim kartica.

I što to znači-pokušali smo otključati uređaj, ni to nije išlo? Svi mobiteli se mogu otključati kod operatera kod kojeg su kupljeni zaključani.

Kak misliš IMEI nema na drugim mrežama 🤔??? Na koliko bi se to mreža trebao spajati mobitel sa karticom A1???

Jel tvoja namjera ovih upisa samo trolanje iz dosade?

Razina korisnika 7
Bedž +3

Usluga ti je radila u A1 centru, na drugom uređaju. Dakle, očigledno želiš karticu ubacit u neki uređaj koji nije na A1 mreži ili ga ne možeš (ne znaš) otkodirati. Ajd pogodi zašto i čiji je Iskon "satelit" pa na njemu radi. ;) Użivaj.

Odgovori