Koristimo usluge A1 oko dva mjeseca, već razmišljamo vratiti se Iskonu.
Prebacili smo se u našem domu u Zagrebu internet sa Iskona zbog povoljnije ponude. Ljetujemo na obali, pa je za to potreban poseban sistem u obliku kartice koja se umeće u uređaj, pa se preko nje Wifijem koristi laptop. Sve je funkcioniralo ok dok smo tako koristili karticu koju je dao Iskon, prilično straightforward; umetneš karticu, uključiš Sony Xperiu Miro (star mobitel ali je služio svrsi, Android), ideš na postavke->više->Dijeljenje veze i prijenosna, te staviš kvačicu na Prijenosna WiFi pristupna točka, na laptopu pokaže vezu/točku s tim i tim imenom i uspostavljena konekcija bez problema.
Naravno, to nije bio slučaj sa A1.
Umetne se kartica, na zaslonu uređaja pokaže se ime operatera A1, ali uz poruku "nema usluge". Kada se ide na postavke i stavi kvačica, ono pak izbacuje poruku "Pojavila se pogreška na mreži". Nakon toga pojavi se isti naziv na laptopu, ali s uskličnikom, uspjeva konekcija ali nema interneta. Pokušao sam svašta, mijenjao položaj kartice, išao na konfiguriranje wifi pristupne točke na mobitelu, mijenjao wpa psk, wpa2 psk, na mobilnim mrežama isključio i uključio podatke putem mobilne mreže, izmjenio način rada mreže wcdma/gsm itd. Možda je, zaboga, problem sa strane operatera?
Zovemo službu, iznesemo im problem, nakon razgovora oni nama kažu da bi to trebalo funkcionirati. Ok, trebamo nešto zbaviti u Zagrebu, otići ćemo direktno u njihovu poslovnicu na Savskoj cesti. Dođemo mi, damo uređaj, serijski broj kartice, gospodin nešto črčkao po mobitelu i računalu par minuta. On nam pokaže da se mogao konektirati koristeći drugi mobitel. Super, to valjda sad funkcionira. Vraga. Vratimo se na obalu, opet isto. Zovemo ponovo. Pitamo za problem, damo osobi serijski broj kartice, oni kažu da je kartica deaktivirana. Molim!? Ok, aktivirajte nam karticu, oni kažu za 5 minuta. Naravno, nakon 20+ minuta sve isto.
Zovemo mi još jedamput, rečeno gdje smo, što tražimo, detaljno ja objasnim problem i gorenavedene korake. Prvo nas Davor operater traži jesu li omogućeni podaci tj pristup putem mobilne mreže? Jesu. Nakon toga traži gdje se izlistavaju pristupne točke. Toga, naime, nema u postavkama. Najbliže tomu su "Nazivi pristupnih točaka" pod Postavke mobilne mreže koji ne prikazuje ama baš ništa, ni nazive, ni mogućnost unošenja. Misli li davor na "Konfiguriranje wifi pristupne točke" navedeno iznad?
Mi kažemo gospodinu Davoru da je sve jednostavno funkcioniralo preko Iskona, on prilično arogantno i već pun nervoze i s visoka odgovora, da su oni (vi) puno napredniji od iskona. Džabe ta tehnološka naprednost, ako ne funkcionira, niti operateri znaju išta. Dano nam je indirektno do znanja da smo udarili u zid.
Ostavljam ovo ovdje.
Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj original