Riješeno

Ne kontan!

  • 8 April 2017
  • 2 odgovora
  • 405 pregleda

Stigla mi je poruka da iskljucin pa ukljucin podatke da bi moga nesmetano "surfat" i ja san to napravia al opet nista opet moran "surfat"na 2G mrezi i ja sad ne kontan kako da ja rjesin ovi problem kad ove njihove upute ne daju nikakav rezultat ako iko zna kako cu to rjesit bia bi mu zahvalan.
icon

Najbolji odgovor od razjaren 8 April 2017, 21:54

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Sorry al kako da mi skontamo koji problem ti uopće imaš i zašto ti je stigla poruka da restartiraš internet i koje upute slijediš...
Razina korisnika 5
Pretpostavljam da koristiš Vip mrežu i da pišemo o mobitelu—
Tko ti je poslao poruku ? , služba za korisnike ? , sustav? Ili te netko zezao sms.om ? imaš li uopće u mjestu gdje stanuješ prijem 3g signala ?
Savjet na „čoravo“ .. restartaj mobitel i trebalo bi raditi … ukoliko ne radi nazovi službu za korisnike i slijedi upute ( vjerojatno će ti poslati postavke putem sms-a , kad ga primiš otvoriš ga i to je to ,nakon toga restartaš mobitel i postavke su podešene ispravno ) …i problem će biti riješen

Odgovori