Najbolji odgovor od razjaren
Pogledaj originalNe kontan!
Stigla mi je poruka da iskljucin pa ukljucin podatke da bi moga nesmetano "surfat" i ja san to napravia al opet nista opet moran "surfat"na 2G mrezi i ja sad ne kontan kako da ja rjesin ovi problem kad ove njihove upute ne daju nikakav rezultat ako iko zna kako cu to rjesit bia bi mu zahvalan.
Sorry al kako da mi skontamo koji problem ti uopće imaš i zašto ti je stigla poruka da restartiraš internet i koje upute slijediš...
Pretpostavljam da koristiš Vip mrežu i da pišemo o mobitelu—
Tko ti je poslao poruku ? , služba za korisnike ? , sustav? Ili te netko zezao sms.om ? imaš li uopće u mjestu gdje stanuješ prijem 3g signala ?
Savjet na „čoravo“ .. restartaj mobitel i trebalo bi raditi … ukoliko ne radi nazovi službu za korisnike i slijedi upute ( vjerojatno će ti poslati postavke putem sms-a , kad ga primiš otvoriš ga i to je to ,nakon toga restartaš mobitel i postavke su podešene ispravno ) …i problem će biti riješen
Tko ti je poslao poruku ? , služba za korisnike ? , sustav? Ili te netko zezao sms.om ? imaš li uopće u mjestu gdje stanuješ prijem 3g signala ?
Savjet na „čoravo“ .. restartaj mobitel i trebalo bi raditi … ukoliko ne radi nazovi službu za korisnike i slijedi upute ( vjerojatno će ti poslati postavke putem sms-a , kad ga primiš otvoriš ga i to je to ,nakon toga restartaš mobitel i postavke su podešene ispravno ) …i problem će biti riješen
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.